Oddałam telefon Samsung A5 2017 do naprawy - rozbiłam wyświetlacz. Podczas DWÓCH rozmów z Panią z salonu dowiedziałam się, że naprawa będzie kosztować 460PLN, telefon musi być wysłany do Warszawy bo na miejscu tego nie zrobią - ok! Poproszono mnie o zabranie kart SIM i pamięci, usunięcie blokady ekranu, by nie trzeba było restartować systemu w celu sprawdzenia czy wszystko w tel działa po usłudze serwisowej - zaznaczyłam też, bardzo wyraźnie, że nie życzę sobie aktualizacji systemu, na co Pani z serwisu powiedziała, że przy tego typu naprawie system nie jest aktualizowany i mam się nie martwić. Dzień po oddaniu telefonu otrzymałam informację, że telefon owszem leci do Wawy, ale za dopłatą - 70PLN!!! W innym wypadku nie zostanie sprawdzona wodoszczelność. Finalnie, czekałam na telefon 2,5tygodnia, a pomimo zapewnień wszystkie dane z telefonu zostały usunięte poprzez aktualizację systemu, wartość usługi wyniosła 530PLN! Jest to nie do pomyślenia! Stawianie klienta przed faktem dokonanym i celowe - jak dla mnie - wprowadzanie w błąd. NIE POLECAM!!!!!