Widok
Śmiech na sali
Pomijając już jakoś obsługi na infolinii, tak jednak moje oczekiwania o jakiejkolwiek kompetencji pracowników zatrudnianych w tej placówce szybko zostały zniwelowane do zera. Pani na infolinii 'z łaski swojej' poinformowała mnie, że jedyny termin dostępny aby dostać się do jakiegokolwiek (!!) laryngologa w całym trójmieście jest pod koniec marca ( dzwoniąc w ostatni tydzień lutego), w końcu poinformowała mnie, że 'ewentualnie, da rade wcisnąć mnie na sobotę 15 marca"- a, że sprawa nie nagliła to się zgodziłam. Tak więc poszłam najpierw do internisty, dostałam antybiotyk na wszystko, bo Pani stwierdziła, ze ona nic nie wie i nie umie, antybiotyk mi nie pomógł, tylko narobił problemów, pojawiłam sie za tydzień u innego internisty, z gorączką i mdłościami, Pani trochę bardziej się przejęła i chciała wcisnąć mnie na "pilnie" - jednak okazało się, że żadnego laryngologa w placówce nie ma :) Stwierdziła, że jestem niezdolna do pracy i mam siedzieć i czekać aż, lekarz mnie przyjmie. Podsumowując z niczego urosło coś a ja z orunii górnej musze się pchać do centrum Gdyni, na wizytę. Każdemu, kto nie jest zmuszony do korzystania z usług Luxmedu - serdecznie odradzam.
Moja ocena
obsługa: 2
oferta: 5
jakość usług: 2
czas oczekiwania: 1
przystępność cen: 1
ocena ogólna: 3
2.3
* maksymalna ocena 6
Ja polecam Lux Med. i nie mieszam do tego infolinii, która jest w Warszawie i jest niedouczona. Mnie interesują usługi i obsługa tej konkretnej placówki. Cudowni ludzie i cudowni lekarze. Nie wiem czego się oczekuje od lekarzy. To nie cudotwórcy. Dla mnie rewelacja, a byłam już u wielu specjalistów i mogę polecić Pana alergologa, laryngologa i pielęgniarki, które są przesympatyczne.