Odpowiadasz na:

Re: Jak zablokować nr od wróżek? - 73666 oraz 73099, 71099 oraz 7339 72203 i 7257

TYLKO I WYŁĄCZNIE



§4 DOSTĘPNOŚĆ USŁUGI

1. Usługa jest dostępna w sieciach polskich operatorów telefonii komórkowej (T

-

Mobile,... rozwiń

TYLKO I WYŁĄCZNIE



§4 DOSTĘPNOŚĆ USŁUGI

1. Usługa jest dostępna w sieciach polskich operatorów telefonii komórkowej (T

-

Mobile, Orange, Plus, Play)

zarówno w syst

emie postpaid (usługi abonamentowe) jak i prepiad (usługi przedpłacone) oraz Mix.

§5 REKLAMACJE

1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne wynikłe

wskutek wad bądź nieodpowiednich parametrów sprzętu te

leinformatycznego.

2. Organizator nie rozpatruje reklamacji związanych ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych. Tego typu

reklamacje winny być kierowane do operatora sieci,w której Użytkownika posiada telefon.

3. Organizator zastrzega możliwość

wystąpienia przerw w obsłudze komunikatów SMS, wynikających z

przyczyn technicznych dotyczących sprzętu służącego do obsługi Usługi lub innych przyczyn niezależnych od

Organizatora.

4. Organizator dołoży należytych starań dla zapewnienia szybkiego i nieog

raniczonego dostępu do Usługi.

Organizator zastrzega jednak, że nie można wykluczyć wystąpienia problemów z uzyskaniem dostępu do Usługi,

wynikłych wskutek siły wyższej lub innych podobnych nieoczekiwanych okoliczności, którym Organizator nie

mógł zapobiec

przy dochowaniu należytej staranności. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi wraz ze

szczegółowym opisem, należy zgłaszać do Organizator na adres Locon Sp. z o.o., Ul. Tama Pomorzańska 1 70

-

030 Szczecin z dopiskiem na kopercie Ezoteryka SMS lub poc

ztą elektroniczną na adres

reklamacje@magicznewrozby.pl lub pod numerem telefonu +48 91 431 89 83 (numer stacjonarny w strefie

szczecińskiej, dostępny w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30

-

16:30).

5. O rozpatrzeniu reklamacji Użytkown

icy zostaną powiadomieni: 1. W przypadku złożenia reklamacji drogą

mailową



Użytkownicy otrzymają odpowiedź z rozpatrzeniem reklamacji drogą mailową. 2. W przypadku

złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty lub telefonicznie



Użytkownicy otrzymają odpo

wiedź z

rozpatrzeniem reklamacji listem poleconym, drogą mailową lub telefonicznie



w zależności od preferencji

Użytkownika.

6. Realizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od jej otrzymania oraz powiadomi o

rozstrzygnięciu zachowując formę

określoną w par 14 ust. 5.



To jest regulamin tych p******ców, żadne smsy STOP itp

zobacz wątek
7 lat temu
~wqrwiony

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry