Widok

Rossmann- praca

Witam!! Czy był ktoś ostatnio na rozmowie o pracę w Rossmannie ?? Jak wygląda?? O co pytają?? Jakie są obecnie zarobki i pakiet socjalny dla pracowników??
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Ja byłam pytają dlaczego tu przyszłaś dlaczego chcesz pracować w rossmann ,rossmann to nie DROGERIA TO MARTKET PAMIETAJ na to tez pytaja a gdzie idziesz na rozmowe do hotelu Oliwskiego?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
a jak są reklamy rossmana to mówią "drogerie rossman zapraszają"
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
tyle ze na romowie mówią o sobie market
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
ja szukam pracy od stycznia i własnie zastanawiam się czy już wysłać cv bo na ich stronie jest ogłoszenie że w gdańsku szukają a jakie zarobki??
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
niezle 3/4 etatu bo inaczej nie zatrudniają premie świateczne i paczki z kosmetykami
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja nawet całego etatu bym nie chciała na razie a Ty od kiedy zaczynasz??
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
3/4 etatu faktycznie czy na papierze?

za jaką pensję?
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
moja sis tam pracuje juz 3 lat wiem jak jest 3/4 to norma jak dłużęj zostajesz to wypalacaja robisz nocki czesto wiec lekko nie jest ja robilam tam tydzień jako sniezynka i poznalam troche filozofie firmy a pluzy dobry towar kupije sie raz na jakis czas art za 1 gr ale to najczesciej zgarniaja stali pracownicy a ty kiedy i na jaki sklep sie wybierasz?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
byłam kiedyś na rozmowie...nie płacą nadgodzin tylko możesz wtedy sobie wziąć w zamian wolne. Dopasowują w miarę grafik. 2 razy w tyg nocki (rozładowanie towaru) Rozmowa była 2 etapowa. Na pierwszym etapie najpierw prezentacja potem jakiś śmieszny test potem krótka rozmowa a na drugi etap już nie doszłam bo stwierdziłam że jednak mi nie pasuje (przez te nocki) musisz podpisać odpowiedzialność finansową za straty w kasie....jest prywatne ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników
image image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja bylam ostatnio na rozmowie, niestety nie zakwalifikowalam sie do 2 etapu. Babka na sile probowala mi wmówić że nie będe miała z kim dziecka zostawić, mimo iż mówiłam ze dziecko chodzi do przedszkola i jest moja mama , ciocica itp ktorzy mogą sie dzieckiem zając....

praca na 3/4 z mozliwoscia dorobienia calego etatu np. w grudniu, kwietniu
z tego co wiem od kolezanki zarobki to ok 1600 zl

ok 4 nocki w miesiacu

na pocztaku prezentacja firmy, potem wypelniasz ankiete, podajesz miejsca nazwy dzielnicy w ktorych pasowaloby Ci pracowac, dane na temat dziecka... poprzedniej pracy i obowiazkow
pytaja o to czy masz ksiazeczke sanepidowska, ile chcesz zarabiac, od kiedy mozesz podjac prace, gdzie wczesniej pracowalas i co robilas, oraz czy zdajesz sobie sprawe ze praca w Rossman to ciezka fizyczna praca
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Basia dziękuję za dokładny opis ja ma córcie ma 15 miesięcy więc sama nie wiem już czy składać cv nocki mnie nie przerażają ale jak opisałaś jakie mają podejście do matek małych dzieci...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie zatrunaja jak sie ma male dzieci a zasatanawialas sie nad praca w lidlu moglabys pracowac od 4-8
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
szkoda że nie zatrudniają więc nie mam nawet co składać cv a w Lidli na morenie by mi pasowało ale narazie nie widziałam ogłoszeń i tak by mi odpowiadało najbardziej
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
idz maja zatrudnic 3 osoby wiem to z pierwszej reki
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ale na Morenie??
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a jak idz z cv
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
oki to podejde ale niewiem a moge iść z dzieckiem??
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
dasz kierowniowi zmiany cv i sie odezwa jak wroci glowna kierownik a chcasz isc na pol etatu czy na caly?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
na razie na pół najlepiej
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
acha ok powodzenia a na pol to jest rozkladanie rano towaru nic trudnego
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
dziękuję za informacje:-)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
aha zapomiałam potrzebna jest książeczka sanepidowska??
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak ale oni cie wysylaja na badania
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
aha to oki bo ja jej nie mam a niema jakiegoś meila żeby wysłać swoje podanie??
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
wpisujesz w tytule sklep morena gdansk i piszesz na praca@lidl.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
oki dzięki wysłałam bo dzisiaj ma przujechać kurier i niemam jak się wybrać
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do mnie zadzwonili po ponad miesiacu od zlozenia CV w ross. jutro do H.Oliwa,
milo ze zadzwonili poprawilo mi to samoocene ;) ale jak oni rozwiazuja te 3/4 etatu? i nocki
czy to tak ze codziennie 6h czy jakos inaczej,
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
pieczulka mam pytanie a do jakiego rossmanna była ta rekrutacja, chodzi mi do jakiego sklepu (gdzie?). Bo ja też wysłałam cv i czekam ale cały czas cisza.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
up może ktoś wie ile wynosi podstawa pensji na te 3/4 etatu ? i czy cv można bezpośrednio do sklepu zanieść?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
CV do sklepu mozna zaniesc, ale lepiej i łatwiej dostac sie przez wyslanie apliakcji na ich stronie. ja pracuje prawie rok, jak bylam na 1/4 etatu to mniej wiecej 40 godz w miesiacu, jak na 3/4 to ok 120 plus nadgodziny, a te zalezne są od obrotów jakie zaplanowano na dany mesiac. zarobki wyzsze niz w Naturze,
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
zna ktos moze jakis rossman w gdansku do ktorego moge złożyć cv ? bo jestem zainteresowana ale nie moge nic znalezdz w gdansku
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Pracowałam w tej firmie, gdy miałam dzieci w przedszkolu rodzice mi pomagali. Powiem wprost jest bardzo ciężko, jako nowa osoba będziesz często pracować na popołudnia i nocki wykańczają :( przez taki system pracy człowiek rzadko widzi dzieci i chodzi zmęczony. Maja doświadczenie i młode matki z małymi dziećmi szybko rezygnują z pracy ja sama pociągnęłam tylko rok. Fajna praca, ale trzeba mieć większe dzieci
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
dlaczego prowadza rozmowe w hotelu oliwskiem jakby nie mogli na miejscu
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
niby jak na miejscu w sklepie ? tak przy klientach ?
bo na zapleczu to nie mają na pewno miejsca , a dodatkowo sklep pracuje.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 2
Tez jutro tam bede :) do zobaczenia
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0