Widok

Reklamacja faktury

Zareklamowałam fakturę, w której zuzycie było około 10 razy wieksze niz w porównywalnym okresie roku ubiegłego. Niestety miałam ROR więc pobrano z mojego konta prawie 7.000 zł co spowodowało debet na koncie. Po wielu monitach /włącznie z telefonem do rzecznika konsumentów /po 33 dniach wystawiono korektę/. Dalej czekam na zwrot pieniędzy na konto. Tak fatalnej obsługi jeszcze nie spotkałam. Nie wiem czy ja mam pecha czy takie są standardy jakościowe obsługi. Ciekawa jestem co na to odpowie UOKiK?

 Moja ocena

Energa  |  (kategoria: Elektryka i automatyka)

  • Obsługa: 1
  • Oferta: 1
  • Jakość usług: 1
  • Czas realizacji: 1
  • Przystępność cen: 1
  • Ocena ogólna: 1

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mam również problemy z Energa i czekam na korektę Fa.od 31-08-2012/inkasent spisał poprawny stan licznika/
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Energa to ekipa nienauczona czytania ze zrozumieniem, trzeba pisać 100tys. Razy by uzyskać odpowiedź na reklamację, bo czytają i interpretują jak chcą
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nastąpiło tu naruszenie zachowania terminu reklamacji oraz bezpodstawne wzbogacenie się.Może to pani zgłosić do Urzędu Skarbowego
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Rozliczenia rzeczywiste inie ma takich problemów !!!
polecam naprawdę !!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry