Widok

Internet vectra, z którym niestety różnie bywa i dyplomatyczne odpowiedzi vectra na zgłaszane reklamacje. Żenada

To co w tej firmie się wyprawia, to więcej niż skandal. Sprzedaż łączy od razu, niestety, kiedy jesteś klientem i potrzebujesz pomocy to już katastrofa. od kilku dni / kolejny raz / bezskutecznie próbuję się połączyć z działem technicznym A potrzebuję tylko odświeżenia sieci po stronie vectra, ponieważ niektóre urządzenia mają problem złączeniem się z wifi. Pomaga to odświeżenie, gdyż już dwukrotnie przeprowadzane pomagało na 2-3 miesiące. problem tylko z tym, że nikt nie odbiera telefonu w dziale technicznym / od kilku dni dzwonię bezskutecznie płacąc za połączenie telefoniczne / , na kontakt mailowy plotą jakieś bzdurne wyjaśnienia które nijak przystają do rzeczywistości: po naszej stronie jest ok. Nie jest, o czym świadczy poprawa w łączu przy odświeżeniu łącza. jak zawsze klient nasza własnośc>? Może ktoś to wreszcie przerwie? Nie pozdrawiam was vectra, solidaryzują się ze wszystkimi jeleniami - waszymi klientami, których wciąż łapiecie, gdyż sprzedaż odbiera telefony od rękli, a oferty są niebiańskie. gówno prawda.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 5
 
jakość usług: 2
 
awaryjność: 2
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 2
 
2.3

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
yerey, abyśmy mogli pomóc prosimy o skontaktowanie się z nami na adres gdanskpomoc@vectra.pl. Nadmieniamy także, że aktualnie za pośrednictwem panelu konfiguracyjnego Wi-Fi, który jest dostępny pod linkiem: https://ebok.vectra.pl/ można dokonać samodzielnej konfiguracji ustawień Wifi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry