Widok
Którą fotobudkę z Trójmiasta wybrać?
Czym się kierować przy wyborze fotobudki?
Firmy przeganiają się w teorii, ale jak jest w praktyce?
Macie doświadczenia z wybranymi firmami?
Miałyście takie urządzenie na swoim weselu, lub innym przyjęciu?
Czy któraś z firm nie zrealizowała warunków umowy, nie obsługiwała gości, lub wg nikt przy niej nie stał?
Czy są fotobudki, które obsługują wesela plenerowe i wystawiają się "pod chmurką"?
No i to co najważniejsze! Kontakt. Są firmy, z którymi wszelkie ustalenia płyną jak krew z nosa, a to bez wątpienia wiele mówi o dalszej współpracy.
Firmy przeganiają się w teorii, ale jak jest w praktyce?
Macie doświadczenia z wybranymi firmami?
Miałyście takie urządzenie na swoim weselu, lub innym przyjęciu?
Czy któraś z firm nie zrealizowała warunków umowy, nie obsługiwała gości, lub wg nikt przy niej nie stał?
Czy są fotobudki, które obsługują wesela plenerowe i wystawiają się "pod chmurką"?
No i to co najważniejsze! Kontakt. Są firmy, z którymi wszelkie ustalenia płyną jak krew z nosa, a to bez wątpienia wiele mówi o dalszej współpracy.
A jak wyglądała ta budka? Zależy nam na tym by nie wyglądała jak ta oklejona wszystkim co nie związane z klimatem wesela, a ta tak wygląda.
Najlepiej by ładnie wyglądała na udekorowanej sali w kolorach ecru, bieli, pudrowego różu-coś jasnego. Ma ona stać przez 3-4 godziny przy parkiecie, więc będzie się pojawiać na zdjęciach od fotografa, lub filmie-dlatego to dla mnie ważne.
Najlepiej by ładnie wyglądała na udekorowanej sali w kolorach ecru, bieli, pudrowego różu-coś jasnego. Ma ona stać przez 3-4 godziny przy parkiecie, więc będzie się pojawiać na zdjęciach od fotografa, lub filmie-dlatego to dla mnie ważne.
My stworzyliśmy sobie dość ryzykowną sytuacje, ponieważ od tak z wyszukiwarki wybraliśmy wolną budke. Podpisaliśmy umowę i spokój. Spokój do pierwszego wesela, na którym byliśmy gośćmi i była budka. Wtedy dotarło, że są też marne firmy. Pan operator stał przez dwie godziny z rączkami w kieszeniach. Gdy pojawiał się kamerzysta, to Pan zmieniał pozę i krzyżował ręce na klacie co widać na filmie. Kilka gadżetów niskiej jakości i już. Przyjaciółka zamówiła spersonalizowaną księgę gości, którą goście prowadzili sami. Mazaki przebijały na sąsiedniej stronie i były brzydkie mazy. Krótko pisząc zapłaciła nie małe pieniądze i otrzymała w zamian masę nerwów. My mieliśmy więcej szczęścia niż rozumu, bo mieli sporo gadżetów, masek, była Pani od księgi, Pan od budki, który sprzątał akcesoria po każdej sesji. Księga gości była zwyczajnie śliczna. Co do kontaktu, to podzwoń i zwróć uwagę jak się z poszczególnymi osobami rozmawia. To bardzo dużo mówi, czy zna się na swojej usłudze. Przede wszystkim nie bój się pytać. My nawet opinii nie czytaliśmy : P
Poprowadziłem w tym roku kilka wesel z foto budką i było 5 różnych Firm.
Najlepszą z 5 firm okazała się MIEDIABOX POLSKA - Super jakość zdjęć - Pełen profesjonalizm , uśmiechy na twarzy obsługujących i podejście do gości niesamowite.
Czapek , Masek i innych przebieranek mają 2-3 pudła , jest tego tyle że można przebrać wszystkich gości weselnych.
Polecam ale nie wiem czy znajdziecie termin na rok 2017 :)
Pozdrawiam serdecznie Ekipę MEDIA BOX POLSKA
Najlepszą z 5 firm okazała się MIEDIABOX POLSKA - Super jakość zdjęć - Pełen profesjonalizm , uśmiechy na twarzy obsługujących i podejście do gości niesamowite.
Czapek , Masek i innych przebieranek mają 2-3 pudła , jest tego tyle że można przebrać wszystkich gości weselnych.
Polecam ale nie wiem czy znajdziecie termin na rok 2017 :)
Pozdrawiam serdecznie Ekipę MEDIA BOX POLSKA
Po raz pierwszy z budką miałam do czynienia na moim własnym weselu 27 sierpnia br.
Dziś mija 37 dni od mojego wesela a pamiątka w postaci albumu ze zdjęciami jest, hmm nie wiem gdzie bowiem Kapitan budka nie wywiązuje się z podstawowych postanowień umowy. Do dnia dzisiejszego nie ma dostępnej galerii on-line. Animatorzy przez cały czas najmu sprzętu powinni być na miejscu, powinni właśnie pełnić rolę ANIMATORÓW w przypadku tej firmy możecie o tym zapomnieć ponieważ Panowie wyłącznie zamontowali sprzęt i ulotnili się na zewnątrz i tak spędzili prawie 3 godziny paląc papierosy. Gdy wielokrotnie statyw z tłem przewracał się (budka stała na sali weselnej gdzie goście się bawili), goście i mój mąż sami musieli go na nowo ustawiać, bo Panów nie było. Wiadomo statyw należy umiejętnie ustawić by na zdjęciach było tło a nie ściana na sali. Należy także zwrócić uwagę na kwestie bezpieczeństwa, gdyby statyw spadł na dziecko to zapewne konieczna byłaby wizyta na pogotowiu!
W umowie był także zapis o nieograniczonej ilości odbitek jednego zdjęcia. Ale Panowie nastawili budkę na wydruk 2 pasków. Zmiana ilości drukowanych pasków możliwa jest wyłącznie wewnątrz z pozycji budki, zatem wiadomo, że ani ja ani moi goście nie będą sami nic zmieniać, bo nie znamy się na tym. Znikoma ilość rekwizytów i zbyt krótki czas między zdjęciami, nie było możliwości na zmianę rekwizytów. Gdyby Panowie pełniący rolę animatorów byli by na miejscu być może taka sytuacja nie miałaby miejsca.
Najgorsze jest podejście właścicieli budki, którzy mimo naszych skarg i pism sami nie poczuwali się do naprawy szkody. Dziesiątki e-maili oraz wielokrotne telefony, sprawiły, że Kapitan Budka zdecydował się wysłać pendrive ze zdjęciami, wydrukuje połowę zdjęć wykonanych podczas wesela (sam wedle własnego uznania wybierze zdjęcia) dostaniemy też podobno album. Ale na to muszę jeszcze poczekać.
Moja ocena dla Nich w skali 1 do 10 to 2 dobrze że w ogóle przyjechali.
Nie polecam.
http://kapitanbudka.pl/
Dziś mija 37 dni od mojego wesela a pamiątka w postaci albumu ze zdjęciami jest, hmm nie wiem gdzie bowiem Kapitan budka nie wywiązuje się z podstawowych postanowień umowy. Do dnia dzisiejszego nie ma dostępnej galerii on-line. Animatorzy przez cały czas najmu sprzętu powinni być na miejscu, powinni właśnie pełnić rolę ANIMATORÓW w przypadku tej firmy możecie o tym zapomnieć ponieważ Panowie wyłącznie zamontowali sprzęt i ulotnili się na zewnątrz i tak spędzili prawie 3 godziny paląc papierosy. Gdy wielokrotnie statyw z tłem przewracał się (budka stała na sali weselnej gdzie goście się bawili), goście i mój mąż sami musieli go na nowo ustawiać, bo Panów nie było. Wiadomo statyw należy umiejętnie ustawić by na zdjęciach było tło a nie ściana na sali. Należy także zwrócić uwagę na kwestie bezpieczeństwa, gdyby statyw spadł na dziecko to zapewne konieczna byłaby wizyta na pogotowiu!
W umowie był także zapis o nieograniczonej ilości odbitek jednego zdjęcia. Ale Panowie nastawili budkę na wydruk 2 pasków. Zmiana ilości drukowanych pasków możliwa jest wyłącznie wewnątrz z pozycji budki, zatem wiadomo, że ani ja ani moi goście nie będą sami nic zmieniać, bo nie znamy się na tym. Znikoma ilość rekwizytów i zbyt krótki czas między zdjęciami, nie było możliwości na zmianę rekwizytów. Gdyby Panowie pełniący rolę animatorów byli by na miejscu być może taka sytuacja nie miałaby miejsca.
Najgorsze jest podejście właścicieli budki, którzy mimo naszych skarg i pism sami nie poczuwali się do naprawy szkody. Dziesiątki e-maili oraz wielokrotne telefony, sprawiły, że Kapitan Budka zdecydował się wysłać pendrive ze zdjęciami, wydrukuje połowę zdjęć wykonanych podczas wesela (sam wedle własnego uznania wybierze zdjęcia) dostaniemy też podobno album. Ale na to muszę jeszcze poczekać.
Moja ocena dla Nich w skali 1 do 10 to 2 dobrze że w ogóle przyjechali.
Nie polecam.
http://kapitanbudka.pl/
Spokojnie, podobno upadają. Raczej nikt już się nie natnie :)
A może spróbuj całej foto-stacji , eleganckiej ścianki ślubnej. To coś nowego i doda szyku.
http://www.celebritywall.pl
http://www.celebritywall.pl
Ja bardzo zachwalam wszędzie firmę, która była u nas na weselu. Chłopaki z Kartuz, niezmanierowani, punktualni, uśmiechnięci, dużo gadżetów, fajne tła zdjęciowe i szybki wydruk zdjęć na weselu.Całość zdjęć otrzymaliśmy bardzo szybko. Warto, już kilka osób z naszego wesela korzystało z ich usług. Polecam fotobalanga.pl
Jeśli chodzi o tą firmę: http://www.fotobudeczki.pl to z własnego doświadczenia szczerze polecam :)
Bardzo dziękujemy za słowo uznania!
http://www.fotobudkitrojmiasto.pl ? O to chodziło?
W ofercie:
nielimitowana ilość zdjęć
skrzynia z gadżetami
personalizacja odbitki
2 odbitki w formie pasków---->Dzięki wielkie. O tym pisała użytkowniczka Marysia.
"W umowie był także zapis o nieograniczonej ilości odbitek jednego zdjęcia. Ale Panowie nastawili budkę na wydruk 2 pasków. Zmiana ilości drukowanych pasków możliwa jest wyłącznie wewnątrz z pozycji budki..."
Plus dla Was, że otwarcie piszecie o ilości kopii.
nielimitowana ilość zdjęć
skrzynia z gadżetami
personalizacja odbitki
2 odbitki w formie pasków---->Dzięki wielkie. O tym pisała użytkowniczka Marysia.
"W umowie był także zapis o nieograniczonej ilości odbitek jednego zdjęcia. Ale Panowie nastawili budkę na wydruk 2 pasków. Zmiana ilości drukowanych pasków możliwa jest wyłącznie wewnątrz z pozycji budki..."
Plus dla Was, że otwarcie piszecie o ilości kopii.
Dziękujemy! :)
To ja skorzystam z okazji skoro udziela się tutaj firma :D
Szanowni Państwo Fotobudeczki.
Mamy podpisaną umowę z fotobudką, ale oni nie za bardzo są nam w stanie zasugerować o której najlepiej będzie wstawić i uruchomić fotobudke. Prosiliśmy by pozostawić to pole wolne w umowie, bo zwyczajnie nie chcieliśmy na szybko decydowac i później mieć budki podczas podziękowań.
O której najlepiej wstawić fotobudke?
Wstawić ją na sali, czy poza salą gdzieś w kącie?
z góry dziękuję!
Szanowni Państwo Fotobudeczki.
Mamy podpisaną umowę z fotobudką, ale oni nie za bardzo są nam w stanie zasugerować o której najlepiej będzie wstawić i uruchomić fotobudke. Prosiliśmy by pozostawić to pole wolne w umowie, bo zwyczajnie nie chcieliśmy na szybko decydowac i później mieć budki podczas podziękowań.
O której najlepiej wstawić fotobudke?
Wstawić ją na sali, czy poza salą gdzieś w kącie?
z góry dziękuję!
Optymalnie 1,5-2 godziny po wejściu gości na sale. Dajcie Państwo czas gościom na zjedzenie, oraz ... rozkręcenie się.
Jeśli chodzi o miejsce ustawienia fotobudki... Jeśli sala jest spora, to można ustawić budkę w narożniku sali-grunt, by nie kolidowała z parkietem. Jeśli jest poza salą jakaś salka, spory korytarz, etc. to śmiało proszę rozstawić tam budke. Grunt, żeby firma współgrała z osobą "z mikrofonem", ponieważ to właśnie ta osoba będzie kierowała gości do fotobudki. Szczerze przyznam, że my osobiście wolimy być poza salą. Daje to nam możliwość na rozłożenie gości w czasie.
W razie chęci uzyskania odpowiedzi na różnego rodzaju zagadnienia związane z fotobudkami zapraszam do kontaktu telefonicznego, lub poprzez formularz kontaktowy na ponieważ temat ten został stworzony w innym celu :-)
www.fotobudeczki.pl
791-156-572
Pozdrawiam,
Piotr Banaszkiewicz
LookPeersPhoto
Jeśli chodzi o miejsce ustawienia fotobudki... Jeśli sala jest spora, to można ustawić budkę w narożniku sali-grunt, by nie kolidowała z parkietem. Jeśli jest poza salą jakaś salka, spory korytarz, etc. to śmiało proszę rozstawić tam budke. Grunt, żeby firma współgrała z osobą "z mikrofonem", ponieważ to właśnie ta osoba będzie kierowała gości do fotobudki. Szczerze przyznam, że my osobiście wolimy być poza salą. Daje to nam możliwość na rozłożenie gości w czasie.
W razie chęci uzyskania odpowiedzi na różnego rodzaju zagadnienia związane z fotobudkami zapraszam do kontaktu telefonicznego, lub poprzez formularz kontaktowy na ponieważ temat ten został stworzony w innym celu :-)
www.fotobudeczki.pl
791-156-572
Pozdrawiam,
Piotr Banaszkiewicz
LookPeersPhoto