Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Tragedia wątek zamknięty Nie polecam tej szkoły nauczyciele są nieuprzejmi. Uczniowe proszą o pomoc...
~Hh
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 30 października 2018

Nie polecam wątek zamknięty Szkoła jest fatalna, szczególnie nauczyciele, lecz uczniowie są wspaniali....
~Anonimem
-

ostatnia odp. 5 lat temu

dodano: 30 października 2018

Krytyczna opinia absolwenta wątek zamknięty Od czego by tu zacząć. Jednym z dużych minusów tej szkoły jest dość duże...
~Absolwent tej super szkoły
3

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 1 lipca 2015

Zwyczajna szkoła wątek zamknięty Szkoła przeciętna, wysoki poziom nauczania z niewielu przedmiotów (w moim...
~Ja
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 2 sierpnia 2015

Klasa Matematyczna wątek zamknięty Jestem tegorocznym absolwentem tej szkoły i ogólnie jestem zadowolony. Tak...
~Bartek Mont
1

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 26 czerwca 2015

Najlepsza Gimba Ever! wątek zamknięty Jestem w trakcie uczenia i no uczyćsię trzeba ale nauczyciele spoko wuef...
~Anonim
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 6 kwietnia 2015

Polecam wątek zamknięty Jako była uczennica tej szkoły, mogę powiedzieć że jest ona wspaniała!...
~Julia
1

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 20 stycznia 2014

Szkoła jak szkoła wątek zamknięty lepsze lata tej szkoły juz dawno minęły. Nauczyciele jak wszędzie, poziom...
~Daria
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 27 sierpnia 2014

Polecam :) wątek zamknięty Jestem bardzo zadowolona, że chodziłam do tego gimnazjum! Nauczyciele dużo...
~Absolwentka
1

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 13 kwietnia 2014

NIE POLECAM wątek zamknięty Jestem tegoroczną absolwentką tego gimnazjum i z wielką ulgą i szczęściem...
~absolwentka
1

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 16 grudnia 2013

uczen - opinia wątek zamknięty Uczeszczam do tej szkoły 9 rok . Na początku wszystko było fajnie jednak...
~uczen
1

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 19 grudnia 2013