Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Trzymać się jak najdalej. wątek zamknięty Po zachowaniu pracowników sądzić można, że jest to łapanka z Urzędu Pracy...
~Iza
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 24 września 2017

Wstyd wątek zamknięty To co dzisiaj zobaczyłam to wstyd. Starsi państwo z wnuczki i para chyba...
~anonim
-

ostatnia odp. 6 lat temu

dodano: 4 maja 2017

Hamy i prostaki wątek zamknięty oszuści i wyłudzacze pieniędzy kłamcy i nic po za tym ! tak nie powinno...
~Wzburzona pasażerka
8

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 20 sierpnia 2010

Wyjątkowo prymitywne zachowania i brak profesjonalizmu wątek zamknięty Po złożeniu reklamacji dot. wezwania do zapłaty, otrzymałam pismo sugerujące...
~Barbara
3

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 27 października 2015

Pracownikom brak kultury osobistej. wątek zamknięty Pracownikom brak kultury osobistej. Rozumiem, że mają prawo wystawić wezwanie...
~Damian
-

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 14 grudnia 2015

Renoma gryzie pasażerów za brak biletu !!!!!!! wątek zamknięty Dnia 7,12,2012 ok godz.12,55 jadąc autobusem linia 148 w kierunku Nowego...
~K...
8

ostatnia odp. 8 lat temu

dodano: 7 grudnia 2012

Żenada wątek zamknięty Wracałam z siostra ze szpitala i otrzymałam mandat w MZK. Siostra jest osobą...
~Katy1989
-

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 12 marca 2015

opinia wątek zamknięty chcę podziękować p.kierownikowi RENOMY za pozytywne rozpatrzenie mojego...
~urbanowicz małgorzata
1

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 28 czerwca 2014

bezczelność wątek zamknięty Nie wiem, jak to możliwe, że odkąd ta firma kontroluje SKM i ZTM co i tusz są...
~es
1

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 26 listopada 2014

... wątek zamknięty Jestem zażenowana ,jak może taka firma jeszcze istnieć na rynku ?? Nie dość...
~AGATA
1

ostatnia odp. 9 lat temu

dodano: 30 stycznia 2014

brak biletu wątek zamknięty 2 października jechałam pierwszy raz na szkolenie do Bydgoszczy pociągiem...
~pasażerka
1

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 24 grudnia 2013

złodzieje!!!!!!!!!!!!!! wątek zamknięty Prostaki i złodzieje tylko tyle powiem, Pan "kontroler" zatarasował mi...
~CZ
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 11 grudnia 2013

Nieudacznicy?!?! wątek zamknięty Dnem, to są ci wszyscy, którzy nie umieją się przyznać do błędu. Byłem...
~hmm
3

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 7 kwietnia 2012

"renomowana kontrola biletów" wątek zamknięty Spotkałam się z bezdusznością kontrolerów biletów firmy Renoma podczas...
~Aga
-

ostatnia odp. 10 lat temu

dodano: 2 października 2013

maja - opinia wątek zamknięty Jeszcze nigdy nie zostałam tak upokorzona przez pracowników transportu...
~maja
-

ostatnia odp. 11 lat temu

dodano: 17 lipca 2012

Renoma to firma nastawiona na zysk. wątek zamknięty Wręczyli mi wezwanie do zapłaty na 120 zł za bilet który miałem kupiony przez...
~pasażer
-

ostatnia odp. 12 lat temu

dodano: 8 marca 2012

Niedouczeni kontrolerzy wątek zamknięty Traktują wszystkich petentów jako potencjalnych gapowiczów. Pracownicy...
~Mir 53
-

ostatnia odp. 12 lat temu

dodano: 21 września 2011

mile zaskoczenie wątek zamknięty Przypadek sprawił ze zgubiłem dzis portfel w gdyńskim 171. Dowiedzialem sie o...
~ps
-

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 6 listopada 2010

przerażona - opinia wątek zamknięty Dzisiaj byłam złożyć reklamację w biurze obsługi klienta w Gdańsku poprostu...
~przerażona
-

ostatnia odp. 13 lat temu

dodano: 2 lipca 2010

Kontroler wątek zamknięty Syn otrzymał mandat za rzekomą jazdę bez biletu,wracając ze szkoły.Nie...
~mama
-

ostatnia odp. 14 lat temu

dodano: 20 września 2009

Aktualnie na forum: 1 użytkownik (1 gość)

Regulamin forum | Kontakt:
52

postów

24

wątków

do góry