Widok

Najgorszy bank z jakim miałem doczynienia

Wpłacając im pieniądze (na szkołę, czesne), żądają 5 zł "prowizji". Klient przynosi im pieniądze a oni jeszcze zdzierają. Tragedia z dostępnością.
Moja ocena
Bank Pocztowy kategoria: Banki
obsługa: 2
 
oferta: 3
 
prowizje i opłaty: 1
 
dostępność: 2
 
ocena ogólna: 2
 
2.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mam podobne odczucia. Okazuje się, że za wszystko trzeba placic niemale pieniądze. Sprawdzenie salda, a chcąc wypłacić z bankomatu zawsze je sprawdzam- a więc po 5 złotych za każdym razem. Nie starają się wyjść naprzeciw kientowi( bo przecież bankomatu Pocztowego nie uświadczy człowiek), za transakcje, za operacje kartą- CHORE! Następnie- wiecznie zajeta infolinia z ciągłą informacją "wszystkie linie są zajete". Wszystkie ile? Jedna, dwie? Niemozliwe, żeby oczekiwać tyle czasu. Ok, więc może poradzić sobie samemu i obsłuzyć się poprzez panel dla automatyczny- wpisując odpowiednie cyfry odnoszące się do konkretnego tematu? Oczywiście! Tylko jak to zrobić, gdy automat każe mi wpisać numer identyfikującym a następnie 1-wszą, 2-gą i 5-ą cyfrę hasła. Z pozycji klawiatury telefonu faktycznie mogę wpisać TYLKO cyfry, ale przecież moje hasło składa sie z liter i tylko dwóch cyfr na końcu. Więc nie ma mowy o weryfikacji i dalszym przepuszczeniu mnie przez maszynkę problemów Bardzo Problemowego banku. I teraz jeszcze na dokładkę nowa odsłona serwisu internetowego pocztowy24. Beznadziejne rozwiązania- nie wiem, kto komu za coś takiego placi i co za "geniusz" tego dokonuje. Otóż jeszcze "chwilę temu" można było wejść na swoje konto, a teraz już nie. Korzystam z przeglądarki Opera i nie mam ochoty ani jej aktualizować, ani instalować innej przeglądarki, a bank KAŻE! Już, jak sie okazuje, moja przeglądarka raptem jest niedobra i trzeba skorzystać z innej. Gdzie mam też konta w dwóch innych banków i one( nawet po stałym unowocześnianiu stron) nie mają takich probleów i ograniczeń. Loguję się do serwisu pocztowego, wpisuje NIK i hasło, a tu wyrzuca mnie i pojawia się informacja "Wylogowano pomyślnie" "Zaloguj sie ponownie". Więc robie to ponownie i ponownie to amo. LITOŚCI! To ja się chcę zalogować czy wylogować, nie zdążywszy nawet się jeszcze zalogować? I znowu utrudnione korzystanie z banku. Nie rozumiem jednego- jak w dzisiejszych czasach, nie robiąc nic, by zyskać i zatrzymac klienta jeszcze się go na siłe traci. Czy naprawdę Pocztowy może sobie na to pozwolić? Jak najprędzej zrezygnuję z tych usług
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry