Karolina Pawlak

Trener personalny

Gdańsk, al. Grunwaldzka 472

Temat
Autor
Odpowiedzi
Data
Izabela B. - ocena nowy temat Bardzo polecam treningi u Karoliny! Ćwiczyłam z nią podczas ciąży do końca 8...
~Izabela B.
-

ostatnia odp. 1 tydzień temu

dodano: 14 kwietnia 2024

Agnieszka - ocena nowy temat Pomimo tego, że ćwiczę od dawna, nie wiedziałam jakie ćwiczenia są dla mnie...
~Agnieszka
-

ostatnia odp. 1 tydzień temu

dodano: 12 kwietnia 2024

Kinga - ocena Trenuje z Karolina od kilku miesiecy. Karolina jest zawsze bardzo...
~Kinga
-

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 17 stycznia 2024

Ania - ocena Trenuję z Karoliną od prawie roku i nie tylko widzę niesamowitą zmianę w...
~Ania
-

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 11 stycznia 2024

Daga - ocena Z Karoliną ćwiczę od kilku miesięcy i z czystym sumieniem mogę ją polecić!...
~Daga
-

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 9 stycznia 2024

Aleksandra - ocena Z Karoliną ćwiczę pół roku, po tym czasie mogę powiedzieć, że jest niezwykle...
~Aleksandra
-

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 9 stycznia 2024

Asia - ocena Zaczęłam ćwiczyć z Karoliną będąc w ciąży i była to najlepsza decyzja jaką...
~Asia
-

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 8 stycznia 2024

Srebrny - ocena Jestem podopieczną Karoliny już ponad rok i stałam się fanką tego co my tam...
~Srebrny
-

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 8 stycznia 2024

Sławek - ocena Nie tylko motywuje ale też równie mocno dba holistycznie o zdrowe - nie tylko...
~Sławek
-

ostatnia odp. 3 miesiące temu

dodano: 2 stycznia 2024

Mjk - opinia Karolina jest tak doświadczoną wszechstronnie i tak profesjonalną osobą, z...
~Mjk
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 5 kwietnia 2023

Julia :) - opinia Niestety mimo wielu pozytywnych opinii, ja tej Pani nie polecam. Zlecilam...
~Julia :)
1

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 6 lutego 2023

Gosia - opinia Polecam treningi personalne z Karolina!
~Gosia
-

ostatnia odp. 1 rok temu

dodano: 29 marca 2023