Widok

Nowy ksiądz w parafii św. Boboli?

Właśnie wróciłem z mszy na której kazanie wygłosił jakiś starszy, siwy ksiądz. Czy ktoś wie kim jest? Nie widziałem też prałata Czerwińskiego. Czy wiecie, co się z nim dzieje? Pytam, bo jakiś czas nie było mnie w tym kościele, a nie obiło mi się o uszy żadna zmiana stanowisk.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Leszku, widziales czy bezmyslnie powtarzasz plotki z magla?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
debil
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jakich swoich pieniedzy chba z naszych a te salki byly budowane przez naszych rodzicow a pizniej sobie interes proboszcz zrobil i szkole prywatna otworzyl .
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Powiedz to dzieciom które gwałcił :(
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 8
klawikowski super ?
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 2
ks. Czerwiński pochodzi z okolic Wabcza - diecezja toruńska
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
przez wiele lat była szkołą niepubliczną do której było stać posłać tylko bogate dzieci więc pańswto jej nie wybudowało, ale tego ty nie wiesz bo pewnie w tym czasie nauka cię jeszcze nie iteresowała ;)
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
widzisz tak sie składa że akurat ziemie przy Unruga były po jego rodzicach, bo moja rodzina znała jego rodziców,
a za co wyleciał, no cóż jedni mówią że za rzekomą lewą kasę inni za układy a jeszcze inni za zboczenia. Jak było nie wiem, ale majątek odziedziczył po rodzinie więc akurat tutaj zarzut nie trafiony.
Jako dziecko chodziłam do niego na religię, nikogo nie dotykał ale okropnie krzyczał i każde dziecko się go bało bo darł się jak ktoś się zająknął podczas odpytywania.
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziwnym trafem moje nazwisko to tez Czerwińska. Mój dziadek rodzony w miejscowości Obory gmina Lisewo woj. kujawsko pomorskie. Przy okazji ;-) skąd jest ks. Andrzej . jak ktoś mi odpisze to będę pisać więcej
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
sam jestes pedofil a tak wogóle piepszycie głupoty o któruch mic niewiecie
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1
pozdrowienia ks.sławka t.a.g
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 0
taka prawda
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
Uszanujmy to co zrobił dla parafii Ks. Parałat Andzej Czewiński. Nie rzucający kamieniem!
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 3
Czego sie czepiacie ks Czerwinskiego ,pracowal ciezko tyle lat wyjezdzal za granice pracujac co Wy wszyscy wiecie z zera was zazdrosc ze dorobil sie bo jest z bogatej rodziny i szanowanym proboszczem zejdzcie z niego parafianka .B
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 3
Prpboszczy Czerwinskiego nie bedzie juz.Jest na "emeryturze".Szkoda
popieram tę opinię 20 nie zgadzam się z tą opinią 7
kartoteka jest w każdej parafii.

Ja Czerwińskiego też nie lubiłem. Ale dzięki jego zachowaniu kościół jest zadbany, jest nowy budynek szkoły, kościół ma ogrzewanie geotermalne itp.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 2
Tego "nowego księdza" dobrze znałam z parafii pw. Michała Archanioła na Oksywiu. Powiem krótko: gdyby wszyscy księża tacy byli, kościoły pękałyby w szwach. Taka jest moja opinia o księdzu Sławomirze. Ja Go pamiętam jako odpowiedzialnego i dobrego człowieka, duszpasterza. Pozdrawiam.
P.S. Przyłączam się jednocześnie do grona niezadowolonych z "panowania" księdza Czerwińskiego. Cennik cennikiem, ale jaką KARTOTEKĘ w biurze parafialnym miał! CBŚ może się schować hehe! Szczyt bezczelności ! Tyle w temacie !
popieram tę opinię 11 nie zgadzam się z tą opinią 1
wstydzić to się powinien Czerwiński, że zamiast udzielać sakramentów, to najpierw cennik wyłożył na stół.
dlatego tam nie chodzędo kościoła, tylko do św. ducha.
zamiast służyć Bogu i ludziom, zbierał kasę od ludzi którzy czasem nie mieli. przykre ale prawdziwe
Potem księża się dziwią że mlodzież do kościoła nie chce chodzić...
a na kazaniu u Czerwińskiego nasłucha się tylko o pieniądzach, które to non stop są mu potrzebne,. a biednym ludziom to nie są potzrebne do życia, czy choćby wyprawienia komuni czy chrztu dziecku??
Ale czerwiński tylko myślał ile zgarnie jak ktoś przychodził do niego do biura.
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 11
ale masz pojęcie, aaahhhhaaaa, panstwo hhhhaahhhaaa
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry