Widok

Firma transportowa, którą wynajeła Agata Meble

Salon Agaty mi się podoba.Niestety firma transportowa to porażka.Przestrzegam wszystkich.Siedzi tam facet w krótkich spodenkach jak wybierał się na plażę a nie do pracy.Zamówiłem usługę transportu mebla wraz z montażem.Na miejscu okazało się że ekipa nie wie o montażu.Facet na miejscu twierdzi ze muszę dopłacic kolejne 250zł.Wczesniej nie odbiera w ogóle telefonu.PRZESTRZEGAM wszystkich przed tą firmą.Zakuy w Agacie - TAK; transport w tej firmie - NIGDY!!! Zostaniecie oszukani. Oszustwo i zero profesjonalizmu. NIGDY WIĘCEJ!!!
Moja ocena
obsługa: -
 
oferta: -
 
jakość asortymentu: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
0.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0
potwierdzam - firma transportowa w Agata meble to porażka. My zamówiliśmy meble w lipcu 2012 - przyjechało 2 panów. Jeden w miarę w porządku, drugi natomiast na pytanie dlaczego mają spore spóźnienie i nie dali znaku gdzie są - wyjął młot z samochodu i na naszym podjeździe zaczął straszyć mojego męża, że po pracy może mu wytłumaczyć spoźnienie.
No to chyba nie jest podejście proklienckie... to jest zachowanie skandaliczne. Nie wiem kto przyjmuje takich zakapiorów do roboty. A na naszą skargę - koleś z tejże firmy, siedzący w sklepie odparł - nic mnie to nie interesuje...
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
potwierdzam.........nigdy więcej agata meble, zamówiłam narożnik....Pani sprzedająca zapewniała mnie, że w kwocie 110 zł na 100% mam transport, montaż, wniesienie. Niestety rzeczywistość okazała się inna, Panowie montujący chcieli 60 zł, dodatkowo zamontowali nie tak jak mieli, w dodatku w zestawie brakowało śrub. Nie poinformowali mnie o wadzie narożnika, tylko się nie da- taka padła odpowiedź. Pani u której składałam zamówienie teraz już nie była pewna, że w 110 zł jest montaz mojego naroźnika, ale ona tego nie musi wiedzieć, Pan w transporcie od soboty do środy nie odbierał telefonu, i też nie musiał wiedzieć że do tego narożnika trzeba dopłacić ZA MONTAŻ. Dodam że dział transportu prawie po tygodniu dzwonienia, odezwał się. I zobligował się ze przyśle ekipę żeby jeszcze raz sprawdziła czy narożnik nie ma wady, że nie mogą go zamontować tak jak chciałam. Po 2 godzinach czekania w mieszkaniu w którym jeszcze nie mieszkam okazało się że monteży o mnie zapomnieli i nie przyjadą... każdy odsyła klienta: zadzwoni Pani do transportu, zadzwoni Pani do producenta, zadzwoni Pani do działu reklamacji zadzwoni Pani do sprzedającego.... NIKT NIGDZIE NIE ODBIERA TELEFONÓW, OBSŁUGA Z JEDNEGO DZIAŁU ZWALA NA DRUGI DZIAŁ,
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry