Strza造 w Borkowie: gangsterskie porachunki?

Opinie do artyku逝: Strza造 w Borkowie: gangsterskie porachunki?.

Policji nie uda這 si na razie uj望 napastnik闚, kt鏎zy w poniedzia貫k przed p馧noc strzelali do mieszka鎍a osiedla Nowy Horyzont w Borkowie pod Gda雟kiem. Coraz wi璚ej wiadomo jednak o postrzelonym m篹czy幡ie.Czytaj wi璚ej o samym zaj軼iu24-letni Krzysztof B. to osoba doskonale znana pomorskim str騜om prawa i prokuratorom. Jak ustalili鄉y, m篹czyzna by w orbicie zainteresowa policji zwalczaj帷ej przest瘼czo嗆 narkotykow.By tak瞠 oskar穎ny o udzia w porwaniu dla okupu 26-letniego ...

co za czasy

je郵i faktycznie bra udzia w porwaniu to 篡cz mu kalectwa do ko鎍a 篡cia!

jestem za

Ale oczywi軼ie.. bez prawa do renty :)


Jego leczenie i rehabilitacja z publicznych pieni璠zy b璠zie kosztowa豉 kilkadziesi徠 je郵i nie kilkaset tysi璚y z. Ciekawe czy w swoim 篡ciu zap豉ci cho z這t闚k podatk闚?


spoko, Palikot zalegalizuje marych, ch這pak b璠zie dealowa z w霩ka, wi璚 jako sp豉ci d逝g wobec spo貫cze雟twa


Nawet gdyby zalegalizowa to w豉郾ie o to chodzi 瞠 takiemu kolesiowi nie op豉ca這by si handlowa z w霩ka. Czy w Holandii albo w Stanach "dealuje" si z w霩ka? Kupuje sie normalnie w sklepie gdzie 瘸den g闚niarz nie ma wst瘼u. Pa雟two ma nad tym kontrole, p造n z tego podatki, nie trzeba utrzymywa w wi瞛ieniach student闚 zatrzymanych z jednym d穎intem i nie niszczy si 篡cia tysi帷om zwyk造ch normalnych ludzi.

Hmm...

A czy normalni ludzie inhaluj si takim 鈍i雟twem?


ju, czekaj a ci zalegalizuje sranie w banie by m這de spo貫cze雟two posz這 i na niego zag這sowa這 a p騧niej si wypnie i tyle z jego obiecanek..


U酥i to bydle i tyle, a sprawc闚 bym skaza za to 瞠 strzelali w nogi a nie w 貫b, wtedy rozdzia by豚y zamkni皻y.

wystarczy 瞠 kupi chleb i ju zap豉ci podatki


畝dnej rehabilitacji to beznadziejne pa雟two jakim jest Polska nie refunduje. Jak si nie ma

du篡ch pieni璠zy potrzebnych na leczenie i p騧niejsz rehabilitacj to w tym poje...nym kraju pozostaje tylko kalectwo do ko鎍a 篡cia i 瞠branie o pomoc. Dla rz康z帷ych i NFZ cz這wiek niepe軟osprawny to tylko taki wrz鏚 na d*pie i lepiej 瞠by go w og鏊e nie by這. Ku... jak ja nienawidz tego pier..ego kraju. A ten rudy oszust Tusk i jego kompani odwalaj w mediach propagand sukcesu jak to u nas w kraju jest pi瘯nie i cudownie.


po co tyle nienawi軼i, mo瞠 to by 鈍iadek i zeznawa przeciwko mafii? Co za kraj...


Nie bra udzia逝 w 瘸dnym porwaniu, dlatego niezawis造 s康 go uniewinni. Jest to cz這wiek niewinny pomawiany publicznie w mediach. Je郵i zostanie uniewinniony prawomocnie, mo瞠 pozwa osoby u篡waj帷e 鈔odk闚 masowego przekazu o odpowiednie odszkodowanie.

a ty to kto, 瞠 tak spytam ?


straz miejska !!!


ja

a kto pyta?

pyta to brzydkie s這wo


Tr鎩miasto pl powinno zmieni nazw na Superexpress-trojmiasto pl

Postuluj o utworzenie sta貫j rubryki w kt鏎ej b璠 cyklicznie pojawia si odcinki telenoweli kryminalnej o trudnym 篡ciu i skomplikowanych relacjach rodzinnych Samira S, telenoweli kryminalnej o trudach dzia豉lno軼i w szarej strefie przedsi瑿iorczego przedstawiciela m這dego pokolenia polak闚(!)-Krzysztofa B., serialu kulinarno-detektywistycznego o 鄉ietankowym budyniu, panu Pawle -posiadaczu 7miu mieszka i weso貫j ekipie ch這pak闚 w kominiarkach.


nie zycz nikomu 磧e,bo odbije ci sie na tobie

burak jeste ...

a niech i b璠zie i sam stalin, jak masz os康za i wyroki wydawa to patrz na siebie

bandziory napad造 bandziora, szkoda,瞠 go nie zdjeli na zawsze!!!

A tak paso篡ta lecza za moje podatki. 24 lata i taka kartoteka, z tego chwasta nic ju nie b璠zie. Swoj droga ciekawe, 瞠 nie siedzi za tak grube sprawy a koledzy siedza. Mo瞠 z ucha strzeli na psiarni i dlatego go szukali....?

ty psie

jestes zerem

Ty te kundlu...

Je郵i by winny to kara adekwatna!

ja tam my郵, 瞠 po prostu wisi grub kas i to by這 ostrze瞠nie 瞠 ma odda

jakby chcieli go sprz徠n望 to by go wywiezli do lasu i tam kropneli za strzelanie z ucha

za du穎 si bajek naogl康a貫


Jeste frajer i na szczot bedziesz siada

I na bank walisz z d*py wycieraczko z pod komendy.


Nie wypowiada sie na tematy o ktorych sie nic nie wie !!!

wy ludzie zyjecie w swiecie basni i fantazji i myslicie ze na tym swiecie jest kolorowo.... Takie sa czasy !!! Kiedys tylko cie postraszyli nozem teraz potna cie bez zadnych skrupolow...

taki jest nasz swiat i mozna sie komus narazic i nawet nie wiedzac tego !!!!

i nie mowi sie o kims jak go sie nie zna ani nie wie kim on jest !!! Takie cos to powiedz osobie prosto w twarz a nie osmarowujesz go przez neta

pozdrawiam !!

zablokowany - Wulgarna tre嗆 opinii

Niech

si powybijaj nawzajem nieroby. Gangsterka im si wkr璚i豉, banda debili.

do wesela sie zagoi


Hajs sie nie zgadza.


Ustawa 鄉ieciowa wesz豉 w 篡cie

Pierwsze 鄉ieci znikaj z Polski

gangsterka

ze 鈔utowcami

tylko niech id gdzies do lasu albo na pole

a nie na osiedlu pod oknami wal

aaa

Nie znacie go wiec nie wypowiadajcie si na temat osoby o kt鏎ej nic nie wiecie a to co napisz trzeba by naiwnym i g逝pim 瞠by wierzyc we wszystko co napisane w necie . ludzie nie macie co robic zajmijcie si swoim zycie i popatrzcie ile b喚d闚 robicie

a darmo nie dosta

bie mog豉 go dopa嗆 nieudolna temida to dopad go o堯w.


Darmo, dok豉dniej na nasz koszt, dostanie leczenie.

nie ma nic za darmo

nawet w kryzysie bandyty licz ka盥 kul (to s koszty) i nikomu za free nic nie dadz.
Nagrzeszy wi璚 pokuta przysz豉-znale磧i mnie-powiada-nie by zdziwiony, 瞠 koledzy przyszli...

czy tego 鄉iecia co to nauczy? jak lekcj wyci庵nie?

skoro krzycza: znale幢i mnie, to wiedzia 瞠 go szukaj. a jak si kogo oczekuje, to si tego kogo zna. niekoniecznie cyngla (po鈔ednika w tej sprawie), ale ludzika kt鏎y to zleci.

powinien teraz si sypa jak rynek w sandomierzu. wtedy da豚ym mu szans powrotu do spo貫cze雟twa. a jak nie->odstrzeli mu 貫b, bo tutaj co szwankuje.

sprz徠ajmy 鄉ieci.

Ja bym jeszcze doda- utylizujmy 鄉ieci


Ale za jak cen? Od metra kwadratowego? Z segregacj czy bez?


Od metra sze軼iennego zu篡tej wody bez segregacji


heh

zapomnia w馧 jak ciel璚iem by. prawda ? IRASAID


Od pocz徠ku wygl康a這 to na porachunki bo raczej za nieoddan ksi捫k do biblioteki nie dosta豚y dwuch kulek.


jakby dosta dwie kulki i podano, 瞠 nie odda ksi捫ki to po這wa frustrat闚 powiedzia豉by, 瞠 mu si nale瘸這.

niech sie powybijaja bandziory nawzajem

jw.

ale nie na osiedlu pod oknami

debilna ho這ta

?

A jeszcze wczoraj w prasie wszyscy ubolewali, 瞠 "niewinnemu krzywda si sta豉"...

.

"...organy 軼igania nie mog造 ustali miejsca jego pobytu".
No to go znale幢i i to na d逝積ej...

;)

chyba im nawet nie ucieknie! :)

sam si odnalaz. po co mieli marnowa czas na ustalenia.

...

Nie b鎩, nie b鎩

nikt przez przypadek nie jest odwiedzany przez silnor瘯ich. Od razu by這 wiadomo, 瞠 ten 鈔ucik nie polecia za niewinno嗆.

"by w orbicie zainteresowa policji..."

no nie powiem, tekst jak z kroniki kryminalnej XXI wieku


Drogi kolego tutaj wi瘯szo嗆 tekst闚 to patologia s這wna!Takie jest w豉郾ie Tr鎩miasto pl. A jak co skomentujesz nie po my郵i autora to cenzura. Pisz tylko to co jest im wygodne. Ale jest spos鏏 na blokowanie ewentualnych wpisow. . Piszcie z telefonu .

Polak zmienna jest.

Jeszcze wczoraj wszyscy w komentarzach 陰czyli sie z poszkodowanym. Smieszy mnie to jak teraz zaczyna sie nagonka na goscia, ot z takiej skrajnosci w skrajnosc. Boze odbierz tym ludzia prawa wyborcze...

Ludziom, niedouku

Pisze si: "ludziom"


Chyba czytali鄉y inne opinie. Bo te, kt鏎e ja czyta豉m jasno m闚i造, ze koles pewnie z mafia ta鎍zy i ze ma za swoje

W Polsce

Nie ma mafii.


To wiadomo, ale chlopcom z miasta wydaje sie, ze mafia sa...widac klasa, stare fordy, okup 20 tys. fju, fju...

nikt nic nie pisa o mafii wi璚 se nie dodawaj manipulatorze



kto si 陰czy? ..co czyta貫? mo瞠 nie umia貫?

Umia, ale wzi掖 dzia趾 kupion od tego postrzelonego no i "czyta"


Analfabeci twojego pokroju te powinni mie odbierane prawa wyborcze.


Bandyckie miasto ten Gda雟k.

ci庵le kto do kogos tu strzela

borkowo to wie

obok Gda雟ka w ktorej deweloper kupi tanie jak barszcz dzialki i pobudowal mieszkania z widokiem na szad馧ki i obwodnice lub inne bloki.

Z twoim rozumowaniem

wskoczy豚ym do twojego zsypu w 40 letnim parchatym bloku...

Borkowo

Popieram

Borkowo

Zobacz sobie ceny dzia貫k w Borkowie,by貫 tam kiedy? Raczej nie bo nie masz poj璚ia o czym piszesz....a do Szadolek to tez spory kawa貫k.

W ta鎍u z gwiazdami raczej ju nie wyst徙i.



mo瞠 w mam talent da rade

chyba jako juror



ale jak mu sie cos spodoba to kciuka w gore nie pokaze...wiec na jurora sie nie nadaje

"Spalone" osiedle, teraz Policja ju wie 瞠 jest takie osiedle a nawet jak tam dojecha

wcze郾iej nie wiedzieli - mimo 瞠 to jest przed Obwodnic.
Gdzie teraz zabunkruj si bandyci?

hmm mo瞠

by這 by jednego chwasta mniej

jak koles dojdzie do siebie po szoku....

...... zapewne stwierdzi ,ze sam to sobie zrobi i ze nic nie wie o 瘸dnych trzech napastnikach.

wnioski nasuwaja sie same

jak sprzedaje sie kolegow, to konsekwencje sa czyms naturalnym


drugi wniosek nasuwa sie sam: jak sie nie oddaje kasy to tak jest, zaraz zaraz trzeci wniosek mi sie nasuwa: mo瞠 wydymal ktoremus panne, itd itd

Borkowo to ulubione miejsce zamieszkania by造ch i obecnych ...

no jest jeszcze Borcz...

I Borne Sulinowo,ale OCB?


Pr鏏owa zas這ni r瘯 udo, hehe co za ciamajda



Od razu mi sie przypomniala scena z "Kilera", kiedy Ryba pytal "Waskiego", ktore kolano bardziej lubi...

Ten artyk馧 nic nowego nie wni鏀


twoj wpis rowniez, poza interesujaca ortografia


Czy nie dobija si koni?

A ko jest o wiele zacniejszym stforkiem ni dealer narkotyk闚 kt鏎y porywa dla okupu.

id o zak豉d 瞠 takiego typa odratowano za jakie 300 000z z nfz a w tym samym czasie konaj帷a babcia nie mog豉 liczy na przyjazd karetki reanimacyjnej!

nie leczcie bandyt闚!!!

czy nie m鏬 go ktos dobi?

na miejscu?


Nie. Lud jeszcze lod jemu zrzuca z okien.

powinni mu ceg造 rzucac


nie mia貫m ceg造 pod r瘯


Po amputacji n鏬 b璠zie je寮zi po szko豉ch i opowiada 瞠 by z造m gangsterem ale go o鈍ieci這 i jest ju cacy a wy dzieci tak

Na to id pieni康ze z nfz!!!

na leczenie bandzior闚!

dziecko umrze bo go b璠 wozi od szpitala do szpitala bo takie s procedury a bandziora wylecz natychmiast

dok豉dnie tak to wygl康a

jak chcesz mie szybko zrobione badania to wypij ze dwie setki i udawaj nieprzytomnego le膨cego na ulicy (przedtem anonimowo poinformuj pogotowie)
Takiego delikwenta migiem zawioz i zrobi badania, i to nie dlatego 瞠 w pogotowiu lubi lump闚 i pijak闚 tylko takie s procedury i za ich nieprzestrzeganie gro膨 sankcje i kary. A zwyk造 pacjent dla NFZ to ju inna sprawa, s inne procedury (badania za dwa lata)

nie, to zabawy rozwydrzonych urwisow!


瞠by nietrafili z tak bliska... nic si nie sta這, panowie nic si nie sta這


pisa貫m wczesniej ze dilerka.....

nie zal mi takiego s這ika!!!!


powinni mu jajka odstrzeli

Powiat pruszcz gda雟ki gda

GDA i wszystko jasne s這iki wiesniaki i cwoki drogowe...kaptury 造se pa造 vw passaty :))) 90% dilerka, 80% blondynki o "nieposzlakowanej" opinii, 70% krzywi biznesmeni, 60% robole uczciwi z brakiem kultury jazdy!!!!

informacje z pierwszej reki

Widac, ze mieszkasz w Pruszczu skoro podajesz wskazniki z dokladnoscia do pelnych procentow :)

nie nie mieszkam (na szczescie)

tak mniej wiecej z moich obserwacji wysz這 !!! drogowych i pieszych:) jest takie powiedzenie "jak cie widza, tak cie pisz" mo瞠 nie znasz???moze procenty odwrotnie mog豚ym powstawiac, co nie zmienia mojej opinii o mieszkancach...


Jakie to polskie wrzuci wszystkich do jednego worka i ocenia! Pomy郵 zanim co napiszesz bo zamieszczone przez Ciebie opisy pasuj do wszystkich miast.Ciekawe co o Tobie-miszka鎍u jak domniemam super Tr鎩miasta mog豉bym napisa bior帷 pod uwag wi瘯szo嗆 dzielni Gda雟ka(Orunia,Wrzeszcz, Zaspa, Przymorze, Przer鏏ka, Olszynka itd.), Sopot te nie lepszy- wyl璕arnia dziu, b陰kaj帷ych si po monciaku i szukaj帷ych wra瞠, lanser闚 w tuningowanych furach, kt鏎zy jak nie wci庵n to nie 篡j, a Gdynia??? lej gdzie popadnie w k馧eczku gapi闚 i nikt nie reaguje i to na g堯wnej ulicy. Dziwne tylko 瞠 w Pruszczu i okolicznych miejscowo軼iach jak grzyby po deszczu rosn noWe budynki, w kt鏎ych mieszkania wysprzedaj si do嗆 szybko a i wi璚ej rejsetracji GSP, GD i GA, wida na mie軼ie. Zapaszam do Pruszcza, tam o 2-3 w nocy przejdziesz przez miasto i b璠zesz czu si bezpiecznie. Zr鏏 to samo w Gda雟ku, Gdyni czy Sopocie!! Pozdrawiam Ci agencie cba, mo瞠 czas pomy郵e o okularach bo Twoje obserwacje nijak si maj do rzeczywisto軼i;) no chyab 瞠 gdzie zatraci貫 obiektywizm.
ps. zauwa 瞠 przy powy窺zym wydarzeniu Borkowo zaliczli do poddzielnicy Gda雟ka;) dziwne 瞠 co chwila czytam info i drobnych-niedrobnych kradzie瘸ch, wypadkach i napadach w Tojmie軼ie, a o mie軼ie, w kt鏎ym wed逝g Ciebie 90% to dilerka jako cicho jest;)

co do cwok闚

Z tego co piszesz Agencie cba to sam kultura nie przerastasz nawet konskiego zwisu prostaku z jakiejs Pochulanki albo innej wiochy.Gdansk cie przygarnol i teraz wielkie panisko,a jak ci kultura jazdy nie lezy to przesiadz sie na zkm to wtedy dopiero zobaczysz jak sie jezdzi

no widzisz....swoim jezykiem pisanym

poswiadczasz swoje zachowanie.....i kulture jazdy mniemam ze tez jestes kierowca GDA:)))))))))) nic dodac nic uj望....ja wiem ze w pruszczu nie ma dwupasm闚ek ale w gdyni jak sie zmienia pas ruchu to sie w陰cza kierunkowskazy :))) do pani obiektywnej oczywiscie ze nie wszystkich mieszkanc闚 PG wrzucamy do jednego worka, niestety jezdzac po trojmiescie nie trudno zauwazyc tych z GDA kt鏎zy nie potrafia w wiekszosci zachowywac sie na drodze!! taka prawda


agencie cba zwa 瞠 GDA to nie tylko Pruszcz ale r闚nie okoliczne wioski czyli Rusocin, Rotmanka, Straszyn, 璕owo itd. mo積a by jeszcze wypisywa bo tych wiosek w gminie jest sporo. Mo瞠 winnych braku kultury jazdy tam nale篡 szuka. Poza tym sama jestem kierowc i niestety ale mi najbardziej rzucaj si w oczy kierowcy z rej. GST, GKA, GWE sporo by pisa o GSP i GA- tam to dopiero mo積a m闚i o braku kultury jazdy.
Abstrahuj帷 od powy窺zego agencie Twoja pierwsza wypowied nie dotyczy豉 wy陰cznie "buractwa" na drodze, ale obra瘸豉 wi瘯szo嗆 mieszka鎍闚 miasta gdy wed逝g Ciebie mieszka鎍y Pruszcza to "s這iki wiesniaki i cwoki drogowe...kaptury 造se pa造 vw passaty :))) 90% dilerka, 80% blondynki o "nieposzlakowanej" opinii, 70% krzywi biznesmeni, 60% robole uczciwi z brakiem kultury jazdy!!!!"
Radze naprawd przemy郵e co si pisze bo akurat brakiem kultury wykaza貫 si Ty agencie cba. Wygl康a to tak jakby kierowca GDA zalaz Ci za sk鏎 i ju ca造 Pruszcz to jeden wielki "burdel"- niestety ale wrzuci貫 wszystkich do jednego worka;)

proponuj powr鏒 do szkolnej 豉wki

chyba przyda豉by ci si podstaw闚ka i podstawy matematyki z liczenia, na pocz徠ek zacznij do 10, bo do 100 to chyba nigdy nie policzysz

na niewinnych nie napadaj!!! z broni

spos鏏 za豉twienia sprawy, daje do myslenia....tzn. oprawcy jak i ofiara to samo szambo!!!

Sumy te robi wra瞠nie- 20 ty okupu, stary ford mondeo...

Widz,瞠 gangsterke te dopad kryzys i obracaj mniejszymi sumami :).

Czyli to ma貫 rybki, grube ryby robi dalej swoje


Zrobili mu operacj bez kolejki ? NFZ ma na takich pieni康ze ?

a zapisa si

Bandziory bez ubezpieczenia NFZ przyjmowani s POZA KOLEJNOSCI


chytra Hajka Grunbaum z warszawy nas豉豉 mafie

bo nie odda 5 pln

kamery

wsz璠zie s彗amery na osiedlu, Policja powinna zabezpieczy materia. Nie s康z aby co by這 na nich wida, ale ....

A nie mowilam ?

Za darmo kulek nie dosta !


orbita zainteresowa?

nie幢e

Dobrze, dobrze !

Moze gangsterka mu wywietrzeje z glowy. A z drugiej strony, to przy klimatach z lat 90' to blado chlopcy z miasta teraz wygladaja. Okup 20 kola, stary Mondeo, bron to jakas pozyczka od gajowego....za Nikosia, Szwarcenegera, Dylasia, czy Zachara, jednak bardziej na bogato gangserka wygladala...

Zenada!

Najlepsze sa opisy ha ha ha ! Tylko sam chlop wiem co tak naprawde sie stalo i za co a my tu medytujemy... Zal mi goscia obojetnie czy dal czy nie dal, nie chcialbym byc na jego miejscu, zycie spi..... Na maxa! Respect dla tych co to robili ze dziewczyne zostawili a poszli z tematem do celu! Chociaz w sumie watek by to byla walka o kobiete nikt narazie nie rozwija.... Ciekawy kiedy ktos sie znajdzie w gdansku i zrobi z tym burdelem do okola porzadek. Jak narazie nie ma moim zdaniem kozaka !

Matko bosko, czestochowsko !

Dawno takiego garfomanstwa nie czytalem. Ten krotki tekst to droga krzyzowa kazdego szanujacego polski jezyk. Zgroza !


jaki respekt? do swojej mieli strzelac? zaloze sie, ze laska go wystawila...ciekawe jakby go znalezli w tym Borkowie przed polnoca, skad wiedzieli, ze akurat dojechal do domu. PRzeciez tam nie ma kilku drog dojazdowych, do Borkowa masz tylko jedna, wiec logiczne, ze koles byl wystawiony. A ze laska krzyczala nie robcie mu krzywdy. A co miala krzyczec? Dalej chlopcy, dalej, jeszcze strzelcie mu w oko? No wez przestan...


dzia豉nia gda雟kiej policji mo積a okre郵i 1 s這wem: debilowo.

a mo瞠 to by這 co innego

A mo瞠 to by nowobogacki z ma陰 firm i nie wyp豉ca pracownikom pensji???
A mo瞠 zemsta 26 latka z porwania bo unikn掖 kary???
A mo瞠 jaka odrzucona zakochana panna si zem軼i豉???
itd
itd

Taaa

i krzycza do telefonu - znale幢i mnie, a rekord w policji ma bogaty

tratata

te gosciu a co ty ztymi kur pracodawcami tytez ten jeden z tych cotokurw po tygodniu jak zaliczki nie dostanie to ganksterkom straszy a moze to wkur pracodawca pacnol w leb zaliczkowca oj to uwazaj bo najpierw wysle pestke w kopercie na twuj adres z napisem NASTEPNA BEDZIE SZYBCIEJ

Patrzysz a nie widzisz, s逝chasz a nie s造szysz, czytasz a nie rozumiesz

Dla mnie sprawa jest jasna. Go嗆 bra udzia w porwaniu, a kiedy wpad w zamian za z豉godzenie kary wsypa funfli, a teraz funfle go znale幢i. A do kogo dzwoni i krzycza "znale幢i mnie"? Do oficera prowadz帷ego.

Masz 貫b !

Mysle ze w CB守 bys kariere zrobila dziewczyno .


ju robi

Ale koledzy bandyci ju siedzieli nim go znalaz豉 prokuratura

wi璚 w 鈍ietle tego co jest napisane w artykule nie ma podstaw 瞠by tak s康zi.

a mo瞠 raczej znale幢i go wyr闚nywacze rachunk闚 nas豉ni przez porwanego

a mo瞠 po prostu gimbusom sprzeda kiepskie zio這 a nast瘼nie s豉by 郾ieg i gimbusy z leszczem zrobi造 porz康ek.

Swoj drog to handlarzowi narkotyk闚 powinni 豉py odstrzeli a nie nogi aby nie m鏬 瞠bra w przysz這軼i.

Swoj drog to zawsze zastanawia貫m si czym te s這iki z okolic wysypiska 鄉ieci sie zajmuj ze im smr鏚 nie straszny a tu taka historia.

Okolica

Czy ty zdajesz sobie spraw co ty piszesz?Gdzie Borkowo a gdzie wysypisko 鄉ieci?Glupie komentarze zaciemnialych ludzi....

Utylizacja 鄉ieci

No, nareszcie kto, nie czekaj帷 na ustaw, wzi掖 si porz康nie za gospodark 鄉ieciami :)

妃iecie 鄉ieciowi zgotowali ten los


Kluczowy fragment artykuly mowiacy wszystko o polskim wymiarze sprawiedliwosci:

"Ostatecznie oskar穎no go o porwanie. S康 pierwszej instancji uniewinni go."

Teraz rzeczywiscie widac, ze byl niewinny...sedzia powinien wyleciec na zbity pysk.


S璠zia os康zi prawid這wo. Cz這wiek jest niewinny p鏦i jego wina nie zostanie stwierdzona prawomocnym wyrokiem skazuj帷ym. Jak wida prokurator nie podo豉 udowodnieniu przest瘼stwa, wi璚 uniewinnionemu nale篡 si zwrot koszt闚 zast瘼stwa procesowego od pa雟twa, odszkodowanie i zado嗆uczynienie.


no akurat przestrzelone kolana nie sugeruja, ze on byl winny w przypadku porwania. Argument z 4 liter...koles pewnie naskrobal sobie w innych przypadkach i tyle. A ze sedzie go uniewinnil. Dopoki nie masz dowodow a same poszlaki nie moga sie skazac, bo istnieje cos takiego jak domniemanie niewinnosci. Widocznie nie mieli twardych dowodow na tego zolnierza i tyle.

GDA SZALEJE ;)

W PRUSZCZU TE POD BLOKAMI NA OBRO哸紟 WYBRZE涉 STOJ ΧSE PAΧ SWOIMI BMW I AUDICAMI SNUJ。 PLANY NA NOC.
浩 TE POLICJA ICH NIE MO浩 POWYSTRZELA???
NIEROBY PIER..... A NIE MAFIOSY

masz co do lysych?

bo na BMW i AUDI nawet takie ze szrotu nie sta ciebie

Ja w pruszczu za to widzia貫m gand lekko 造sawych facecik闚 w fiatach punto i panda :-) autentyk.

co chcesz od punciaka

na miasto w sam raz hi ha ho

gda雟k miasto bandyckie.

mieszkam tu prawie 40 lat i zdania nie zmienie.

Ale to nie by這 w Gda雟ku

tylko w Borkowie POD Gda雟kiem.

s璠ziowie musza odpowiada za swoje beznadziejne wyroki.

jak to jest.jeden ukradnie kurtke ze sklepu,zostaje z豉pany i idzie na rok do paki,a inny diluje narkotykami,porywa dla okupu i wychodzi za 20 ty z. t kwote pewnie dosta s璠zia.

panowie policja

ze tez nieboicie sie tych pijanych rowerzystow tak lapac bo te znane wam bandziory sa spoko

Ma豉 dygresja do krzykaczy z tego portalu...

To teraz wyjdzie 瞠 na Przymorzu, Zaspie i we Wrzeszczu z ka豉chami biegaj, bo przecie patologia to podobno te dzielnice a nie mlekiem i miodem p造n帷y Gda雟k Po逝dnie :)

Ta ulica to ju nie Gda雟k po逝dnie tylko wie za Gda雟kiem.

Najwi瘯sza patologia odczuwalna dla spacerowicza czy pieszego jest nadal na Zaspie Przymorzu Stogach i Orunii bez dw鏂h zda.
Najwi瘯sza patologia odczuwalna dla w豉軼icieli skradzionych aut i w豉軼icieli mieszka jest w Gda雟ku po逝dnie ale kradzie篡 dokonuj najcz窷ciej robotnicy budowlani kt鏎zy wcze郾iej pracowali na budowie a p騧niej s zorientowani wyposa瞠ni i wiedz co i jak. Dlatego z jednej hali gara穎wej potrafi znikn望 wiele aut i motocykli a sprawc闚 oczywi軼ie nie ma podobnie jak monitoringu.

To sie uklada w jedna calosc. Dorasta taki na stogach lub orunii, wtedy dokucza przechodniom.

Jak dorosnie idzie robic na budowe i wtedy juz potrafi ukrasc rower. Najzdolniejsi samochod.

na po逝dniu kradn robotnicy z Pruszcza Gda雟kiego Pszcz馧ek itp wiosek

na po逝dniu kradn robotnicy z Pruszcza Gda雟kiego Pszcz馧ek itp wiosek

hahaha

a teraz otw鏎z statystyki policyjne i tadam Wrzeszcz jest bardziej niebezpieczny ni Przymorze... czemu o tym nic nie piszesz?
Tak jak Obserwator pisze. Patologia si przemieszcza.
A co do kradzie篡 to gdzie by豉 siedziba AmberGold bo to chyba tez patologia, chyba ze wolisz nazywa to biznesem :)

zablokowany - Wulgarna tre嗆 opinii

STRASZINE GO 涉L- BIEDACZEK, OJEJ

PEWNIE STRASZNIE BOLI

a czy policja bierze pod uwag

瞠 czterech wyko鎍zonych nier鏏stwem wymiaru sprawiedliwo軼i obywateli wzi窸o spraw w swoje r璚e?

Bardzo dobra wiadomo嗆

Niech si skur...Ny miedzy sob powyrzynaj !! Jednego darmozjada mniej .

:(

Moim zdaniem nie mozna zyczyc 2 czlowiekowi zle.Kazdy w zyciu popelnia bledy.Ludzie pisza takie bzdury.Nie wiedza jak jest a udzielaja sie.

B喚dy?

B喚dem jest, 瞠 kto kto bierze udzia w porwaniu jeszcze 篡je.


No i zap豉ci za swoje b喚dy jakiekolwiek by nie by造.

...

czy to jeden z kolesi闚 Wolnych Konopi od Palikota?

nie to ekspert macierewicza

!!!

Znalaz豉 go rodzina porwanego??



Prosz nie leczy "chwasta'. Spokojnie za這篡 opatrunki na kolanka i wystawi w ciemna uliczk. Znajda go i doko鎍z "rob鏒k"
Nie wierze 瞠 on op豉ci w 篡ciu jakakolwiek sk豉dk zdrowotna. Wara go leczy za nasze podatki.

?

czy p豉ci sk豉dki w NFZ i kto za to zap豉ci ?

na pewno odprowadza od pieni璠zy z okupu i handlu prochami


Maciejka

Czy kto widzia maciejke?

chu... wam w d*pe

po co sie udzielacie kur... je... jak nie znacie sytuacji !!!!!!!!!!!!!!
nie krzycza 瘸dne 瞠 "znale幢i mnie" ktos to podkolorowa ...
wszystkim szmaciarz kt鏎zy pisz takie komentarze 瞠by go nie leczyc i 瞠 dobrze mu tak 篡cze by znale幢i sie w takiej sytuacji !!!!!

kurk. takie m康re a chu.. wiecie wiec po chu... sie udzielacie ?

to 瞠 kto wcze郾iej pope軟i kilka b喚d闚 to znaczy 瞠 nie nale篡 mu sie leczenie maj go ostrzela albo co? u篡jcie rozumu idioci !!!!

P.S. i nikogo nigdy nie sprzeda wi璚 ten popier... w徠ek mo瞠cie sobie wykluczy odrazu kretyni !!!!!!!!


jego dziewczyna czy mo瞠 brat? od razu wida, 瞠 jeste軼ie esencj patologii.

laszczesz mu pytonga...

czy chapiesz dzid? 畝這sny g這 przydupasa tego samego pokroju co 'poszkodowany'

ktos

wiesz cos mo瞠 cos na temat jego zdrowia ?? jak to wygl康a??

aa

zgadzam si nie wypowiadajcie si na temat cz這wieka kt鏎ego nie znacie .
i nie wiecie jak by這. a wierz帷 we wszystko co jest w necie to naprawd macie niski poziom inteligencji i sami jeste軼ie patologii nudz帷 si i pisz帷 g逝poty

szkoda 瞠 prze篡

takie ludzkie 軼ierwo nie zas逝guje na lito嗆

Wesele

Na swoim weselu, ju raczej nie zata鎍zy !!!

z這dzieje z traugutta/ lechia...

Siema wiecie kto chodzi w lesie kolo lechii i kradnie zawarto軼i samochodu na stadionie. powa積e odpowiedzi. Kolesie w wieku 25 lat

kto to?

kalafior, kie豚asa, m這dy,chudy, lalek ,wariat, pitek, sritek, ??


瘸l.....odpowied...

no niezle

ten gosciu to juz sie rzucal tu i czesto przesiadywal przy fontanie ze swoja dziewczyna wiraszka typowy;]


Mieszka u mnie w klatce i zawsze by grzeczny i dzie dobry nawet m闚i, chodzil o kulach wi璚 pewnie ju ktos wcze郾iej mu nog przestawi bo mia j w gipsie.


a do kogo si rzuca??? Jako Tobie nie wierz. Mieszka u nas w klatce i zawsze by grzeczny, a dziwne ,瞠 taki bandyta.

ciule

mieli odjebac frajera,... drugi raz przjada lepsi !!!!!!

szkoda bo tylko zapaskudzi trawnik.

I zn闚 na koszt mieszka鎍闚 trzeba b璠zie posprz徠a po 鄉ieciu!
A "para w gwizdek"

ciekawe czy mia ubezpieczenie

czy b璠zie musia p豉ci za leczenie?
Jak to jest u gangsterow? Plac sk豉dki ZUS czy nie?

P豉cimy!

Jest specjalny filar na kt鏎y wp豉camy 10% z porwa, 15% z handlu narkotykami i 7% z napad闚, rozboj闚 i str璚zycielstwa. Filar ten podlega pod GZUS Gangsterski Zak豉d Ubezpiecze Spo貫cznych. Nie jestem przekonany, ale akcja w Borkowie przypomina troszk wizyt pracownik闚 dzia逝 windykacji GZUS, chyba poszkodowany zalega ze sk豉dkami.

znajoma

ludzie nie wypowiadajcie si na temat cz這wieka kt鏎ego nie znacie . i bazujecie na tym co pisza w necie ciekawe jak o was by tak napisali a ka盥y snu by swoje domys造 ze ta osoba robi to czy tamto . ka盥emu inaczej zycie si uk豉da i ni ekazdy ma szcz窷cie i pieni康ze 瞠by zyc normalnie. a w naszym kraju ni nie sprzyja ku temu zebyu by uczciwym i legalnie zaraboiac . wiec zastanowcie si co piszecie . Bo to jest naprawd dobry cz這wiek lecz mo瞠 troch zagubiony

浩NADA

Dziewczyno czy Ty czyta豉 to co napisa豉?
"ka盥emu inaczej zycie si uk豉da i ni ekazdy ma szcz窷cie i pieni康ze 瞠by zyc normalnie. a w naszym kraju ni nie sprzyja ku temu zebyu by uczciwym i legalnie zaraboiac . "
Z jednym musz si zgodzi w takim kraju 篡jemy, 瞠 cz這wiek po wy窺zych studiach ko鎍zy w okienku MC, lub przy kasie w Biedronce.
Ale w takim razie id帷 Twoim tokiem rozumowania, wi瘯szo嗆 spo貫cze雟twa powinna pa豉 si przest瘼czo軼i bo "okazja czyni z這dzieja"
Powiedz, to co napisa豉, a ja wy瞠j zacytowa豉m, ojcu kilkorga dzieci, kt鏎y uczciwie, niezale積ie od pogody kopie rowy na ulicy i zarabia grosze na utrzymanie rodziny. Jemu te ci篹ko normalnie 篡, tym bardziej 瞠 nie kiedy ma fatalne warunki mieszkaniowe, a szanse na lepsz prac zerow cz瘰to z uwagi na wiek.
Ten Tw鎩 kolega- dobry cz這wiek, jak napisa豉 to zwyk造 cwaniak, kt鏎y chcia zarobi a si nie narobi. Dla mnie nie ma wyt逝maczenia dla takiego zachowania, jest zwyk造m przest瘼c, kt鏎y chcia wygodnie 篡. Inni jako mog-musz 篡 za 1500 z. I nie w徠pi 瞠 jest im ci篹ko. Za tak kas wynajmuj pok鎩 co najwy瞠j, a nie mieszkanie na nowym osiedlu. Mo積a?? A mo積a bo wielu tak 篡je mimo 瞠 te nie godz si z t sytuacj. Za to 酥i spokojnie bo wiedz 瞠 kolan im nikt nie przestrzeli.

...

cz這wiek na b喚dach si uczy zebym potem nauczy zyc si inaczej .


Kartoteki on czystej nie ma, tak wi璚 i okazji mia kilka by na tych b喚dach si uczy....

zablokowany - Tre嗆 obra瘸/szkaluje inne osoby

Oj oj oj

Co zrobic por帳any kraj nie ma pracy a jak jest to za gowniane pieniadze i kazdy kombinuje jak moze ale to czasami zile sie konczy a propo chlopaka jak juz siedzi w takich tematach to niech kupi sobie pistolet ja woze maly karabinek i jak jest awantura to wszyscy sie chowaja

Bandycie odbi豉 si bandycka czkawka

Niech si wystrzelaj, byle skutecznie. Nawet krzty wsp馧czucia nie mam. Taka bandycka karma.

konfident

pewnie da z d*py bo gdansk to miasto konfidentow

mis

Tacy gangsterzy to jakas popierdolka < to jest prawdziwa szlachta

JESZCZE MU ODSTRZEL ΒB !!!

jeszcze dostanie kulke w 貫b :) . Czas pokaze ;D

dwa razy

spud這wali w torb, partanina

mafia

TO OLGIERDA ROBOTA

popapra鎍y

A OLGIERD SIEDZI A JEGO PACHOΘI GRASUJ

Do przysz造ch porywaczy

Czy wy nieroby i tumany patentowane liczycie ze takie co si nie wyda ?? Wiadomo ze ka盥y uwolniony albo jego rodzic zap豉ci 瞠by zrobiono wam kuku jak tylko wyjdziecie z pud豉 !

Nie znacie chlopaka to sie nie wypowiadajcie !!!!

Najlepiej pitolic na kogos jak sie go nie zna... Ciekawe czy chcielibyscie zeby wam tak zyczyli ludzie jakbyscie to byli wy !!!!

musicie sobie wkoncu zdac sprawe ze na tym swiecie nie jest kolorowo, a nie jeszcze zyczyc komus zeby umarl !!!!!

A mo瞠 to byli Nietykalni kt鏎zy poszukuj bandzior闚..


zablokowany - Wulgarna tre嗆 opinii

ojbiedny ty biedny

jak kto z d..y da tak ma buhaha r帳ac kurky r帳ac kij ci w d..e niedoszly zakonniku co na ganksterke cisniesz no i brawo dla wykonujacych zleconko dobze kurka ze jeszcze nie walili z wyrzutni rakiet ziemia powietrze bron mysliwska ale sie popjerdolily czasy zaduzo bum wokul sprawy reklamowka w niej mlotek po strzale w piszczele i gosc dlugo nie potanczy a jak ma juz nieuciec to pach sciegienko ahillesa i paparapapa kpnfituro

Dzwoni na pewno do mamy

przecie nie mia豚y odwagi dzwoni do szefa bo wie, 瞠 po陰czenia s monitorowane przez Policje.

Zachcia這 si zastrasza Gda雟k z ekip to teraz ma :) Oby wszystkich dorwali


Gda雟k

J

wy wszyscy tak gadacie

chlopak ma pecha w zyciu i tyle a kazdy pitoli jak potluczony