Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Naprawdę polecam wszystkim wątek zamknięty Jestem w drugiej klasie gimnazjum i jestem z tej szkoły bardzo zadowolona,...
~Alice
-

ostatnia odp. 7 lat temu

dodano: 7 sierpnia 2016

Polecam szkołe, warta wyboru ale bezpieczeństwo słabe wątek zamknięty Jestem absolwentem tej szkoły, moge powiedzieć że szkoła przygotowała mnie...
~Adam
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 2 marca 2016

Anonim - opinia wątek zamknięty Przyszli uczniowie! Nie liczcie w tej szkole na współpracę! Szkoła jest...
~Anonim
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 7 maja 2015

Jestem świeżo upieczoną absolwentką wątek zamknięty Poziom nauczania bardzo wysoki, w podstawówce byłam uczennicą piątkową, a...
~Katniss
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 6 lipca 2014

Nie polecam wątek zamknięty Po 2 latach z tej szkoły pamiętam tylko jeden wielki bałagan, nikt nic nie...
~Pola
1

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 29 października 2012

jestem rodzicem i nauczycielem (nie w tym gimnazjum) wątek zamknięty Moim zdaniem poziom nauczania jest bardzo wysoki, ale moje dzieci były w...
~Matka
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 10 kwietnia 2014

Fajnie:) wątek zamknięty Szkoła niczego sobie , nauczyciele super ( oprócz nauczycielki j.polskiego )...
~uczennica
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 7 marca 2014

Nigdy więcej takiego traktowania wątek zamknięty G48 zapewniło mi traumę do końca życia. Trzeba przyznać, ze poziom nauczania...
~Rozczarowana
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 6 lutego 2014

... wątek zamknięty Szkoła o bardzo przeciętnym poziomie nauczania. Nauczyciele, którzy ''nie...
~uczeń pozdrawia
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 26 września 2013

. wątek zamknięty Spory bałagan. Żenujaca była sytuacja kiedy dziecko trzeba odebrać ze szkoły...
~XXX
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 6 czerwca 2013

brzydkie mundurki w Jasieniu wątek zamknięty W gimnazjum Na jasieniu obowiązują mundurki. I nie sa to mundurki z których...
PiotrekPP
-

ostatnia odp. 11 lat temu