Widok

Msze święte w Boboli

Chodzę do kościoła na msze o godz. 11.00 lub o godz. 18.00? Zauważyłam, że przychodzi na nie bardzo dużo ludzi. Myślę, że fajnie, że jest taki wybór i taka możliwość. Poza tym oprawa muzyczna jest dla mnie niezwykła. A Wy co o tym myślicie?
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 0
A ja właśnie omijam te Msze z daleka, ponieważ poziom wykonywanej oprawy muzycznej( halas!!! Piosenki w tanecznych rytmach- pani prowadzaca w mini, perkusja, można by tu długo wymieniać) nie pomaga mi w duchowym, głębokim przeżyciu Mszy Świętej, poza tym słyszałam, że ksiądz na 11 często przybiera rolę showmena żeby nie powiedzieć Klowna.. To nie dla mnie. Na szczęście na innych Mszach jest szansa aby w spokoju i z powaga się modlić
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 10

Absolutnie się z tym nie zgadzam. Popieram parafiana. Udział w tych Mszach św. jest dla mnie wielkim duchowym przeżyciem. Oprawa muzyczna na wysokim poziomie (z wykształcenia jestem muzykiem) i dobre kazanie mocno zbliżają mnie do Boga. Nie zawsze, co tydzień chodzę do kościoła, ale uważam, że takie Msze św. zbliżają do Boga i inne parafie powinny brać wzór. Wielkie brawa dla zespołu muzycznego i księży na tej parafii.
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 3

Joasiu,naloz burke ,ubierz portki simbada i do ostatnich swych dni badz w klasztorze na odludziu ...tam bedziesz mogla laczyc,spelniac modlic sie z kim chcesz i jak dlugo chcesz...
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 3

Ja sadze ze pani spiewajaca ma super nogi...
Po za tym dzieciaki maja radoche...
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mszę o godzinie 11, są mszami dla dzieci.
Dzieci chętniej przyjdą na mszę gdzie jest śpiew i kazanie które zrozumie niż jak by mieli siedzieć w ciszy i słuchać pól godziny kazania na sztywno z którego nawet połowy by nie zrozumieli.
JESTEM BARDZO ZADOWOLONA Z PROWADZONYCH MSZY W BOBOLI
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 1