Widok

Najlepsze oferty na rynku :P

Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
BNP Paribas Group Service Center
Gdynia, pomorskie
Specjalista
2016-11-28 do końca 23 dni
Jeśli szukasz pracy, która pozwoli Ci się rozwijać oraz zdobywać doświadczenie w międzynarodowej korporacji, to ta oferta skierowana jest właśnie do Ciebie!
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
Obowiązki:

aktywna sprzedaż produktów bankowych
doradztwo w zakresie doboru produktu dla Klienta
nawiązywanie i budowanie pozytywnych relacji z Klientem
bieżąca analiza wyników osiąganych w punkcie sprzedaży
Wymagania:

gotowość do pracy w systemie 10-12 godzinowym, również w wybrane weekendy
zaangażowanie i ukierunkowanie do osiągania założonych celów
gotowość do nauki i zdobywania wiedzy z zakresu bankowości
umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem
doświadczenie w pracy w sprzedaży lub obsłudze klienta będzie mile widziane
wykształcenie min. średnie
Oferujemy:

stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pół etatu
wynagrodzenie dwuskładnikowe (podstawa + system premiowy)
pakiet szkoleń oraz mentoring na każdym etapie pracy
możliwość dalszego rozwoju zawodowego
pakiet świadczeń socjalnych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
cóż... rozwój wymaga wyrzeczeń i poświęcenia....
nic tylko brać pełnymi garściami

:)
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
ale nie biorą albo biorą żeby tylko nie zapłacić
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
SESCOM S.A. jest dostawcą rozwiązań z zakresu IT & Facility dla klientów sieciowych w Europie. Działa na rynku od 2008 roku. Jest właścicielem Grupy Kapitałowej SESCOM S.A., czyli wszystkich spółek zagranicznych SESCOM oraz SESTORE Sp. z o.o. i SDC Sp. z o.o., dostarczającej kompleksowe usługi techniczne. Jeśli jesteś zainteresowany pracą w młodym zespole specjalistów odpowiedzialnych za budowanie sieci partnerów w krajach skandynawskich dołącz do nas.
STAŻYSTA/KA
ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO ALBO
SZWEDZKIEGO LUB NORWESKIEGO
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref: SASN/56/2016

Zakres obowiązków

Wsparcie w zakresie budowania sieci partnerów serwisowych w krajach skandynawskich (Szwecja, Norwegia)
Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi partnerami
Komunikacja telefoniczna i mailowa
Tworzenie zestawień, raportów, analiz

Poszukiwane kompetencje:

Preferowane osoby w trakcie studiów (minimalna dyspozycyjność ok. 20 godzin tygodniowo)
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego albo języka szwedzkiego i/lub norweskiego (pozwalająca na swobodną komunikację telefoniczną)
Nastawienie na realizację celu, wytrwałość
Wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne
Umiejętność organizacji pracy i ustalania priorytetów
Samodzielność i odpowiedzialność

Oferujemy:

Wynagrodzenie za wykonaną pracę (umowa o dzieło/zlecenie)
Elastyczne zasady dotyczące godzin współpracy (możliwość dostosowania do zajęć)
Dobrą atmosferę
Ciekawe wyzwania
Możliwości rozwoju
Narzędzia niezbędne do realizacji zadań
Możliwość kontynuowania współpracy na stałe

-Nic tylko szybko brać bo przepadnie :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Sprawdzałaś to ?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
CENTRUM HEWELIANUM
poszukuje osoby na stanowisko konserwatora
Pracownika ds. Obsługi Obiektów
Miejsce pracy: Gdańsk

I Wymagania dla Kandydatów:

Niezbędne:

wykształcenie średnie techniczne,
uprawnienia SEP,
znajomość przepisów i zagadnień związanych z funkcjonowaniem i eksploatacją obiektów budowlanych, instalacji elektrycznych,
prawo jazdy kat. B.

