Widok

Najgorszy Zarządca

Nie ruszyli palcem, żeby naprawić awarie w Pruszczu Gdańskim na Osiedlu Bursztynowym. Wiedzieli o awarii od końca listopada, ale zabrali się za naprawę dopiero po Świętach. Co ich to obchodzi w końcu. Za utratę wody i energii, a także za naprawę naliczyli mieszkańców. Opłaty za mieszkanie ok. 50 m prze 3 miesiące to ok. 1000 zł za miesiąc. Taniej byłoby w hotelu niż we własnym mieszkaniu. Dodam, że pracujące tam osoby, które pieniążki zarabiają na nas są opryskliwe, niekompetentne i bezczelne.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
jakość usług: 1
 
opłaty: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szukam opinii na temat Actum, jest wiele negatywnych przykładów. Jako własciciel mieszkania mam mnóstwo zastrzeżeń do obsługi, nieuzasadnionych naliczeń, ale tutaj odnosząc się do konkretów, potwierdzam, że obsługa- administracja w Actum (Gdańsk) jest niekompetentna- brak wiedzy, brak wsparcia, dobrej woli, ponad to panie są po prostu leniwe, owszem opryskliwe- zgadzam się, mam wrażenie, że zachowują się jakby były właścicielami budynków, a nie administratorami. Niestety niedouczone społeczeństwo aprobuje tego typu praktyki, nie mając wiedzy albo czasu na sprawdzanie.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mam mieszkanie na Bretowskiej - tez z Actum. zgadzam sie z powyzsza opinia w 100%. nie wiem jak sie ich pozbyc.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry