Widok
Też się nie znam, brałem auto ze starym czynnikiem, więc nie wnikałem, ale zacytuję z innego forum....
"nie ma takiej możliwości inne przewody , inna chłodnica, całkowicie inny kompresor.
Zamieniając czynnik ryzykujesz uszkodzenie kompresora , całkowicie inaczej działa kompresor , ilości gazu muszą być inne kwestia rozprężania i konstrukcji samych przewodów."
"nie ma takiej możliwości inne przewody , inna chłodnica, całkowicie inny kompresor.
Zamieniając czynnik ryzykujesz uszkodzenie kompresora , całkowicie inaczej działa kompresor , ilości gazu muszą być inne kwestia rozprężania i konstrukcji samych przewodów."
Ogólnie przy nowym czynniku różnią się tylko złącza. Jak ktoś ma dorobione przejściówki to nowy układ nabije starym czynnikiem.
A czemu nikt tego nie chce robić? Bo mogą być problemy, nie jest to zgodne w przepisami poza tym może być afera jak później w innym warsztacie ktoś nie będzie wiedział, że jest stary czynnik w nowym układzie..
Ps: 2zł gram czynnika kosztuje np. w ASO HYUNDAI, znając życie można ponegocjować.
A czemu nikt tego nie chce robić? Bo mogą być problemy, nie jest to zgodne w przepisami poza tym może być afera jak później w innym warsztacie ktoś nie będzie wiedział, że jest stary czynnik w nowym układzie..
Ps: 2zł gram czynnika kosztuje np. w ASO HYUNDAI, znając życie można ponegocjować.