II Podstawowy zakres zadań:

wykonywanie przeglądów technicznych stanowisk wystawowych,
konserwację i naprawę stanowisk wystawowych,
usprawnianie funkcjonowania stanowisk wystawowych w podstawowym zakresie (wymiana mechanizmów, podzespołów, inne drobne modyfikacje),
definiowanie niezbędnych prac konserwacyjnych,
wymiana źródeł światła,
naprawy oświetlenia parkowego,
wymiana układów zapłonowych, transformatorów itp.,
wymiana lamp w rzutnikach i projektorach,
wykonywanie bieżących przeglądów, napraw i konserwacji osprzętu elektrycznego,
wykonywanie czynności wspomagających pracę obiektów wystawienniczych, m.in. w zakresie organizacji spotkań, funkcjonowania ekspozycji, zmian w wyposażeniu i in. obsługa imprez plenerowych,
obsługa techniczno-eksploatacyjna obiektów Centrum Hewelianum,
wykonywanie prac porządkowych w otoczeniu obiektów i na terenie parku.

III. Kandydatom oferujemy:

umowę o pracę: pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony maksymalnie
na 6 miesięcy; po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę,
wymiar czasu pracy: pełny etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami),
wynagrodzenie brutto w przedziale 1.850,00 zł 3.000,00 zł, w którego skład wchodzi wynagrodzenie zasadnicze oraz dodatek stażowy (zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenie i kompetencji oraz
pozostałych składników wynagrodzenia (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów
z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych),
dodatkowe wynagrodzenie roczne (zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 1997r.
o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej),
przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2017 r.

IV. Wymagane dokumenty:

CV ze zdjęciem,
kserokopie dokumentów kwalifikacyjnych, świadectw pracy, dyplomów ukończenia studiów, itp.,
oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
oświadczenie o stanie zdrowia,
oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych do celów rekrutacji w zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101 ,poz. 926 z póź. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z póź. zm.),
oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie wykonywać zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z póź. zm.).

V. Inne istotne postanowienia dotyczące rekrutacji

w celu poznania charakterystyki działalności prowadzonej przez jednostkę, osoby zainteresowane naborem powinny zapoznać się z informacjami zawartymi na stronie internetowej http://www.hewelianum.pl
w przypadku wyłonienia odpowiedniego kandydata, zostanie zawarta z nim umowa na czas określony, z możliwości jej przedłużenia na następne okresy,
przewiduje się zatrudnienie pracownika w wymiarze pełnego etatu,
nadesłane oferty nie będą odsyłane do nadawców,
dokumenty należy składać w terminie do 16 grudnia do godz. 15.45 drogą elektroniczną na adres e mail: sekretariat@hewelianum.pl.
informujemy że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami,
informacji telefonicznych udziela pani Małgorzata Choniej tel. 0 58 300 08 42 wew. 36 lub 514-041-124.

Prosimy o wypełnienie oświadczeń:

Zajęcia tożsame

Stan zdrowia

Niekaralność
Dane osobowe
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
trzeba wypełnić pierdyliard pairusów
przynieść w zębach swoją fotkę (od wielu lat zakazane prawem)
podpisać zakaz konkurencji!

i to wszystko za minimalną krajową do max 2100 na rękę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Beka z nich
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dawno dawno temu po konkursie otrzymalam oferte pracy w urzedzie nie podawali wynagrodzenia wczesniej i nie podjelam tam pracy. Z wielka powaga takie widelki podaja i dziwia sie ze pracownik w ogole chce kase. Dobrze ze tutaj podaja
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Powinni podawać zawsze :-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W administracji publicznej od kilku lat istnieje zwyczaj podawania wynagrodzenia przy naborze. To nie jest dobra wola akurat tej jednostki.
W Norwegii szykują się do wprowadzenia pełnej jawności zarobkowej. Wszyscy dookoła będą wiedzieć ile sąsiad zarabia i nie widzą w tym nic złego.
W Niemczech, Anglii, Szwecji. Holandii i Ameryce Pn już w ogłoszeniu znajdziemy informację o stawce, jak jest w innych krajach to nie wiem ale uważam że to by ułatwiło sprawę po obu stronach naboru.
Jak mawiał mój kolega - w mętnej wodzie łatwiej ryby łowić.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Oczywiście w wymienionych krajach podają - po co spotykać się z kandydatem, który na końcu powie, że oferta nie jest dla niego bo za mało, a dla pracodawcy to za dużo. U nas też takie ogłoszenia zaczynają się pojawiać i dobrze.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Pracodawcy skrzętnie będą unikać ujawnienia wysokości wynagrodzenia, z najprostszych powodów, wstyd. Wstyd im będzie żeby się przyznać kto ile zarabia w jego firmie. Ujawnienie wynagrodzenia bardzo ułatwiło by obu stronom, po co jeździć i czas marnować żeby się dowiedzieć że zarobki za daną pracę są na poziomie 1800 brutto
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
to jak się wstydzi , to niech płaci dobrze
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


Następny kwiatek do kożucha - tym razem Thomson Reuters szuka człowieka orkiestry.
Wyższe wykształcenie, biegły angielski, bardzo dobry drugi język europejski, lekkie pióro i warsztat pisarski e.t.c a oferowane stanowisko zwykły analityk danych które sam musisz sobie znaleźć w internetach.

"WE ARE LOOKING FOR A NEW COLLEAGUE:
Analyst with Foreign Languages
YOU AND YOUR TEAM:

In Thomson Reuters Enhanced Due Diligence (TR EDD), we provide our customers with intelligent information enabling them to manage reputational risk and make conscious business decisions. TR EDD employs more than 350 people operating from research and operational centers in Panama City (Panama), Penang (Malaysia), Beijing and Shenzhen (China), Mumbai and Bangalore (India), and Gdynia and Katowice (Poland). Our Team in Gdynia enjoys an international environment of approx. 30 people speaking 15 different languages.

WHY IS THIS JOB IMPORTANT?

Our business is to know what our Clients need to know. Based on our reports, they decide on whether to do business with another company or whether to hire someone for an executive position. They can also make sure if they and their business partners are compliant with regulations they are subject to.

SOME OF DAILY TASKS YOU WILL PERFORM:

To conduct media and Internet searches on companies and individuals in English and foreign languages (based on your language capacity)
To investigate official sources (registrars, regulators, courts, etc.) for information on companies and individuals
To analyze the collected information with view to reputational risk (sanctions, corruption, bribery, money laundering, terrorism financing, regulatory violations, etc.)
To prepare comprehensive reports in English, which are:
In a standardized format
In accordance with our internal Research Methodology and Style Guide
Meeting Client specific requirements
Delivered on time

WHAT DO YOU NEED TO BRING?

Excellent written & spoken English
Good understanding of at least one additional foreign language (preferably: French, Dutch, Italian, Spanish)
Excellent research (Internet), analytical and writing skills
Practical knowledge of MS Office applications (especially Word) on an advanced level
Excellent ability to work independently, as well as in a team
Multitasking and good organizational skills
Ability to work on tight deadlines

YOU WILL BE EVEN MORE COMPETITIVE IF:

You have a Bachelors degree or Masters degree in linguistics or translation, international relations, political science or journalism
Knowledge in the fields of financial crime, anti-bribery, anti-corruption and anti-money laundering regulations
Familiarity with the due diligence process"

Tylko dlaczego osoba spełniająca powyższe kryteria miała by szukać pracy akurat w Polsce?
Na tak niskim stanowisku?
Jakieś pomysły?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Bo akurat w Trójmieście trudno o pracę interesującą z dobrymi zarobkami, bez siedzenia po 12 godzin w pracy, gdzie nie płacą za nadgodziny. Dlatego kandydaci się zgłaszają i biorą co jest i co dają. Zauważyłam też, że osoby, które jednak zdecydowały się na wyjazd i tam pracowały, nawet zaczynając na osławionym zmywaku, mają problem z powrotem na polski rynek pracy, gdzie generalnie wymogi są z sufitu a pensja niekoniecznie zachęcająca.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

wymogi są z sufitu a pensja a pensja jak drobne znalezione na chodniku :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pewna firma co buduje słoneczne jachty poszukuje

Obecnie do naszego zespołu w Gdańsku poszukujemy osób na stanowisko

Asystent w dziale sprzedaży
- Asystent Prezesa Zarządu

Miejsce pracy: Gdańsk / Stocznia Gdańska

Wymagania:
doskonała znajomość języka angielskiego
znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym
kreatywność, żywiołowość
komunikatywność i wysoka kultura osobista
dobra organizacji własnej pracy przy nastawieniu na cele i efektywne rozwiązywanie problemów
umiejętności pracy wielozadaniowej, podzielność uwagi
doświadczenie w pracy z klientem indywidualnym i marką luksusową mile widziane
dyspozycyjność

Obowiązki:
kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami
dbanie o jak najlepsze relacje pomiędzy klientem a firmą
wsparcie pracowników działu sprzedaży w obszarach: przygotowywanie ofert, pomoc w organizacji spotkań z potencjalnymi klientami
planowanie oraz organizowanie spotkań oraz podróży służbowychZarządu
obsługa spotkań odbywających się w firmie

Oferujemy:
pracę z prestiżową, luksusową marką
przyjazną atmosferę w pracy z profesjonalistami
atrakcyjne warunki zatrudnienia

Panowie, szlifujcie swój francuski, prestiżowa firma na Was czeka :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Konsulat Honorowy Królestwa (jednego z Państw członków UE) w Gdańsku oferuje pracę:

"Konsulat Honorowy Królestwa H. w Gdańsku poszukuje osoby o wysokiej kulturze osobistej z bardzo dobrymi umiejętnościami organizacyjnymi do prowadzenia zadań administracyjno-biurowych.

Asystent biurowy

Miejsce pracy: Gdańsk
Region: pomorskie
Wynagrodzenie brutto: 2 - 4 tys. zł

OPIS STANOWISKA:
Bieżąca obsługa sekretariatu,
Prowadzenie korespondencji,
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji,
Koordynacja relacji z klientami,
Koordynacja kalendarza przełożonego,
Organizacja spotkań oraz wyjazdów biznesowych,
Przygotowywanie raportów i prezentacji.

WYMAGANIA:
Minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku,
Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki ekonomiczno-administracyjne,
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office
Bardzo dobra znajomość j. hiszpańskiego i bardzo dobra znajomość j. angielskiego - w mowie i piśmie, udokumentowana certyfikatami
Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy,
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
Komunikatywność, samodzielność, dyspozycyjność,
Umiejętność sprawnego funkcjonowania pod presją czasu,
Wysoka kultura osobista,
Dyskrecja.

OFERUJEMY:
Umowę o pracę w aspekcie wieloletnim,
Interesującą i stabilną pracę,
Atrakcyjny pakiet socjalny m. in. opieka medyczna
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych na stanowisku pracy,
Komfortowe warunki pracy w kameralnym środowisku biurowym.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV ze zdjęciem) klikając w przycisk aplikowania.

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane oferty."

P.S. Za taką kasę dyskrecja jest konieczna by nie doszło do kompromitacji na szczeblu konsularnym :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Sciema w ch**.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Tak ten konsulat to szczegolna okazja. Ale wynagrodzenie i wymagania takie jak wszedzie w administracji- brawa ze podali chociaz ile daja
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pewna firma, założona w 2014r. z branży budowlanej, bez działającej strony internetowej, która ucieka z Katowic do Gdyni puszkuje:

Specjalista ds. administracyjnych

Gdynia
Branża / kategoria
Administracja, Kadry / HR
Poziom stanowiska
Specjalista
Charakter pracy
Stacjonarna
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Wymiar pracy
Cały etat
numer ogłoszenia: 60168606
data wyróżnienia 20 marca 2017
data wprowadzenia: 20 marca 2017
aktualizacja: 20 marca 2017

Wymagania:

minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
znajomość zagadnień z obszaru księgowości, finansów i kadr
mile widziane doświadczenie w branży budowlanej
bardzo dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista
chęć rozwoju i umiejętność szybkiego uczenia się
komunikatywność, otwartość, dynamizm w działaniu
prawo jazdy kat. B

Obowiązki:

wystawianie dokumentów księgowych - faktur, not obciążeniowych, not korygujących itp.
nadzór nad obsługą administracyjną pracowników i firmy
prowadzenie cashflow projektów
kontakt z urzędami i instytucjami oraz biurem księgowym
administrowanie niezbędną dokumentacją kadrowo-płacową
kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy, ewidencja czasu pracy),
zapewnienie poprawnego przepływu informacji i dokumentacji
obsługa sekretariatu

Oferujemy:

stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
zatrudnienie w nowoczesnej, rozwijającej się firmie
wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników pracy
telefon, laptop

Jestem ciekawa na ile można wycenić to stanowisko?
Dla mnie bezcenne :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Duża hurtownia akcesorii elektrycznych z Gdyni poszukuje dyskretnej sekretarki. Sądząc po treści ogłoszenia kandydatki wybierane będą po facjacie a na rozmowę trzeba założyć czystą bieliznę :D Oto ogłoszenie:

Wymagania:
Wykształcenie min. średnie
Biegła obsługa urządzeń biurowych w tym dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, Outlook)
Umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
Zdolności organizacyjne i systematyczność
Wysoka kultura osobista i komunikatywność
Dyskrecja i lojalność
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Mile widziane posiadanie prawa jazdy kat. B

Obowiązki:
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zapewnienie płynnego obiegu informacji w firmie
Sporządzanie pism, zestawień i ofert
Archiwizacja dokumentów
Współpraca z księgowością, działem kadrowym oraz specjalistą od BHP
Obsługa kadrowo-finansowa firmy
Zaopatrzenie biura w materiały niezbędne do codziennej pracy
Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Oferujemy:
Oferujemy pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku. Umowę o pracę. Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, doświadczenia i zaangażowania.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV (zdjęcie) na adres: ......

To jedno z "najgorętszych" niefikcyjnych ogłoszeń w zimowym sezonie :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dyskrecja niekoniecznie musi oznaczać to co masz na myśli, może chodzi bardziej o dyskrecję zachowaną wobec firmy. W firmach dzieją się różne przekręty i czasem szefostwo wolałoby aby pewne rzeczy nie wychodziły poza firmę. Co oczywiście nie świadczy o tym że jest to oferta godna uwagi, tym bardziej że wynagrodzenie jest zależne od zaangażowania. O jakim zaangażowaniu mówimy?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Podoba mi się twój tok myślenia :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Urząd Morski w Gdyni
Gdynia
Branża / kategoriaAdministracja
praca specjalista
numer ogłoszenia: 60931017
data wyróżnienia 8 listopada 2017
data wprowadzenia: 8 listopada 2017
aktualizacja: 8 listopada 2017

Wymagania:

Wymagania niezbędnewykształcenie: wyższe na kierunku hydrografia, oceanografia fizyczna lub nawigacja, geodezja i kartografia
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze: administracja albo praca biurowa
komunikatywna znajomość języka angielskiego (A2 wg ESOKJ)
znajomość przepisów w zakresie wykonywania prac podwodnych na obszarach morskich
umiejętność obsługi programów: QPS QINSy, Golden Software Surfer, Corel DRAW, Microsoft Office
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
dyplom nurka III klasy
uprawnienia płetwonurka sportowo-rekreacyjnego
dyplom hydrografa morskiego kategorii B
świadectwa przeszkolenia w zakresie bezpieczeństwa: indywidualnych technik ratunkowych, ochrony przeciwpożarowej, elementarnych zasad udzielania pierwszej pomocy medycznej oraz bezpieczeństwa własnego i odpowiedzialności wspólnej
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
znajomość przepisów dotyczących ochrony zabytków
znajomość przepisów w zakresie prowadzenia pomiarów hydrograficznych na obszarach morskich

Obowiązki:

Warunki pracyCzynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:
- praca w terenie
- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych (praca na morzu)
- zagrożenie korupcją
-permanentna obsługa klientów zewnętrznych
Czynniki szkodliwe dla zdrowia:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) pow. 4 godzin dziennie:
- hałas: ultradźwięki o małej częstotliwości
- drgania mechaniczne (wibracje ogólne)
- promieniowanie elektromagnetyczne (podać rodzaj
Warunki uciążliwe:
- praca na wysokości powyżej 3 metrów
- zmienne warunki atmosferyczne praca w terenie
Infrastruktura - bariery architektoniczne:
- brak windy
- brak podjazdu
- brak schodołazu
- toaleta niedostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych
- drzwi odpowiedniej szerokości
- miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych
Zakres zadań
przygotowywanie dla wnioskodawców (organizatorów prac podwodnych) zezwoleń Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni na wykonywanie prac podwodnych na obszarach morskich oraz prowadzenie kontroli ważności dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień zawodowych przez ekipy zgłaszane do wykonywania prac podwodnych
przygotowywanie, rejestrowanie, wydawanie oraz unieważnianie Dzienników Prac Podwodnych
prowadzenie na akwenach morskich kontroli wykonywania prac podwodnych, kontroli stanu technicznego sprzętu nurkowego i wyposażenia bazy prac podwodnych
przygotowywanie pozwoleń na prowadzenie badań archeologicznych, pozwoleń na poszukiwanie i przeszukiwanie wraków statków oraz pozwoleń na wydobywanie mienia z morza
gromadzenie i opracowywanie informacji nawigacyjnych i hydrograficznych w celu aktualizacji zasobu urzędowej bazy danych o wrakach i obiektach podwodnych oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej dla realizacji zadań administracji morskiej związanych z ochroną podwodnego dziedzictwa kulturowego
prowadzenie statystyki w zakresie realizacji powierzonych obowiązków, w szczególności dotyczącej wydanych zezwoleń na wykonywanie prac podwodnych, płetwonurkowań sportowo-rekreacyjnych na wrakach statków, zlokalizowanych obiektów zabytkowych, wydobytych wraków i obiektów podwodnych
prowadzenie doraźnych pomiarów hydrograficznych (batymetrycznych i sonarowych) na obszarach morskich związanych z wykonywaniem prac podwodnych, badaniem obiektów podwodnych oraz płetwonurkowaniem na wrakach statków
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Cudowne ogłoszenie. Ludzie będą się zabijać za możliwość zdobycia taakiego doświadczenia :D

Szukamy zaangażowanych pracowników do Działu XXXXX na stanowisko:
Operator sprzętu

Jeżeli…
jesteś osobą komunikatywną, cierpliwą i opanowaną,
potrafisz pracować w zespole,
posiadasz uprawnienia:
do operowania, obsługi, ciągnika RoRo,
do obsługi sztaplarki (3t, 5t, 12t, 15t),
do cumowania promów, statków do 200 m długości,
prawo jazdy min. kategorii B, mile widziane kategorii C,
posługujesz się językiem angielskim na poziomie – podstawowa komunikacja,
jesteś osobą dyspozycyjną; zmiany poranne, popołudniowe, także wieczorne do 24:00

Oferujemy:
pracę na umowę zlecenie, po okresie próbnym rejestracja działalności gospodarczej i podpisanie umowy o współpracy z xxxxxx,
elastyczne godziny pracy (praca zmianowa),
możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
ciekawe miejsce pracy w międzynarodowym przedsiębiorstwie,
dobrą atmosferę pracy,
możliwość korzystania z naszych linii promowych w trakcie zatrudnienia.

Obowiązki:
obsługa ciągnika RoRo, wtaczanie/wytaczanie z promu,
obsługa sztaplarek (do 15t udźwigu), na promie i na terminalu,
wyprowadzanie, wprowadzanie pojazdów /nowe sam. osobowe, chassi trucki, maszyny, samochody ciężarowe (zestawy),
cumowanie, odcumowywanie promów,
mocowanie ładunków,
prace stevedorskie /porządkowanie materiałów sztauerskich (pasy, napinacze) i inne.

W Xxxxxcc wierzymy, że wszystko zaczyna się od troski. Dla nas oznacza to, że dbamy o naszych klientów, nasze cele biznesowe, nasze środowisko naturalne i dbamy o siebie nawzajem. To uczyniło nas jednym z największych na świecie operatorów promowych odkąd nasza firma została założona w 1962 roku w xxxxxccccddd. Dziś mamy ponad 5000 kolegów z 50 krajów. Chcemy mieć pewność, że nasza firma jest sprawiedliwym miejscem pracy dla wszystkich. Nie akceptujemy dyskryminacji i stawiamy na równe szanse niezależnie od wieku, religii, płci, orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, pochodzenia etnicznego czy niepełnosprawności.

Dołącz do nas w naszej podróży!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Czemu to ogłoszenie zdecydowałam się dodać do moich "perełek" ofert pracy?
- wymagania niewspółmierne do oferowanej pensji
- trzyetapowa rekrutacja
- zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
Czy ludzie za 200 złotych powyżej minimalnej krajowej, dla pracy czasowej - na rok, wyrażą zgodę na pełną inwigilację swojej osoby?
A wasza prywatność ile kosztuje?

Dyrektor Archiwum Wojskowego w Gdyni poszukuje pracownika na stanowisko:
STARSZY REFERENT W SEKCJI EWIDENCJI, OPRACOWYWANIA I UDOSTĘPNIANIA ZASOBU
• Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę na czas określony (zastępstwo)
• Okres zatrudnienia: 04.05.2018 r. – 15.06.2019 r.
Wymagania - oczekiwania pracodawcy:

Wykształcenie: średnie/wyższe
Doświadczenie zawodowe: 3 lata stażu pracy ogółem (przy wykształceniu średnim)
Wysokość wynagrodzenia (kwota brutto): 2244 zł + premia regulaminowa 15% + dodatek stażowy

Uprawnienia/Umiejętności:

aktualne poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “ściśle tajne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego;
dobra znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji dokumentacji, ochrony informacji niejawnych oraz ochrony danych osobowych;
dokładność, sumienność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy;
umiejętność pracy w zespole.

Ogólny zakres obowiązków:

popularyzacja wiedzy o materiałach archiwalnych oraz prowadzenie działalności informacyjnej o zasobie Archiwum;
realizacja spraw poświadczeniowych poprzez wykonywanie kwerend osobowych w tym przygotowywanie zaświadczeń, odpisów, wyciągów, reprodukcji z przechowywanych materiałów archiwalnych;
wydawanie materiałów archiwalnych dla zabezpieczenia potrzeb interesantów w celu służbowego i naukowego ich wykorzystania;
ewidencjonowanie osób korzystających z materiałów archiwalnych w Pracowni Udostępniania Akt oraz prowadzenie ewidencji akt udostępnionych;
aktualizowanie komputerowych baz danych i tworzenie pomocy archiwalnych.

Dokumenty wymagane przez pracodawcę podczas rozmowy kwalifikacyjnej:

życiorys/CV i list motywacyjny;
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych;
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie;
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “ściśle tajne”lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego;
kopie dotychczasowych świadectw pracy.


Informacje dodatkowe

Oferty można składać:

osobiście w siedzibie Archiwum;
listownie na adres: Archiwum Wojskowe w Gdyni ul. Dickmana 10/14;81-103 Gdynia z dopiskiem „nabór na stanowisko starszego referenta”;
droga elektroniczną na adres: a...@ron.m... Wyświetl e-mail ;

Etapy naboru:
weryfikacja formalna złożonych ofert;
test wiedzy;
rozmowa kwalifikacyjna;

kandydatki/kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie 2 etapu rekrutacji;
termin składania ofert: do 13.04.2018 r. (decyduje data wpływu)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

I całe 150 PLN więcej niż minimalna. Brawo trójmiasto!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Dzisiaj natrafiłam na przepiękne ogłoszenie
o sprzedaży lodów będzie
i o tym że gdyby ego mogło latać to na pomorzu zabrakło by miejsca na niebie dla co-poniektórych:

Praca nad morzem -Hel
Kawiarnia - Hel, pomorskie
Praca w okresie od końca maja lub 15 czerwca- do końca września

Sprzedawca

Praca przy sprzedaży:
gofrów, lodów, fast foodów

Sprzedawca lodów typu świderki
Praca w kawiarni
sprzedaż lodów , gofrów, deserów, ciast , kaw

Oferujemy:

umowę o pracę lub umowę zlecenie
ciekawą pracę w nietypowym miejscu
możliwość rozwoju i nowych doświadczeń
atrakcyjne warunki zatrudnienia (podstawa + premie za dobre wyniki pracy)

Od kandydatów oczekujemy:

zaangażowania w pracę
miłej aparycji
dyspozycyjności
uśmiechu i poczucia humoru
aktualnej książeczki sanitarno-epidemiologicznej

Oferujemy bardzo dobre wynagrodzenie, bezpłatne zakwaterowanie i wyżywienie na czas zatrudnienia.

Prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem na podany adres e-mai @
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Duża medyczna firma poszukuje na samodzielne stanowisko studenta-programisty!
https://ogloszenia.trojmiasto.pl/praca-zatrudnie/programista-php-student-ogl62282510.html
do tego zapomniała napisać co oferują, bo w ogłoszeniu są tylko wymogi i nic więcej o-O
to tak wygląda rynek pracownika wśród programistów? serio?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Słowo klucz "student" a więc niższy ZUS i teoretycznie mniejsze wymagania.

