Odpowiadasz na:

jakie wolniej? prawy pas i lewy to pasy ruchu, poza terenem zabudowanym

należy zając pas prawy a wyprzedzać lewym. Koniec. Nawet jak zapieprzasz lewym 150 a prawy masz wolny to złamałeś przepis. O żadne prędkości tu nie chodzi.
A powyżej 3,5t mają B26 co jest... rozwiń

należy zając pas prawy a wyprzedzać lewym. Koniec. Nawet jak zapieprzasz lewym 150 a prawy masz wolny to złamałeś przepis. O żadne prędkości tu nie chodzi.
A powyżej 3,5t mają B26 co jest oczywiste. Po piąte i dziesiąte jeśli kolo dużym ma kaganiec to nie będzie cię wyprzedzać bo nie da rady. Jeśli nie to dzwoń na psy żeby itd go zdjęła bo to przeładowane, bez pauzy śmiertelnie niebezpieczne ponad 40 ton złomu na drodze.

Nie czuje na siłach... sorry ale większość się nie czuje na siłach. Nawet pasa włączenia do ruchu nie wykorzystują jak trzeba czyli do końca i z maksymalnie podobną prędkością do poruszających się pojazdów. Zmiany pasa? Masakra, z hamulcem w podłodze z lewego do zjazdu... Przyczajki jakieś. Żenujące hamowanie (!) bo to nie jest zwalnianie, też niepotrzebne ale hamowanie na zakręcie drogi ekspresowej... A jest gdzieś znak o niebezpiecznym zakręcie albo B33???

Wszyscy wspólnie korzystamy z jedynej fajnej drogi w rejonie ale w sposób idiotycznie nieodpowiedzialny. Tylko o sobie każdy myśli i żeby nie dać się zjeść bo inny myśli tak samo więc dlaczego ja mam odpuścić? A na cb tylko kur... chu...:/ Niesmaczne to i żenujące. Ale to wina szkolenia i braku egzekwowania przepisów na tej drodze z racji natężenia ruchu i braku miejsc do bezpiecznego zatrzymania pojazdu.
I po trzydzieste czwarte, system szkolenia rodem z ze szkoły specjalnej dla sprawnych inaczej... Ktoś uczył się jeździć po drodze ekspresowej eLką???

zobacz wątek
11 lat temu
~Marcin

Odpowiedź

Autor

Polityka prywatności
do góry