Widok

Problem z balkonem :/

Mam wielki problem z sufitem na balkonie :( a mianowicie strasznie przecieka :/ porobiły się na nim wielkie purchle, odpada z niego nie tylko farba ale i kawałki cementu/betonu (nie znam się).

Sprawa zgłaszana była już parę lat temu do spółdzielni mieszkaniowej (blok ma ponad 20 lat), ale stwierdzono że skoro sąsiad, który mieszka nade mną nie wyraża zgody na wejście ekipy remontowej - nic nie można dla mnie w tej sprawie zrobić :(

Po rozmowie z sąsiadami, potwierdzili że nie zgadzają się na to ponieważ mają zabudowany balkon i położone płytki na podłodze.

Czy ktoś może podpowiedzieć jak można taką sprawę załatwić?
Jak można wpłynąć na sąsiada aby zmienił decyzje? czy ktoś zna może jakieś pomocne przepisy?

Bardzo proszę o pomoc.
image
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
http://trojmiasto-remonty.pl pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
OK, firma swoją drogą - ale niech mi pan powie jak mam przekonać sąsiada żeby swój balkon udostępnił? bo odmaluje sobie sufit czy nawet zrobię podwieszany a on i tak po pewnym czasie spadnie mi na podłogę pod wpływem opadów deszczu :/ podobno tam są konieczne roboty związane z wymianą przerdzewiałej / dziurawej blachy która zabezpiecza mój sufit, a podłogę sąsiada nade mną....

Proszę, może ktoś coś może mi podpowiedzieć jak taką sprawę można załatwić.... :((
image
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
prace blacharsko-dekarskie mozna wykonywac z podnosnika koszowego nie wchodzac nikomu na balkon jezeli trzeba wymienic te opierzenia tylko zalezy jakie pietro w gdansku najwyzszy podnosnik na ktorym robilem siega miedzy7 a8 pietro przeciek ktory wychodzi w pokoju nie koniecznie musi byc przez blachy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0