Widok

Wyposażcie serwisantów w drabiny...

w czerwcu 2014 r. zakupiłam produkowany przez Państwa okap, który okazał się być uszkodzony. Z uwagi na fakt, iż wizualnie mi się podobał zdecydowałam się nie odstępować od zakupu, a zgodzić się na naprawę gwarancyjną sprzętu. W dniu 27.06.2014 zgłosiłam telefonicznie na infolinii usterkę. Państwo przekazali sprawę do swojego serwisu w Gdańsku. W dniu 01.07.2014 przyjechał serwisant, który stwierdził rodzaj usterki. Zapadła decyzja, że okap będzie naprawiany, a nie wymieniany. 08.08.2014 zadzwoniłam na Państwa infolinię (0 801-801-800), gdzie uzyskałam informację, że potrzebne do naprawy części jeszcze nie zostały wysłane do serwisu. Pani konsultantka obiecała zająć się sprawą. Miałam czekać na telefon z serwisu i czekałam do… września! Po tygodniu od telefonu zjawili się serwisanci. Mili i sympatyczni, ale bez drabiny!!! Po półgodzinnych zmaganiach udało im się zdjąć okap. Po czym stwierdzili, że muszą wziąć go na serwis, żeby wymienić zepsuty element. Po kolejnym tygodniu oczekiwania miałam mieć zamontowany okap. Ale, żeby moja radość nie była zbyt wielka zadzwonił serwisant z pytaniem czy ktoś może pomóc mu zawiesić okap, ponieważ przyjedzie sam!!!
Moja ocena
Serwis Fabryczny Amica kategoria: Naprawa i serwis AGD
obsługa: 1
 
jakość usług: 1
 
terminowość: 1
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 5
co za imię???
popieram tę opinię 16 nie zgadzam się z tą opinią 1
a zmuszał ktoś Panią do tego zakupu??? do kogo te pretensje???
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 3
Skoro jest w sprzedaży to znaczy, że mozna kupić, pretensje nie do firmy, ze się okap zepsuł, tylko do serwisu, który nie jest przygotowany do tego, aby fachowo i szybko wykonać usługę naprawy. Skoro jedzie naprawić okap to chyba logiczne, ze nie będzie wisiał w powietrzu, tylko musi się do niego jakoś dostać. Poza tym co to za pytanie, czy ktoś mu pomoże powiesić czy zdjąć okap - może pomoże, może nie - nie musi w każdym razie (może to być starsza osoba na przykłąd), serwis musi być przygotowany na wykonanie takich czynności we własnym zakresie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry