Widok

Podłączenie płyty indukcyjnej - Gdańsk

Witam :) proszę o namiar o elektryka z uprawnieniami, który szybko i w miarę w przystępnej cenie podłączy płytę indukcyjna :)
pozdrawiam:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
daj maila to wyślę Ci namiary na prv
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
witam
ja także poproszę o namiary na elektryka z uprawnieniami z Gdańska do podłaczenia indukcji
mój adres: tomekafgan@wp.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam serdecznie, oferuje podłączanie płyt indukcyjnych + podbicie karty gwarancyjnej. Posiadam niezbędne uprawnienia
tel. 733 035 656
popieram tę opinię 8 nie zgadzam się z tą opinią 3
jakie są ceny takiej usługi? i czy warto brać elektryka?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam podlaczenie przez elektryka z uprawnieniami jest konieczne ponieważ jezeli podlaczy to ktos inny a coś się stanie to tracą państwo gwarancje na taki sprzęt. Sam jestem stolarzem i tez dowiedziałem się ostatnio ze niektóre lodówki Samsunga wolnostojące muszą mieć odpowiednie szczeliny pomiędzy lodówka a meblami lub ścianą. Wymiar ten wynosi 5 cm. Z kazdej strony. Jezeli wymiar będzie mniejszy a przyjedzie człowiek z serwisu to robi zdjęcia i reklamacja nie zostaje uznana. Dla tego warto brać fachowców do podlaczen.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jesteś stolarzem, robiłeś ludziom meble - czyli lodówki w zabudowie - a teraz się dopiero dowiedziałeś...

Czyli jakim jesteś stolarzem ?

A jeśli chodzi o wolno-stojące, to jaki problem po zepsuciu, przesunąć o 5 cm w lewo czy do przodu ? Zanim serwisant przyjedzie ?

Zdecydowanie - budowlańcy / hydraulicy / elektrycy - mniej pijcie, bo się wam myli wszystko.

Co do podłączenia kuchni, 50 zł z dojazdem to jest warte i nie więcej.

Robi każdy spotkany elektryk, któremu się pięczątke chciało wyrobić.

Podłączenie samej płyty to dziecko zrobi, jak znajdzie metr kabla od siły, więc nie ma co przepłacać do usługi.