Widok

VW POLO 2004, 1.4 benzyna

Hej, czy miał ktoś problem ze wspomaganiem w w/w modelu?
Ostatnio zapaliła mi się kontrolka żółta - wspomaganie kierownicy z wykrzyknikiem. Kierownica odmawia posłuszeństwa. Tzn można skręcać, ale jest to proces tak trudny, że jeden zakręt i ma się dosyć. Wcześniej było wszystko OK. Nie zauważyłam żadnych wycieków pod autem (myślałam, że może płyn od wspomagania "uleciał" w jakiś sposób). Silnik zapala elegancko, wszystko działa jak zwykle, ale te wspomaganie to szok.. Czy to może być coś mega poważnego, a tym samym kosztownego?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

El.wspomaganie tam jest, padła pompa wspomagania, wiązka, lub coś innego
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Mam nadzieje ze nie będzie to nic poważnego, a naprawa nie będzie kosztowała krocie :(
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

skąd jesteś?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

Nie uważam tego za istotne w moim pytaniu :)
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1

masz pompe trw albo koyo...naprawa jest mozliwa gdy dasz swoją...na zamianke ja mam w piwnicy koyo...ciezko dostac ten typ bo jest inny przewod od oleju niz w trw nie mozna zamieniac chyba ze calosc z maglownica wymienisz bo jakas nie pamietam jaka ma jeszcze osobny czujnik juz to przerabialem za swoja uzywana dalem 500zl i dzialala odrazu po wlozeniu...w murowanej goślinie naprawiaja wpisz w google naprawa koyo, musisz sprawdzic patrzac od przodu auta od zderzaka za zbiornikiem plynu spryskiwacza jaki masz model trw czy koyo roboty moze na 2 do 3 h gdy juz masz 2 w reku pewna i sprawna...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

na pokrywie akumulatora są bezpieczniki blaszkowe, sprawdź je. koniecznie trzeba odkręcić śruby i sprawdzić wówczas jest pewność czy są dobre. Ja pierwszy raz sprawdziłem miernikiem bez odkręcenia i wyglądały ok i nawet było przejście to za sprawą grubej twardej blachy z której je wykonano, po odkręceniu bezpiecznik rozpadł na dwie części Wcześniej w warsztatach diagnozy stawiano różne a koszty porażające. Bezpiecznik w serwisie 10 zł kosztuje, może i u Ciebie jest podobnie.
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0

dziękuję, już problem rozwiązany.. u mnie niestety skończyło się na wymianie pompy wspomagania.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry