Widok

Parafia "Dobry Pasterz"(Gdynia-Cisowa) ile trzeba zapłacić za ślub?

Wesele bez ogłoszeń Temat dostępny też na forum:
Hej dziewczęta czy któraś ma jakieś doświadczenia w w/w temacie? Wiem, że to niby zawsze co łaska, ale chyba jest jakaś suma, którą najczęściej się proponuje? I jak jest z organistą? Jestem całkiem zielona:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
hej:) również jestem ciekawa ile tam sie daje za ślub i kiedy??czy podczas spisywania protokołu czy później??my podczas "rezerwowania" godziny od razu porozmawialiśmy z zespołem, który akurat śpiewał do mszy i z organistą, powiedzieli nam co łaska i że przede wszystkim żeby organiście coś dać...Johana a kiedy macie tam ślub?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
23 października 2010 :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Johana my mamy tam ślub w kwietniu:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
bralismy tam slub we wrześniu tego roku i płaci się dopiero na spotkaniu z proboszczem które odbywa się 3 dni przed ślubem (jest to tak zwana próba w kościele). sam proboszcz nie ma żadnego cennika i nie podaje żadnej ceny ani też nie mówi nic o pieniążkach tyle że jeśli chce mu sie szybciej zapłacić to mówi że ''dar serca na końcu" czyli na tym ostatnim spotkaniu z nim przed ślubem. My dalismy 200 zł z racji że nie było nas stać. Znajomi którzy brali miesiąc wcześniej ślub dali 300 zł. Niesety jeśli chodzi o organiste to odrazu z mostu wali cene jak sie do niego idzie i jest to 100zł co w ogóle nie jest adekwatne do tego jak spiewa- katastrofa. jeśli komuś zależy na bardzo ładnej oprawie w kościele to nie polecam tego organisty tymbardziej że jets drogi.
Zaznacze również że msze odprawiał sam proboszcz więc jak widać nie zależy mu na pieniądzach.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
my tez bralismy tam slub w zeszlym roku, proboszcz nie podawal zadnej konkretnej kwoty.