Widok

Przeprowadzka z Sandomierza do Trójmiasta

Witam serdecznie
Od dłuższego czasu myślimy z żoną nad przeprowadzką do Trójmiasta powód oczywiście praca w naszym regionie jest bardzo trudno o znalezienie jakiejkolwiek pracy. posiadam średnie wykształcenie z zawodu jestem technologiem robót wykończeniowych posiadam uprawnienia SEP do 1kV i kurs operatora wózków widłowych pracowałem na budowach, w hucie szkła i w Niemczech na magazynie. Pytanie do was mieszkańcy Trójmiasta czy warto się przeprowadzać do Trójmiasta i czy jest szansa na znalezienie pracy w moim zawodzie.Z góry dziękuje
Pozdrawiam Paweł
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 2
z ręką na sercu...jedźcie już lepiej do Niemiec
( nawet pomimo takiej fali uchodźców)
takie uprawnienia to ja miałem w wojsku, żebym mógł się dotykać pewnych urządzeń ( bez obrazy, nie jestem elektrykiem, nie znam się )
chyba,że znasz się na tej elektryce to zrobić poważniejsze uprawnienia...
uprawnienia na wózki też mam ;) nawet jeżdzę, ale przydałaby się praktyka na wysokim składzie - ale zarobki magazynierów, to nie jest raczej coś co powala
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 5
jeździłem na wysokim składzie dużo- robota nie ciekawa co do elektryki i budowlanki znam się na rzeczy co z tego jak w naszym regionie nie ma w ogóle gdzie się załapać(malutkie miasteczka bezrobocie 23%) obecnie pracuje w lesie za marne 1200 zł robota p*********a od dźwigania tego drzewa nabawiłem się przepukliny a co do Niemiec zastanawiałem się ale żona w ciąży i nie chce mnie puścić więc szukam czegoś w kraju zmyślą przeprowadzki i myślałem że w Trójmieście jest lepsza sytuacja
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
Wracając z Niemiec rok temu myślałem że w kraju można znaleźć dobrą prace i ale czy to tylko moje złudzenie? czy naprawdę w kraju jest aż tak źle ??
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0