Widok

Pytanie o przedłużanie rzęs Kto Gdzie za Ile

Zastanawiam się nad przedłużeniem rzęs...
Znacie jakiś salon gdzie robią tanio i dobrze ?
Może jest jakas dziewczyna która jeżdzi po domach i robi coś takiego ?
Macie namiary jakieś ? ;)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
uppppppppppppppppppppppppppp
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
p. Magda robi w salonie koło ryneczku w Oliwie ( niedaleko Parku Oliwskiego ) , moja mam tam sobie robi i z tego co wiem płaci 200zł wiec chyba nie duzo ( słyszałam , że ceny między 200 a 500 zł), a u mojej mamy ładnie to wygląda :)
image
Tanie Srebro : Sopot MICKIEWICZA 25A czynne w pon.8-18, w tygodniu 7-16 w sob. 7-13
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja sobie ostatnio robilam w orlowie przy klifie , nie pamietam nazwy salonu ,ale wchodzi sie na pietro kamienicy, pierwsze raz 350 zł a uzupelnianie 150, Pani Gosia- robi rewelacyjnie rzesa dorzesy a nie tak jak sie czesto zdarza jedna sztuczna na 3 prawdziwe, dluzej to trwa ale efekt powalajacy, no i bardzo dlugo sie trzymaja. kiedys bylam na starowiejskiej w gdyni to nastepnego dnia w jednym oku wlasciwie rzes juz nie mialam, bylam meeega wsciekla poszlam do reklamacji , to jak mi poprawila to juz lepiej bylo ale wlasciwie kazda rzesa byla w inna strone ukladaly sie okropnie, jak cos to moge podac numer do Gosi.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
zapraszam po informację na stronę http://www.wyspasalon.pl
cennik i galeria przedłużania rzęs.
zabieg metoda 1:1 trwa nawet 3h, ale jeśli ma być profesjonalnie to musi tyle trwać.
odradzam super promocje takie jak z grupona, sporo pan zgłaszają sie potem do nas na poprawki. sprzątanie po kimś bałaganu to nic przyjemnego i nowe klientki zrażają się do tej metody.
Rzęsy trzymają się od 4 do 8 tyg
Dobrze założone nie osłabiają naturalnych
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
zapraszam do siebie na przedluzanie rzes metoda 1:1 :) pierwszy raz 200zl, dopelnienie 120zl. zabieg odbywa sie u mnie w domku lub u klientki:) wiecej informacji gucci16@o2.pl
pozdrawiam slonecznie :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam, jestem zainteresowana rzęskami.Ile kosztuje dorobienie, ile za nowe i jaki czas trzymają?
Pozdrawiam Małgosia
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam ja przedłużam i zagęszczam rzęsy teraz w cenie promocyjnej 90zł rzęsy trzymają się do 4 tyg i trzeba uzupełnić. Jeśli jesteś zainteresowana 500-692-799 dzwon
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zapraszam na szkolenie z przedłużania rzęs 1:1. W trakcie 3h zdobędzie Pani nową wiedzę i umiejętności. Do tego wyjdzie Pani z przepięknymi rzęsami, których będzie można jedynie pozazdrościć. Efekt utrzymuje się ponad miesiąc. Każdy uczestnik otrzymuje certyfikat. Koszt: 400zł (w cenę wliczone szkolenie, wszystkie materiały oraz zdobienie Pani rzęs).

Marta Bączek
Dyrektor
Agencja Artystyczna BLISS POINT
tel: +48 784 230 230
mail: marta.baczek@blisspoint.pl
http://www.blisspoint.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A ile trzymaja sie takie rzesy? Co ile czasu trzeba dopelniac? I co sie dzieje jak chce sie zrezygnowac, w sensie skonczyc uzupelniac- czeka sie az wypadna te doklejone, czy to nie wyglada wtedy nieladnie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
z tego co się orientuje dopełnienie po 3- max 6 tygodniach. Ale tez nie wiem jak się chce zrezygnowac z tego co wtedy :(
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Podobno nic wtedy, tak sobie powolutku wypadają z prawdziwymi rzęsami i jak się przerzedzą to można uzupełnić tuszem... Myślę że to się dzieje na tyle powoli, że nawet się specjalnie nie zauważa... Przynajmniej taką mam nadzieję, bo też chcę sobie przedłużyć na ślub, a potem już nie przedłużać dalej.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
image
[/url]

http://forum.trojmiasto.pl/Szkoda-ze-ten-dzien-tak-szybko-minal-t171212,1,11.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
rzesy nalezy uzupelniac srednio co 4 tyg. Jezeli to ma byc tylko jednorazowo to sztuczne rzesy mozna odkleic specjalnym plynem, ktory rozpuszcza klej. Jest to delikatny zabieg nie uszkadzajacy naturalnych wloskow.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
O, no proszę, i już wszystko jasne ;-) Dzięki za informację!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
image
[/url]

http://forum.trojmiasto.pl/Szkoda-ze-ten-dzien-tak-szybko-minal-t171212,1,11.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Wiatm zajmuję się przedłużaniem rzęs :)) cena 180 zł ,dopełnienie 60 - 90 zł w zależności od ilości doczepionych rzęs. anusiabubu@op.pl zapraszam. Rzęsy u mnie robie lub u klientki w domu...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja jak robilam sobie przerwe (co jakis czas trzeba zrobic przerwe aby za mocno nie oslabic rzes) to wypadaly powoli z naturalnymi rzesami a te naturalne ktore zostawaly już bez sztucznych to malowalam je tuszem zeby nie wygladalo glupio. i powoli pozbylam sie wszystkich sztucznych
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
wiem, że Pani Magda http://www.salonkosmetycznymm.pl/ ma w ofercie przedłużanie rzęs

najlepiej zadzwoń i wypytaj o szczegóły :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
zajmuje sie przedluzaniem i zageszczaniem rzes u siebie w domu.
jestes zainteresowana to napisz:
megi84@gazeta.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
zapraszam na przedluzanie rzes cena promocyjna 200zl kamienie swarovskiego , kolorowe rzesy gratis zabieg wykonuje u siebie w domku we wrzeszczu badz u klientki w domku
507576156
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Polecam "pingwinka"! 4 godziny sumiennej pracy a efekt powalający! Na ślub - doskonałe, można płakać ile się chce bez obawy, że coś się rozmaże ;-)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
image
[/url]

http://forum.trojmiasto.pl/Szkoda-ze-ten-dzien-tak-szybko-minal-t171212,1,11.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a czy dało by zrobic rzesy jutro lub w niedziele poprosze o numer tel.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja robiłam u beaty na ujeścisku i jestem bardzo zadowolona Koszt 200 zł
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam dzis przedluzalam rzesy u pani Kasi przykjezdza do domu sa piekne bede miala takie na swoim weselu w pazdzierniku placilam 250 zl mialam wczesniej robione w salonie ale oszczedzano na ilosci rzes .Pozatym pani Kasia robi masaz na noc poslubna za 60zl smaruje cialo miodem jak twoj przyszczy maz Cie pocaluje masz cialo jak aksamit i smakujesz miodem lipowym a nie klejisz sie.To nowosc jest super jutro wraca moj narzeczony robie romantyczna kolacje a przed nia pani robi mi masarz miodem.tel do tej pani podaje jest niedroga i profesjonalna.505-151-334 pani Kasia
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Przepraszam za bledy ortograficzne pisalam o 3 nad ranem po pracy 12godzinnej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Polecam Asie, robi piękne rzęsy, wyglądają jak naturalne. Trzymają miesiąc, jest niedroga. 58/301-88-99
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
PRZEDŁUŻANIE RZĘS-100 ZŁ
792 803 255
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a nie jest lepiej na slub poprostu, żeby kosmetyczka podoklejała takie kępki, ja zawsze robie sobie na sylwestra sama.

Takie rzęsy na dłużej wydaje mi się, że osłabiają naturalne rzęsy, czy się nie myle ?
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a gdzie takie kępki można kupić?? będą się trzymać na poprawinach?? :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja używam everlash, są dobre nie wiem jak na drugi dzień ja zawsze ściągam, wiem, że dużo wizażystek je używa ja przynajmniej chcę je mieć na swoim ślubie.

Te rzęsy przedłużane zrobiłabym sobie też, ale boje się że to osłabi moje naturalne rzęsy :(
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a jaki jest koszt takich rzes jednorazowych? i jak długo się to nakłada (biorąc pod uwagę że jestem nowicjuszką :P)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie wiem jak wpl, ale ja tu płaciłam 13 euro, więc pewnie koło 40, 50 zł. Ja 2 lata temu spróbowałam na sylwestra, robiłam co prawda około godziny, ale efekt był oszałamiający :))))

Profesjonalna kosmetyczka napewno zrobi to szybko bo ma wprawe :)
Napewno jest to tańsza opcja, choć jednorazowa.

http://www.okazje.info.pl/okazja/zdrowie-i-uroda/everlash-kepki-rzes-srednie-czarne-80-sztuk.html
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a teraz juz sie wprawiłam i robie przed każda imprezką :)))
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
rzęsy metoda 1:1 nie osłabiają twoich ponieważ cykl życia naturalnej rzęsy tj 4-6 tygodni po tym czasie wypada ona wraz z doklejoną, na kępki nie odważyłabym się ponieważ co sie stanie jak jedna z nich się odczepi..Jestem bardzo zadowolona z tej metody ponieważ nie tuszujesz ich, jest to bardzo wygodne, makijaż poranny trwa max 5 minut, a na plaży czy basenie nie zastanawiam się czy wyglądam jak miś koala
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja mam swoje piękne i długie temu nie potrzebuje żadnych, ale tak na jakieś imprezy fajne są te kepki, i musze Ci powiedzieć że już około 8 razy ich używałam i nigdy nic nie odpadło więc jak dla mnie to najlepsza metoda :)

a własnie rozmawiałam z moją kuzynką kosmetyczką i stwierdziła, żer w jakimś stopniu napewno osłabiają rzęsy, tak samo jak wszystkie środki czy do włosów, czy żele na paznokcie...
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
oczywiscie ze oslabiaja!
mialas kiedys robione takie rzesy?
u mnie w pracy dwie kolezanki robia i sobie rowniez nawzajem i twierdza rowniez ze oslabiaja rzesy i ze powinno sie odzywki nakladac czesto zeby je odbudowac..
metoda jeden do jeden - ale naturalna rzesa musi udzwignac ta przyklejona wiec pewnie i szybciej odpada a dwa ze odpadaja czesto po kilka jednoczesnie
a gdy sie je sciaga to te odrosniete sa baaaaardzo slabe..
mialam przez pol roku robione rzeski i jak juz postanowilam zdjac to ledwo mialam te swoje bo odrastaja nowe, delikatne, cienkie..
a druga sprawa uzywajac na nie tuszu do rzes to niestety szkoda rzes bo je przeciez obciaza!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Czesc dziewczyny! Przedłuzanie rzes to swietna sprawa, nie dosc ze wygladaja super to jeszcze ADIEU tuszu do rzes i rozmazane oczy!! A poza tym to fajna sprawa by sobie dorabiac weekendami a przy okazji poznac wiele ciekawych dziewczyn do plotek :)
Naprawde warto sie tego nauczyc!! Ja zapisalam sie na kurs w Gdyni odbedzie sie juz 10sierpnia, 2 dni po 5godzin dziennie za 400zl :) Podaje wam numer moze ktoras sie jeszcze skusi 500 484 332 :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Stonia a jaka firma organizuje ten kurs i na jakich produktach (firma)?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
w sobotę skusiłam się na taki zabieg, zapłaciłam 300 zł u kobiety w warszawie :)
metoda 1:1 rewelacja, oko odrazu inaczej wyglada tak jak pisała SylwiaK makijaz to jest 5 minut.. :) tuszuje tylko dolne rzęsy... :) a efekt oka bomba.. :)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Roksana zabieg trwał 2h czy dłużej?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
2 h
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
salon urody "diamond"
Gdańsk -Przymorze przy zielonym rynku

nowe rzęsy 200zł

strona salonu
http://www.kosmetykaprofesjonalna.com.pl

tel 511 387 655
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
miałam okazje korzystać kilka razy z przedłużania rzęs i polecam Sylwie z Krewetki, REWELACJA !!!!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
kosmetyczka Asia bierze za rzęsy nowe 200 zł, dopełnienie 100 zł, robi to profesjonalnie, polecam 58/301-88-99 salon kosmetyki i masazu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Wedlug mnie najlepiej przedluza rzesy Pani Violetta z salonu Fryzjerek.Miesci sie on w Gdyni -Dabrowa na Mietowej 3.To jest Salon fryzjerski dla dzieci ze strefa dla mamy i taty,i tam wlasnie robia perfekcyjnie rzesy.Wczesniej chodzilam gdzie indziej ale kiepsko wygladaly w porownaniu z perfekcyjna praca Pani Violi.rzeski sa rowniotkie ,kazda osobno doklejona ,bez kleju napackanego.Poza tym cena sa bardzo dostepne .Za pierwsza aplikacje zaplacilam 250zl a potem dopelnianie 70zl. Tam kobitki potrafia dobrac rzesy do ukladu oczu.POLECAM tylko tam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
ja swoje 1:1 zakladam u p. Doroty na Olsztynskiej na Przymorzu
601 537 988
Polecam;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
bylam ostatnio u kolezanki na przdluzanie rzes metoda 1:1
i jestem bardzo zadowolona . Moje kolezanki tez.
koszt rzes to 100 zl.
jesli jestes chetna to zapraszam dzwonic pod nr . 511770353
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Salon "Fryzjerek" w Gdyni na Dabrowie.Tam sa dwie babeczki ale ja chodze do Pani Violetty.RZesy sa super ,idealnie polozone ,kazda osobno, nie widac kleju.Sa po prostu piękne.Tam przychodzi tyle ludzi ,ze maja juz drugi stoł i robia dwie Panie.Cena ... uwazam ,ze bardzo przystępna bo pierwsza aplikacja kosztowala mnie 250 zl a dopelnianie 70zl. W ogole fajny salonik badzo elegancki i zrobiony z klimatem.POLECAM !! A po domach to nie radze korzystac ,bo tak wlasnie zniszczyłam sobie rzesy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
też polecam panią Wioletke, świetna babka, rzesy 1 klasa ;-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja robiłam rzęsy u tej Pani http://ogloszenia.trojmiasto.pl/kosmetyka/przedluzanie-rzes-u-instruktora-tel-797-566-648-ogl3406404.html, i mam je 9 tydzień, wcześniej robiłam u innej dziewczyny to wypadły mi następnego dnia, a teraz jestem zadowolona
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
To czy rzesy wypadaja to tez w duzej mierze zalezy w jakiej fazie sie znajduja.Widocznie były w fazie 'spoczynku'Napewno za jakis czas znowu zaczna wypadac.Wazne jest jak sa połozone i ile jets kleju.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Własnie jestem po zrobieniu rzęs!! Jestem MEGA zadowolona.. Pani Dorota Z Przymorza jest świetna. Z czystym sumieniem polecam. Zaliczyłam juz w przeszłości dwie inne koszmarne babki które mi beznadziejnie położyły..!!!! Gorąco Polecam Pania Dorotę...!!!
Jej numer ( mam nadzieję że mogę go podać ) to 601-537 988. Robi w domu... pełen profesjonalizm jak dla mnie!!!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziewczyny sorry ze tak troszke z innej beczki ale powiedzcie mi czy slyszalyscie zeby w naszych okolicach organizowal ktos kursy z przedluzania zdjęć?? Ja znalazlam w internecie gowork i nawet dobre opinie o tej firmie, lashperfect i new nails. dajcie znac jesli cokolwiek wiecie :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
o new nails to jest głosno bo to chyba dosyc znana szkola ale droga. wiem ze ten gowork jest rownie profesjonajlny ale tanszy wiec nie wiem, porównaj sobie programy, ceny i zobacz co bardziej Ci bedzie odpwiadac :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam niedawno również przedłużałam sobie rzęsy na ślub. Przed ślubem robiłam 2 podejścia jedno w salonie jedno własnie u dziewczyny u której byłam powiem szczerze że porażka efekt ... po tygodniu wyglądałam jak łysa kura , rzęsy w każda stronę byłam załamana.pomyślałam do trzech razy sztuka Dostałam od znajomej namiary na dziewczynę z Gdynia która własnie dojeżdża do domu ja mieszkam w gdańsku ale nie było żadnego problemu jestem mega zadowolona mam śliczne wachlarze rzęsy się ładnie układają nie to co poprzednio każdy w inną stroną mogę szczerze polecić jeśli ktoś chce namiary to 503-794-993 za założenie płaciłam 120zł teraz tylko sobie dopełniam za 50zł

zdjęcie:
http://wstaw.org/m/2011/02/25/DSCN2512.JPG
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dziewczyny darujcie sobie to przedłużanie rzęs, bo tylko zepsujecie wasze naturalne włoski...
Jaki jest sens płacić grubą kasę za takie- tandetne i wulgarne rzęsy (koniec końców zrodziły się dla potrzeb makijażu scenicznego), skoro i tak wszyscy wiedzą jak wyglądacie? Urody sobie tym nie dodacie, co najwyżej pretensjonalności.
Czy nie lepiej na to konto zadbać chociażby o cerę?
kuriozalnie wygląda na jednym z załączonych zdjęć zestawienie tych sztucznych "wyjściowych" rzęs z opłakaną cerą.
Postawcie na naturaność (nie, nie chodzi o to aby iść bez makijażu do ślubu, a jedynie aby uwypuklić naturalne piękno, a nie doczepiać syntetyk). Gdzieś ostatnio w mediach pojawiło się określenie, że sztuczne rzęsy wyglądają jak po oparzeniu III stopnia - zgadzam się.
Nie dajcie się zwariować, bo jak weselne ciśnienie opadnie i kiedyś wrócicie do relacji z tego dnia to same się zaśmiejecie z tych dziwactw.
Przemyślcie jeszcze decyzje o takich rzęsach, bo na konto najtańszego założenia (które ostatecznie wyjdzie wam na złe- bo niestety ZAWSZE, ale to ZAWSZE jest to obciążenie dla naturalnej rzęsy i to w dodatku gorsze od tuszu do rzęs, a przecież każda wie, że trzeba codziennie zmywać makijaż...) możecie kupić jeden czy dwa naprawdę solidne kosmetyki, które pomogą wam zadbać o cerę, czy chociażby dobrą odżywkę do rzęs i taki sam tusz co pozwoli wam się cieszyć piękną oprawą....
Pozdrawiam!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Ja od 2 lat robie rzesy u pani Liwii w Rumi. Pracuje na Nouveau Lashes i ma autoryzacje gabinetu, z tej okazji dala fajna promocje na wakacje. W miedzy czasie sciagalam rzesy i wygladaly bardzo dobrze, nic sie z nimi nie stalo, a i od tuszu odpoczely. Przede wszystkim tak jak robi u pani Liwia to nie wygladaja na sztuczne. tu jest adres jej strony
http://www.kosmetyka-livia.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Moja znajoma robi bardzo dobrze i mega tanio (ok 150zl) i dojezdza do klientki za darmoche, wiec polecam ja , jej numer to 721 380 289
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
polecam salon na przymorzu przy soprano robiłam niedawno na swój slub za 90 zł i trzymają się juz 2 tyg
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a ja robiłam u Pani Bożeny w Gdyni byłam co prawda byłam tylko świadkową, bo panna młoda się uparła, że pójdzie do jakiegoś super salonu i zrobi za kilkaset złotych. Na samym weselu było mi aż głupio, bo miałam ładniejsze rzęsy niż panna młoda. p. Bożena ma rzęsy p. do wyboru i do koloru parę firm, rzęsy syntetyczne i rzęsy naturalne skądś sprowadzane, nie wiem skąd nawet. Ja zrobiłam sobie te naturalne-miałam jedwab ,a co najważniejsze nie robi "kociego oka" na jedno kopyto tylko dobiera rzęsy pod oko dziewczyny. To jest jej stronkahttp://www.dzikakura.pinger.pl Poleć znajomym podaję też telefon, na pewno się nie obrazi 516 066 244
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja rzęsy mialąm akurat gratis w pakiecie od restauracji Dzikie Wino, ale wyszły przepiękne, wręcz zjawiskowe i mogę z całą pewnością polecić panią Monikę z solarium na górze w pasażu obok Netto w Rumii na Dąbrowskiego. Cena takiej usługi to 250 zł, ale pełen profesjonalizm :)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
http://ogloszenia.trojmiasto.pl/kosmetyka/przedluzanie-i-zageszczanie-rzes-metoda-1-1-ogl4000875.html
usiadł, i wytrwale czekał...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A możecie polecić jakiś salon w Gdańsku głownym, gdzie ładnie przedłużają rzęsy? Mysle o Gabrielu, nad empikiem, ktos ma z tamtąd jakieś doświadczenia?
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja przedłużam w salonie w pucku za 270zł chyba że u mnie w domu za 200 ;)
http://www.sekret-piekna.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja przedłużałam rzesy w Gdańsku na Zaspie wszystko pięknie wyszło, tylko mysle że rzesy nie sa jakiegoś pierwszego gatunku :(
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam ja chciałabym polecić Panią Marlenę. Profesjonalnie wykonuje zabieg w trakcie którego bez problemu można się zrelaksować a nawet zasnąć :) Rzęsy są piękne i ładnie zaaplikowane polecam jak najbardziej. Pani marlena jest z Gdyni i dojeżdża do klientek w całym trójmieście i okolic tel 519693955
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Ja sobie próbnie przedłużyłam rzęsy 3 miesiące przed ślubem - efekt był taki, że 2 miesiące do ślubu a mi moje rzęsy wypadły z sztucznymi, zostało mi ich dosłownie kilka!!!
Teraz już jest lepiej, ale nie najlepiej ;]
image
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nie radzę robić kilka dni przed ślubem, bo jak któraś ma uczulenie na klej to będzie miała meeega czerwone oczka.
Więc najlepiej wypróbować wczesniej:)
image
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A czy któras z was chciałaby zacząć dorabiać przedłużając rzesy? Po pracy, po szkole, w wolnym czasie? Oferuje profesjonalne szkolenie z przedłużania rzęs u Ciebie w domu! Indywidualne lub grupowe (jeśli zapiszą się dwie dziewczyny to oprócz szkolenia, wykonują sobie całą aplikację nawzajem zupelnie za darmo! (oczywiscie z moja pomoca). Szczegóły pod numerem 721380289 (odpowiadam również na smsy)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
Szukam modelki do szkoleń przedłużania rzęs, na której zostanie wykonany profesjonalny zabieg przedłużania rzęs na ekskluzywnych produktach. Jeśli chciałabyś przedłużyc sobie rzesy a nie masz na to pieniedzy to doskonała oferta dla Ciebie. Zapłacisz za to tylko 40 zł. Potrzebne Panie cierpliwe, gdyż aplikacja kursantek trwa nieco dłużej niż w salonie. Chętne panie proszę o smsa o tresci MODELKA na nr 721380289. Na pewno oddzwonię.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
No faktycznie fatalnie, mogłaś zrobić wywiad kiedy najlepiej przedłużyć (na ile tygodni przed). Dziwię się, że Pani z salonu Ci nie powiedziała....Ja przedłużałam na 2 tygodnie przed, a i tak żałowałam, że za późno. Według mnie na tydzień przed to max.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja bym się nie dała zrobić kursantkom niech cwicza na kolezankach i jeszcze bulić za to !! mi profesjonalna kosmetyczka skleiła jedną rzese z dola i bolało :)
image
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Gdańsk Przymorze, gabinet w domu, rzęsy jedwabne secret lashes

http://www.kosmetykaprofesjonalna.com.pl
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
http://www.przedluzanie-rzes.dl.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4
Witam
jestem wykształconym kosmetologiem i wykonuję również przedłużanie rzęs metoda 1:1 Secret Lashes na terenie całego trójmiasta (wykonuję również szeroki wachlarz innych zabiegów kosmetologicznych dojeżdzając do domu klientek)
wszelkie informacje na temat pozostałych zabiegów znajdziecie Panie na mojej stronie:
http://pogotowiekosmetyczne.eu/
Serdecznie zapraszam
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
Ja robię rzęsy w salonie Nailed It na Krzemienieckiej przy ETC na Zaspie. Super jakość mają i długo mi się trzymają rzesy. Niedrogo bo 100zł płacę.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
p.Malgosia swietnie robi rzeski, dojezdza do klienta na terenie trojmiasta. Poprosilam o pokazanie certyfikatu, ktory ta Pani posiada, gdyz juz raz robilam sobie u pewnej pani ktora robila z partyzanta i skonczylam u okulisty.. Generalnie jestem bardzo zadowolona z uslugi dlatego postanowilam polecic ta pania tutaj na forum.. Podaje maila przez ktory mozna sie z nia skontaktowac piekne.rzeski@wp.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
https://www.facebook.com/SheeeJestesZrodlemPiekna

Namiar na nowo otwarty salon SHEE
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 3
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1382032212018731&set=a.1382031755352110.1073741825.100006358958563&type=1&relevant_count=3&ref=nf
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Ja robię u Pani Ity w Gdańsku przy Centrum Handlowym ETC na Zaspie ul. Krzemienieckiej 9. Super jakość no i cena nie zabija. Polecam. Nigdy nie sklejone no i nie czuję tych rzęs wcale. Jakby były moje.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
podaję link
https://www.facebook.com/rzesynailedit/info/?tab=overview
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam ja robiłam u Pani Doroty w Tczewie jest po nowych kursach teraz zrobiła mi piękne rzesy 5D w normalnej cenie, jestem zachwycona a mąż aż sie zdziwil jak piękne mam oczy.Pozdrawiam jak ktoś chce nr tel t
505117728 Szczerze polecam 4 tydzień mi trzymają.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry