Widok

Pełna żenada i "olewka".

Witam, piszę na gorąco (dodam ,że mam 41 lat) i ostatni raz z zapaleniem oskrzeli lub płuc byłem u lekarz 8 lat temu. Jestem kierowcą zawodowym i dziś po powrocie do domu po trzech dniach jazdy po kraju z chorobą zawitałem na Świętokrzyskiej, była godz. 17;45 i pani w recepcji z dużą łaską kazała mi iść się spytać pod gabinet nr 3 lub 15 ,czy pani doktor mnie przyjmie- p. doktor z nr 15 kategorycznie nie ,bo miała dziś nadstan-cytuję a p.doktor z 3 nie przyjmę bo mam migrenę- ROZUMIECIE TO PAŃSTWO- JA ZDĘBIAŁEM, ale cóż żona wsadziła mnie w auto i na Aksamitną- tam normalni ludzie ,z uśmiechem na twarzy przyjęli mnie i Pan doktor stwierdził ,że mam zapalenie oskrzeli. Cieszę się ,że już mam leki i mogę się wyleczyć, ale Świętokrzyska, przynajmniej panie wielce obrażone na system ,że muszą pracować ,jest poniżej normy. WSTYDŹCIE SIĘ -RECEPCJONISTKI I LEKARKI.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 2
 
jakość usług: 1
 
wyposażenie: -
 
czas oczekiwania: 1
 
ocena ogólna: 2
 
1.4

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 22
"....p. doktor z nr 15 kategorycznie nie ,bo miała dziś nadstan-cytuję a p.doktor z 3 nie przyjmę bo mam migrenę- ROZUMIECIE TO PAŃSTWO- JA ZDĘBIAŁEM, ale cóż żona wsadziła mnie w auto i na Aksamitną- tam normalni ludzie ,z uśmiechem na twarzy przyjęli mnie....."

No właśnie,bo na Aksamitnej PAN doktor nie miał NADSTANU i MIGRENY, to i o UŚMIECH na twarzy bez problemu.
A recepcjonistki i lekarki nie mają się czego WSTYDZIĆ, robią to co do nich należy w godzinach swojej pracy!
popieram tę opinię 26 nie zgadzam się z tą opinią 5