Widok

Profesjonalna obsługa przy zakupie nowej Skody Octavia 3

Wchodząc do salonu czasami trzeba poczekać aż sprzedawcy się zainteresują klientem. Ja trafiłem na Pana Dariusza Małeckiego i spotkałem się z profesjonalną obsługą z jego strony. Umawiając jazdę testową przygotował dla mnie 2 samochody i zarezerwował dużo czasu. Za profesjonalne zachowanie uważam też przekazanie rozgrzanego samochodu do jazdy testowej. Mamy wówczas pewność, że klient nie będzie "katować" zimnego silnika.
Otrzymałem ostatecznie także najatrakcyjniejszą w Polsce cenowo ofertę. Szkoda tylko, że dopiero po przedstawieniu konkurencyjnej oferty. Tu przydałaby się zmiana polityki rabatowej salonu - lepsze oferty na start negocjacji. Podczas oczekiwania na wyprodukowanie auta byłem na bieżąco informowany o przesunięciach terminu, a Pan Dariusz odpowiadał na wszystkie moje techniczne pytania, nawet te, na które w innych salonach nie udzielono odpowiedzi. Wydłużony przez producenta termin produkcji dealer zrekompensował dodatkowym rabatem. Jedyna uwaga, to przydałoby się z 5L paliwa w zbiorniku wydając auto. Niestety chyba wszystkie salony Skody w Polsce wydają auto z prawie pustym zbiornikiem. Liczę, że serwis będzie tak profesjonalny jak Pan Dariusz, którego polecam.
Moja ocena
obsługa: 6
 
oferta: 6
 
jakość usług: 5
 
przystępność cen: 6
 
ocena ogólna: 6
 
5.8

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
5 miesięcy oczekiwania na nowe auto?! HORROR !!!
Rozgrzane auto do jazdy testowej?! Człowieku Ty nie masz pojęcia o samochodach!!!
Plichta równo kantuje klientów. Moją skodę mało nie zniszczyli!!!!
Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny to horror!!! Pracują tam osoby bez doświadczenia i wiedzy w temacie którym się zajmują!!!!
Dzięki Plichcie juz nie kupię nigdy Skody!!!
Pozdrawiam i polecam inne salony samochodowe.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4
do góry