Widok

Sprzedam przecudny kosz Mothercare (łóżeczko) dla noworodka

Mam do sprzedania w stanie idealnym mini łóżeczko kosz firmy Mothercare na stojaku . Idealne rozwiązanie dla osób które maja małe mieszkanie zajmuje bardzo mało miejsca a jak sie go nie używa to można go złozyc !!! Świetna sprawa .

Kupiony w Firmowym sklepie Mothercare w Klifie za cena 500 zł !!! Posiada specjalne materiały które sie nie palą ! Jest tam specjalny atest świadczacy o tym !

Do tego dokładam gratis drugi komplet pościeli różowej ( koszt w sklepie 150 zł ) ! No i jeszcze rożek pod kolor ( różowy ) i polarkowy kocyk zielony .

Idealne rozwiazanie dla osób które sa czesto w rozjazdach raz dwa mozna zapakowac do auta i mamy idealne łóżeczko dla malca .


Cena jaka bym chciała za nie to 250 zł


image
image

image
image


image
image


image
image

image
image

image
image


image
image

image
image

image
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ha!a jak 4 miesiące temu szukałam takiego własnie kosza to nikt nie sprzedawał... :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
podbijam, bo cudny!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dzieki !! A co do Wiper to wielka szkoda :( No ale nic mam nadzieje ze znajdzie sie mały nabywca :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Fajne, mimo że nie lubię różowego. ;-)
Szkoda, że nie mam pewności czy będzie dziewczyna, bo może bym Męża nakręciła na jeszcze jedno łóżeczko. :D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Zawsze moze byc w tym kremowo zielonym :)) A różowe sprzedać :)
Zachecam bo na prawde pieknie sie prezentuje :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Up :))
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Do góry
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
superr mi się bardzo podoba i zawsze można mieć przy sobie malca , ale cóż moje już mówią i na razie nie zamierzam mieć
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szkoda własnie dla wiekszosci za pozno :((
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
czy od nadal jest do sprzedania?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Tak jeszcze jest aktualne
:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
upppp
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
czy nadal oferta jest aktualna?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy oferta nadal aktualna? Proszę o info na e-mail joanna006@gazeta.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie juz dawno sprzedane
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Mothercare - uwaga!

Zdecydowanie odradzam produkty tej firmy - kupilam m.in. lusterko szerokoatne do samochodu (aby było widać dzieci z tyłu) za 40 zł i.... przyssawka nawet sama siebie nie potrafi utrzymac, nie mówiac juz o utrzuymaniu lusterka. Wyjazd byl porazka, caly czas nie widzialam dzieci.
Wstyd, ze produkuja i sprzedają rzeczy które nie dzialaja!

Na co liczą? że ktos zgubi paragon, ze zapomni oddac, a moze po prostu zwrotów nie przyjmuja?

Mothercare - sprzedaje tandetny produkt z wysoka ceną. Nie polecam, zwłaszcza dla dzieci.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry