Widok

Ludzie, pomóżcie :)

Chcę kupić rower trekkingowy. Nie znam się. Nie mam znajomych, którzy mogliby poradzić.
Byłam w sklepach, doradzają, żeby kupować to co mają, wiadomo.
http://www.kross.pl/pl/trekking/trans-alp
Naczytałam i naoglądałam się w internecie, czuję niewielki przyrost wiedzy, przy ciągle rosnących wątpliwościach...
Znalazłam ten: http://nrowery.pl/2015/trekking/boudicca-lx ale wolałabym mieć to na ramie tego: http://nrowery.pl/2015/cross/madeira-db
powiedzieli, że raczej mogą mi to zrobić.
W Chwaszczynie wyszukałam jeszcze jeden: http://www.soteshop.cyclosport.pl/rower-treking-biria-pro-sport2-alivio-deore-3x8-biria-10m-6.html

Co o nich myśleć ?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jakie ma być zastosowanie?
Faktycznie wielodniowe wyprawy z sakwami, czy raczej jednodniowe wypady za miasto? Codzienne dojazdy po mieście, czy raczej rekreacyjnie dla rozrywki?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ilościowo przeważać będzie codzienne jeżdżenie rekreacyjne, w drugiej kolejności weekendowe, 2 - 3 dniowe wypady, no i siłą rzeczy, najrzadsze będą dłuższe.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
przecież to używki
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Niestety, za duże ;)
Dla mnie rama 17''
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jazda raczej spokojna czy szybsza i w terenie?
Cały osprzęt typu błotniki, bagażnik, oświetlenie (które coś daje, a nie spełnia tylko wymogi prawa) musi być od razu, czy można się pokusić o późniejsze dokładanie w miarę potrzeb?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jazda będzie w przewadze na trasach rowerowych w poza miastem, ale dojechać trzeba asfaltem.
Szaleć z racji wieku już chyba nie będę ;)
Wolałabym od razu kupić ze wszystkim. Dokladanie potem, to kolejne wyszukiwanie, dopasowywanie i czas...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
"Jazda będzie w przewadze na trasach rowerowych w poza miastem"