Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Petro - opinia Studiuję informatykę na PJATK i najbardziej podoba mi się praktyczne...
~Petro
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 1 grudnia 2022

IvyEve - opinia Jestem po II roku kierunku grafika. Na duży plus w tej uczelni jest świetny...
~IvyEve
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 30 sierpnia 2022

B - opinia Studiowałam tam, jestem dobrze przygotowana do zawodu i teraz mam pracę...
~B
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 14 lipca 2022

Antek - opinia Wybierając studia nie znałem tej uczelni. Po przeprowadzonym researchu...
~Antek
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 20 czerwca 2022

Łuk - opinia Jestem po 2 roku informatyki i muszę powiedzieć, że PJATK sprostał moim...
~Łuk
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 15 czerwca 2022

Kaśka - opinia wątek zamknięty Jeśli informatyka w Gdańsku to tylko na Polsko-Japońskiej Akademii Technik...
~Kaśka
1

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 23 marca 2021

Arco - opinia wątek zamknięty Jestem po II roku informatyki. Poziom moim zdaniem jest bardzo dobry....
~Arco
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 24 sierpnia 2020

Agathos - opinia wątek zamknięty Studiuję na kierunku grafika na PJatk i uważam, ze był to dobry wybór....
~Agathos
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 26 czerwca 2020

Chewbacca - opinia wątek zamknięty Studiowałem informatykę i jestem zadowolony. Muszę przyznać, że nie było tak...
~Chewbacca
-

ostatnia odp. 3 lata temu

dodano: 18 czerwca 2020

Maliby - opinia wątek zamknięty Studiuję grafikę na Wydziale Sztuki nowych mediów i mamy teraz zajęcia...
~Maliby
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 24 marca 2020

BG - opinia wątek zamknięty Dla mnie plusem są takie rzeczy jak rozpoznawalność uczelni wśród...
~BG
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 19 marca 2020

Denis - opinia wątek zamknięty Uważam że jest najlepszą uczelnią techniczną w Gdańsku. Co roku plan zajęć...
~Denis
-

ostatnia odp. 4 lata temu

dodano: 23 stycznia 2020