Widok

Słaba jakość usługi TV kablowej

Z niecierpliwością czekam na wypowiedzenie omowy abonamentu TV.
Poziom doprowadzenia sygnału ogranicza istotne możliwości nowoczesnych telewizorów. Kazali mi dowiedzieć się u Samsunga dlaczego nie mogę nagrywać na dysk zewnętrzny lub dlaczego nie mam podglądu innego programu lub dlaczego nie mogę zatrzymać odtwarzanego programu i wiele innych. Awaryjność - pikselowanie, konieczność wielokrotnego konfigurowania w celu uzyskania dostępu do nieoczekiwanie niedostępnych programów np. wczoraj nie miałem dostępu do ale kino hd i kilku innych stacji w HD. Już nie dzwonię do Biura Obsługi bo bardzo grzecznie nie powiedzą nic istotnego w sprawie koniecznych inwestycji. Według mnie multimedia osiągnęły stan nasycenia dochodami od skołowanych Klientów.
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: 1
 
awaryjność: 1
 
dodatkowe usługi: 1
 
przystępność cen: 4
 
ocena ogólna: 1
 
1.5

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

No dobrze, tylko mam jedno zasadnicze pytanie do Ciebie. Zastanów się dobrze, kto wyprodukował Twój TV, Multimedia, która dostarcza Ci sygnał telewizyjny, czy Samsung, który ten TV wyprodukował, udostępnił jakieś tam funkcje?.
To, że nie możesz nagrywać na dysk / pendrive materiałów z DVB-C przy karcie CI+, oznacza, że masz TV bez obsługi nagrywania mediów z tunera DVB-C (czyli telewizji kablowej). Reasumując masz szajs. Tak samo odniosę się do funkcji PiP (Picture In Picture), TimeShift i wiele innych.
Chłopie! Te wszystkie rzeczy zależą od producenta TV, a nie dostawcą sygnału kablowego. Samsung widocznie tak zadecydował, że nie da Ci takich frykasów, we względu na telewizor niskiej klasy.
Ja z nimi mam umowę od ok. 3 miesięcy. Również posiadam telewizor z kartą CI+ i jakoś u mnie te wszystkie funkcje działają.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry