Widok

Hallo

Oczekujemy ustosunkowania się placówki w zakresie nie odbierania telefonów.
To poważny problem i winien być natychmiast rozwiązany bo ignorowanie telefonów i fatygowanie chorego pacjenta który płaci za usługę nie leży w dobrym tonie. Czas oczekiwania najdłuższy w Trójmieście, no chyba że odpłatnie.
Moja ocena
obsługa: 2
 
oferta: 4
 
jakość usług: 2
 
wyposażenie: 4
 
czas oczekiwania: 1
 
ocena ogólna: 2
 
2.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Pani Julio,

Owe spostrzeżenia były nadmieniane nam przez Pacjentów. Oferta jaką prezentuje Nasza placówka jest szeroka - od badań rezonansem magnetycznym i tomografią komputerową, aż po szereg poradni specjalistycznych, takich jak: neurologiczna, chirurgiczna czy otolaryngologiczna. Dlatego też (głównie w związku z dużym popytem na badania MRI) obciążenie linii telefonicznej jest bardzo duże.

Nasi pracownicy starają… się odbierać jak najwięcej telefonów, jednakże czasem jest to niemożliwe. Wystarczy przedstawić hipotetyczna sytuacją, iż to Pani jest Pacjentem przed badaniem, rozmawiającym z obsługą rejestracji. Odebranie telefonu, w czasie przyjmowania dokumentacji medycznej od obsługiwanej osoby, wiązałoby się z lekceważącym podejściem w stosunku do Pacjenta.

Będąc świadomym trudności dodzwonienia się do placówki, uruchomiliśmy dodatkową centralę telefoniczną oraz stworzyliśmy możliwość sprawdzania dostępności wyników online. Tym samym, mamy nadzieje, że państwa komfort i łatwością w zasięgnięciu informacji droga telefoniczną, wzrosną.

Jeżeli natomiast chodzi o czas oczekiwania na badanie, nie wynika on z braku organizacji, lecz z limitów narzucanych na zakłady opieki zdrowotnej przez nadrzędne organy państwowe. Ilość refundowanych badań, które możemy wykonać, w połączeniu z ich wysoką jakością i profesjonalizmem opisów, powodują iż Pacjenci wybierają właśnie Radiologice. W związku z powyższym, okres oczekiwania na badanie znacząco wydłuża się.

Jeżeli mimo wszystko czuje się Pani urażona stanem faktycznym, który został przedstawiony, pozostaje nam przeprosić Panią, lecz także zasugerować bardziej obiektywne i wyrozumiałe spojrzenie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry