Widok

WSZ Gdańsk kosmetologia - proszę o opinie.

Czy ktoś z was studiował na tej uczelni ten kierunek? Czy warto tam iść? Jaka jest wasza opinia na temat tej szkoły?

Ps.: Czy znacie inne szkoły (oprócz wszuie w Gdyni), które oferują ten kierunek na terenie trójmiasta?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja jestem na 1 roku na stacjonarnych. Od początku bardzo mało zajec, ale ogolnie atmosfera i wykładowcy ok. Zobaczymy jak pojdzie sesja
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
i jak poszła sesja?
warto isc do tej sql?
podobno tylko kase zdzieraja
a malo nauki
sama teoria malo praktyk
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja studiuję tam na 1 roku i jestem zadowolona :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy możecie mi napisać jak jest z chemią itd? Ciężko? Ostatnio chemię miałam 15 lat temu:D
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja się wybieram na semestr letni i mam nadzieję, że dużo się nauczę :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
myślicie, że wato kończyć ten kierunek?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Jestem na 2 roku studiow w tej szkole i szczerze odradzam.!!
Szkoła za mala na taka liczbe uczniow,nie ma stolowki,jest tylko mini sklepik l. Sale cwiczeniowe rowniez BARDZO male, duszne,szare brzydkie.
co do nauki i tu jest chyba najwiekszy klopot,bo tylko kilku wykladowcow potrawi przekazac widzę. Poziom nauki znikomy. Szkoda czasu i pieniedzy na ta szkołę. Za wyprawke fartuszek i inne rzeczy trzeba dodatkowo dopłacać. Strasznieee duzo godzin praktyk do wyrobienia. Pracujac i majac rodzine bardzo ciezko wykonalne..
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja kończę w tym roku kosmetologię na wsz. Jestem bardzo zadowolona. Jak ktoś chce,to wyniesie sporą wiedzę z tej szkoły. Minus jest taki, że jest strasznie mało godzin zajęć praktycznych. Jak dla mnie, jedyny mankament. Ogólnie polecam
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0