Widok

Podpisuje się pod wszystkim zlymi opiniami

W lutym namówiono mnie telefonicznie (pół godziny przekonywania)na promocję HBO przez 2 miesiące, po tygodniu zrezygnowałam, wysyłając wiadomość na stronę Vectry odstąpienie ( miało być odstąpienia ) więc mi tego nie uznano, ale też nie przysłano kuriera z umową do podpisu, więc otrzymali moją wiadomość. Do dnia dzisiejszego walczę z nieudolnością firmy, wysyłając pisma wyjaśniające, bez skutku. Otrzymuję coraz wyższą fakturę z zaległością, grożąc mi blokowaniem usług za które płacę regularnie.
Prawo konsumenta mówi, że umowa ustna jest ważna po potwierdzeniu jej na piśmie, więc czego oni chcą, tylko KASA u nich się liczy. Z niecierpliwością czekam do końca umowy i uciekam z radością od ich usług, moi znajomi też.
Moja ocena
obsługa: 5
 
oferta: 5
 
awaryjność: 2
 
dodatkowe usługi: 2
 
przystępność cen: 2
 
ocena ogólna: 3
 
3.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Lidio, prosimy o przesłanie danych Abonenta w mailu na adres gdanskpomoc@vectra.pl. Wyjaśnimy sprawę i podejmiemy stanowcze działania, aby nasza współpraca układała się właściwie. Twój przypadek jest również cenną wskazówką i zwraca naszą uwagę na ten obszar działania.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
wow:) Netia zaczyna robić konkurencję i Vectra pokazuje ludzką twarz?:)))
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry