Widok

Obsługa tragedia

Od kiedy weszła ustawa o samoobsłudze przy dystrybutorach lpg obsługa na stacji pod żaglami przy tesco myśli ze już nie musi wychodzić ze stacji a w przepisach wyraźnie jest napisane że klient MOŻE ale NIE MUSI tankować samemu i może poprosić kogoś z obsługi oczywiście gdy poprosiłem to usłyszałęm od obsługi że to niemożliwe bo nikogo niema kto potrafi to obsługiwać i jak niechce sam tankować to moam gdzie indziej pojechać, choć było dwóch pracowników którzy siedzieli i nic nie robili są też inne powody żeby pod żaglami nie było samoobsługi; brak rękawic ochronnych czy też okularów. Ogólnie mówiać bardziej baszczelnych pracowaników stacji niespotkałem
Moja ocena
obsługa: 1
 
asortyment: 5
 
dodatkowe usługi: 3
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: 3
 
3.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
Każdy facet powinien umieć sam zatankować swój samochód ! :) a nie wylewać żale na forum ;) a co do rękawic i okularów - to nie są one niezbędne, ponieważ pistolet do lpg jest przystosowany do samoobsługi i żaden gaz nie ma prawa poparzyć itp. więc spokojnie, radzę wykazać samemu odrobinę dobrej woli ;) stacja jest duża, jest sporo obowiązków dla pracownika, nie może on tyrać przez 12 godz non stop...trochę wyrozumiałości :)

pozdrawiam
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry