Widok

bankrutka - opinia

Bardzo drogo, nauczyciele maja lekceważacy stosunek do studentow, uważają nas za gorszych niz studenci asp czy pg, nie przychodzą na zajecia. Robimy jeden maly projekt na caly semestr, niczego sie nie uczymy, ale wszyscy mamy super oceny. Pogram ulozony zupelnie bezmyślnie. Studia licencjackie trwaja 7semestrow, a w tygodniu mamy 3 dni zajec po 5h. Wyciąganie pieniędzy. Totalna porazka, odradzam wszystkim
Moja ocena
poziom nauczania: 1
 
zajęcia dodatkowe: 1
 
wyposażenie: 1
 
przystępność cen: 1
 
ocena ogólna: 1
 
1.0

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 36
To co Pani napisała to totalna bzdura..
Studiuję na SSW już od ponad 2 lat i mam zupełnie inną opinię o tej szkole. Nauczyciele podchodzą równie poważnie jak na innych uczelniach, bywa nawet że są bardziej "łagodni" i traktują studenta z dużo większym szacunkiem niż na publicznych uczelniach.

Ja w ciągu jednego semestru robię nawet po 3-4 projekty z moją grupą..
3 dnia zajęć? Mam zajęcia 4-5 dni w tygodniu, jeszcze nigdy nie miałam 3 dni zajęć w tygodniu.
popieram tę opinię 31 nie zgadzam się z tą opinią 8
Widzę studentka AK, powinnam sprecyzować - tak wygląda nauka na wnętrzach. Nauczyciele są łagodni, na wszystko przymykają oko, czy na tym polega kształcenie? Po 6 semestrach nauki nadal nie powiedziano nam jasno jak ma wyglądać rysunek techniczny, nie nauczono nas podstaw, nawet zasad wymiarowania. Na palcach jednej ręki jestem w stanie wymienić wykładowców, którzy faktycznie nie olewają nas i chcą nas czegoś nauczyć - jest ich dokładnie troje. I żadne z nich nie ma tytułu profesora.
popieram tę opinię 10 nie zgadzam się z tą opinią 31
Taka prawda :/
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 9