Widok

Nie wszystko źle

Korzystałam z usług dwukrotnie. Rzeczywiście - panie z recepcji zachowują się jakby zupełnie nie rozumiały, że przychodzą tu ludzie chorzy szukający pomocy, płacąc często niemałe pieniądze. A przecież już od wejścia powinny zaopiekować się przyszłym pacjentem, powinno im na nim zależeć. A traktują go jak intruza.
Informacja w stylu: wypełnić kartę, usiąść i czekać (nawet nie mówiąc jak długo) - to żadna informacja dla chorego.
Natomiast lekarze są przemili i kompetentni. Rozmawiają z pacjentem, opisują przebieg badania, ewentualne niedogodności podczas badań, czuć troskę o psychiczny komfort chorego, dla którego przecież zawsze to jest stres. Wyposażenie pracowni również wydaje się być bardzo dobre. Ogólnie byłoby na "5", gdyby nie to mało sympatyczne "powitanie". Te panie powinny przejść podstawowy kurs uprzejmości i nauczyć się chociażby "zawodowego uśmiechu".
Moja ocena
obsługa: 4
 
oferta: 6
 
jakość usług: 4
 
wyposażenie: 6
 
czas oczekiwania: 4
 
ocena ogólna: 4
 
4.7

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Odpowiedź obiektu

Pani Joanno, dziękujemy za uwagi. Dzięki nim możemy zlokalizować problem i naprawić go, żeby działać jeszcze sprawniej i przede wszystkim dla Pacjenta.
Treść pani obiekcji co do zachowania rejestracji została przekazana wraz ze stosownymi zaleceniami bezpośrednio do pracowników.
Mamy nadzieję, że nie zrazi się Pani do korzystania z naszych usług, tym samym pragniemy prosić o wyrozumiałość, gdyż każdemu może zdarzyć się gorszy dzień w pracy :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry