Widok

awarie internetu w chyloni

Jestem klientem MM juz kilka lat ale moja umowa się kończy we wrześniu i to będzie koniec "przygód" z tą "firmą".
Od prawie tygodnia są spore przerwy w dostawie internetu . Dzwoniąc do BOK jedna śpiewa-"pracujemy nad tym".
Pytam tylko jak długo można naprawiać usterkę.
Poziom tej firmy jest ... przepraszam oni nie mają poziomu więc szkoda czasu na słuchanie ofert i bajek.
Każdy operator lepszy niż MM :-(
Moja ocena
obsługa: 1
 
oferta: -
 
jakość usług: 1
 
awaryjność: -
 
przystępność cen: -
 
ocena ogólna: -
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kalisz od 4 miesiecy regularnie zrywane polaczenia
Dwie wizyty serwisantow;pierwszemu pokazałem ze po wymianie modemu multimedia problem nadal jest po ich stronie;przyznal sie ze jest tu tylko dla odnotowania wizyty xd.
Nastepny na wejsciu stwierdzil ze wymiana modemu nic nie pomoże....i ze taka praca:).
Zglosilem dzis reklamacje .......14 dni na odpowiedz maja ciekawe co zaproponują
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Szkoda że nie próbował pan/pani w orange tam to dopiero głupków z ludzi robią!!!
właśnie szukam innych rozwiązań myślałam że mm będzie lepsze
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
do góry