Widok

Kiedy rekrutacja do przedszkoli 2014?

Rodzina i dziecko bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Jestem nowa w temacie. Moj syn w przyszlym roku w polowie listopada skonczy 3 latka, chce go zapisac do przedszkola. Nie mam pojecia od czego zaczac i jak to sie odbywa. Poza tym nie wiem tez czy dla niego to nie bedzie za wczesnie, czy moze lepiej zapisac go od 2015? Czy ktoras moze cos doradzic w tym temacie? Od razu napomkne ze mlody poki co nie mowi i nie robi na nocnik co wiem ze jest wymagane miedzy innymi.
image
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Rekrutacja elektroniczna zacznie się pewnie marzec / kwiecień 2014. W Gdańsku (bo Gdynia ma inne terminy chyba).
image[/url]
image[/url]


popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A ja z Gdyni wlasnie...
image
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W Gdyni co roku było trochę później niż w Gdańsku-kwiecień/maj. Najlepiej zadzwoń do pierwszego lepszego przedszkola i się wszystkiego dowiesz.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0