Po za tym oni nie szukają programisty. Sądząc po opisie to ma być człowiek do wszystkiego, czyli: prowadzenie strony internetowej, administracja bazy danych, instalacja sieci, naprawa komputerów, ... ,a kończąc na montowaniu telewizora w recepcji oraz instalacji pasjansa na komputerze Pani Basi :P
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To nie jest ani biedna ani mała firma stąd moje duże zdziwienie
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jedna forumowiczka ^^ swego czasu napisała tutaj bardzo ciekawy komentarz pewnie już zapomniała więc przypomnę ;)
" ... Wysokie wymagania, znana marka, niskie wynagrodzenie
Zazwyczaj te trzy czynniki występują razem
Ten trend zauważalny jest w dużych miastach, w administracji publicznej i dużych korpo na niższych stanowiskach"
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

@Bel, ale to były obserwacje sprzed 10 lat i bardzo się dziwię że są nadal aktualne
I do tego w branży gdzie jest niedobór i podobno firmy biją się o pracownika ....
powiem szczerze, miałam nadzieję że tego typu ogłoszenia same znikną wraz z niskim bezrobociem
ale coś się dzieje że tak nie jest
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To się nie zmieniło. Firmy owszem biją się ale nie o pracownika tylko o niewolnika.
Pracownikowi trzeba dobrze zapłacić, a niewolnikowi wystarczy dać trochę powyżej najniższej krajowej plus obietnica rozwoju w "międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku". Pracodawcy nadal tkwią w okresie o 10 lat wcześniej, dotyczy to zarówno Januszy Biznesu jak i "międzynarodowych firm o ugruntowanej pozycji na rynku" (uwielbiam to określenie :P ).
Aktualnie 'rozglądam' się po rynku pracy i widzę jak to wygląda.
Wyjątek stanowią wysoce wykwalifikowani specjaliści to dla nich jest prawdziwy rynek pracownika. Oferta o której mówimy nie jest dla takiej osoby.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

No właśnie gdyby tam jeszcze obiecywali możliwości rozwoju, ale tam jest jasno napisane że stanowisko jest samodzielne ...:/
Hmmm, i zależy co rozumiesz przez wysokie kwalifikacje bo ja nie widziałam żadnych ofert ani dla oceanografów ani sejsmologów
Tak samo jeśli chodzi o egzotyczne języki np. litewski, urdu czy maltański
Wysoka specjalizacja w moim przypadku okazała się dużą pułapką bo okazało się że na świecie jest zaledwie kilka firm które to robią
więc zmiana pracy automatycznie wiązała się ze zmianą kraju albo nawet kontynentu a jak masz rodzinę to może być spory [problem, zwłaszcza jeśli chodzi o koszty relokacji i utrzymania się gromadki w innym kraju
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Sądziłam, że przynajmniej w branży IT mogą liczyć na lepsze traktowanie, ale widać, i tę branżę dopadł syndrom rynku pracownika, yy niewolnika.

Kilka dni temu znalazłam ogłoszenie do pracy w dziale księgowym. Ucieszyłam się, w końcu coś, na co mogę aplikować. Dostosowałam LM, wysłałam następnego dnia do południa, a wieczorem znów pojawiło się to samo ogłoszenie, ale lekko zmodyfikowane. Z dopiskiem "Mile widziane osoby uczące się", a jako rodzaj umowy tym razem konkretnie zaznaczone zlecenie. Moje nadzieje i szanse związane z ofertą całkiem przepadły.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Ku pa mieci
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Praca

Bezrobotna (4 odpowiedzi)

W tym kraju z moim wykształceniem nie ma dla mnie pracy.

Agencja pracy ? warto ? OPINIE (13 odpowiedzi)

Warto korzystac czy lipa ? zbior cv i tyle ? jakie dosw. ?

Dodatkowy zarobek - marketing sieciowy (4 odpowiedzi)

Czy nadal chcesz siedzieć godzinami w pracy i martwić się czy wystarczy Ci pieniędzy do kolejnej...

do góry