Widok
A jakie masz doświadczenie?
Zresztą po co ja pytam... Jeśli nie wiesz ile powinnaś zarabiać, to nie masz wcale doświadczenia...
Jak duża firma? Ile znasz języków?
Jak dopiero zaczynasz to 1500-1800 netto.
Jak pada pytanie o zarobki to musisz mieć coś w zanadrzu żeby poprzeć swoje wymagania. Wspomnij o jakiejś przydatnej umiejętności, która odróżnia Cię od 'typowej' osoby na tym stanowisku.
Zresztą po co ja pytam... Jeśli nie wiesz ile powinnaś zarabiać, to nie masz wcale doświadczenia...
Jak duża firma? Ile znasz języków?
Jak dopiero zaczynasz to 1500-1800 netto.
Jak pada pytanie o zarobki to musisz mieć coś w zanadrzu żeby poprzeć swoje wymagania. Wspomnij o jakiejś przydatnej umiejętności, która odróżnia Cię od 'typowej' osoby na tym stanowisku.
sekretarka to nie zawód ala spawacz...
faktury potrafisz wystawić;
zabukować bilety w 4 językach;
ogarnąć spotkania, eventy, zamówienia, pracowników, handlowców, kierowników rejonów-fili, kontrahentów;
jesteś dyspozycyjna - na zasadzie za godzine jest po ciebie taxa- musimy lecieć do berlina na spotkanie handlowe bedziesz tłumaczką dla sprzedawcy z Dubaju.
wtedy zarobisz i 10.000 zł.
A mozesz witać gosci w 20 osobowej firmie - wtedy zarobisz 2000zł
Możesz też pracować w korpo - mieć trochę wiecej zadań niż witanie gości i zarobisz 2600 zł.
Czego oczekujesz? Listy firm z przedziałem płacowym?
faktury potrafisz wystawić;
zabukować bilety w 4 językach;
ogarnąć spotkania, eventy, zamówienia, pracowników, handlowców, kierowników rejonów-fili, kontrahentów;
jesteś dyspozycyjna - na zasadzie za godzine jest po ciebie taxa- musimy lecieć do berlina na spotkanie handlowe bedziesz tłumaczką dla sprzedawcy z Dubaju.
wtedy zarobisz i 10.000 zł.
A mozesz witać gosci w 20 osobowej firmie - wtedy zarobisz 2000zł
Możesz też pracować w korpo - mieć trochę wiecej zadań niż witanie gości i zarobisz 2600 zł.
Czego oczekujesz? Listy firm z przedziałem płacowym?
Nie opowiadaj bzdur dziewczynie ;)
Ogarnianie 'spotkań, eventów, zamówień, pracowników, handlowców, ' to nie zadanie sekretarki chłopcze ;)
A już na pewno nie w średnich i dużych firmach!
Od tego są odpowiednie działy.
Zadaniem pani sekretarki może być ew. zadzwonić i umówić przyszłego pracownika na rozmowę albo odebrać paczkę od kuriera czy wszelką inną pocztę, wklepać do firmowego kalendarza rezerwację konferencyjnej (co de facto można nazwać 'ogarnianiem spotkań' - mea culpe) i przygotować tą salę, dopilnować, żeby nikt tam się nie wbił "na krzysia".
Natomiast jeszcze się nie spotkałem z sytuacją, żeby to sekretarka dzwoniła do kierowników czy kontrahentów :D
W Polsce przyzwoite zarobki sekretarek ze spoooooorym doświadczeniem to ~4000zł netto, garstka zarabia więcej - bynajmniej nie dlatego, że wykonują prace które wymieniłeś :D
Bo... No cóż... Sekretarce takiego zadania nikt by nie powierzył!
Ogarnianie 'spotkań, eventów, zamówień, pracowników, handlowców, ' to nie zadanie sekretarki chłopcze ;)
A już na pewno nie w średnich i dużych firmach!
Od tego są odpowiednie działy.
Zadaniem pani sekretarki może być ew. zadzwonić i umówić przyszłego pracownika na rozmowę albo odebrać paczkę od kuriera czy wszelką inną pocztę, wklepać do firmowego kalendarza rezerwację konferencyjnej (co de facto można nazwać 'ogarnianiem spotkań' - mea culpe) i przygotować tą salę, dopilnować, żeby nikt tam się nie wbił "na krzysia".
Natomiast jeszcze się nie spotkałem z sytuacją, żeby to sekretarka dzwoniła do kierowników czy kontrahentów :D
W Polsce przyzwoite zarobki sekretarek ze spoooooorym doświadczeniem to ~4000zł netto, garstka zarabia więcej - bynajmniej nie dlatego, że wykonują prace które wymieniłeś :D
Bo... No cóż... Sekretarce takiego zadania nikt by nie powierzył!
śmieszek (aradasz-sr@dasz czy jak ty się tam pieniaczu nominowałeś) znowu się reaktywowałeś?
znowu ludzi przekonujesz do swych prawd najprawdziwszych?
jest jakaś materia o której nie masz pojęcia bo nie ruszasz do pracy za minimum 75 zł/h?
jak czytam twe posty życiowo mądrościowe przychodzi mi na myśl takie jedno określenie - latające g*wno. podkreślam - nie jest to jedynie moja opinia.
mamusię pozdrów - ostatnio rosołek jej nie wyszedł nazbyt
tatuś rachunki ci popłacił? poczułeś się urażany i już piszesz do admina? a czym to się znowu sfoszyłeś?
uśmiechnij się nim kolejną brednię utworzysz poniżej
:)
znowu ludzi przekonujesz do swych prawd najprawdziwszych?
jest jakaś materia o której nie masz pojęcia bo nie ruszasz do pracy za minimum 75 zł/h?
jak czytam twe posty życiowo mądrościowe przychodzi mi na myśl takie jedno określenie - latające g*wno. podkreślam - nie jest to jedynie moja opinia.
mamusię pozdrów - ostatnio rosołek jej nie wyszedł nazbyt
tatuś rachunki ci popłacił? poczułeś się urażany i już piszesz do admina? a czym to się znowu sfoszyłeś?
uśmiechnij się nim kolejną brednię utworzysz poniżej
:)
Serio? A ja ostatnio widziałam dwa ogłoszenia, w obu wymagana bardzo dobra znajomość angielskiego, dwie bardzo duże firmy z mojej branży jedna na literę A, druga na M
Jedną oferowała 1850 brutto, druga bezpłatny staż.
Oba ogłoszenia dotyczyły obsługi sekretariatu
Wpadłam na te ogłoszenia przypadkiem, są z zeszłego tygodnia i po prostu jestem w szoku bo to naprawdę wypasione firmy.
Na waszym miejscu zmieniłabym kule do wróżenia
Jedną oferowała 1850 brutto, druga bezpłatny staż.
Oba ogłoszenia dotyczyły obsługi sekretariatu
Wpadłam na te ogłoszenia przypadkiem, są z zeszłego tygodnia i po prostu jestem w szoku bo to naprawdę wypasione firmy.
Na waszym miejscu zmieniłabym kule do wróżenia
sekretarka - prezesa firmy
sekretarka - w biurze
sekretarka - w gdzieś tam
sekretarka stażystka
pracowałem w 2 korpo-szczurkowych szklanych dziwach (jednej niby to polskiej, druga wgl polska nie była i tam wymagano od stanowiska asystenta dwóch języków ) i jak coś miało iść do zarządu to przechodziło przez Panią X-ską (w sumie to nie X-ską tylko niemiecki odpowiedni P. S-thową) - bo nie dla psa kiełbasa, najpierw się umów na spotkanie potem idź do kogoś tam. Ale tu widzę definicja sekretarki spoczęła na poziomie... średnio rozgarniętej ameby w miniówce. Departament wsparcia działań prezesa firmy i zarządu - to tak nawiązując do postu jeszcze wyżej :D SZOK
sekretarka - w biurze
sekretarka - w gdzieś tam
sekretarka stażystka
pracowałem w 2 korpo-szczurkowych szklanych dziwach (jednej niby to polskiej, druga wgl polska nie była i tam wymagano od stanowiska asystenta dwóch języków ) i jak coś miało iść do zarządu to przechodziło przez Panią X-ską (w sumie to nie X-ską tylko niemiecki odpowiedni P. S-thową) - bo nie dla psa kiełbasa, najpierw się umów na spotkanie potem idź do kogoś tam. Ale tu widzę definicja sekretarki spoczęła na poziomie... średnio rozgarniętej ameby w miniówce. Departament wsparcia działań prezesa firmy i zarządu - to tak nawiązując do postu jeszcze wyżej :D SZOK
Chłopcze malinowy Ty chyba w postach wyżej pomyliłeś i/lub zmiksowałeś sekretarkę z sekretariatu, z recepcjonistką i asystentką w jednym - stąd nasze nieporozumienia.
A w tym tu pierwszym nad moim z asystentką prezesa.
Ale ogarnięta asystentka powyżej 7000 netto i tak nie ugra ;)
ps.
A tak jeszcze, żeby podkopać wiarygodnosć 'eksperta' powyżej...
Nie znam firmy, w której faktury by wystawiała sekretarka czy nawet asystentka prezesa... Ktoś coś? :|
A w tym tu pierwszym nad moim z asystentką prezesa.
Ale ogarnięta asystentka powyżej 7000 netto i tak nie ugra ;)
ps.
A tak jeszcze, żeby podkopać wiarygodnosć 'eksperta' powyżej...
Nie znam firmy, w której faktury by wystawiała sekretarka czy nawet asystentka prezesa... Ktoś coś? :|
Ja też nie znam. Z nowymi pracownikami prezes zarządu zwykle wcale się nie widuje do czasu zatrudnienia - to nie jego zadanie chłopie :D
Prezesi jakich zdarzyło mi się poznać nie umawiają się z nikim przez sekretarkę - pewnie z szacunku do osoby z którą się spotykają.
Jak to sobie niby wyobrażasz?!
-witam pana, tu asystentka XYZ, spotkanko we wtorek?
-nie mogę we wtorek
-to środa 15?
-nie mogę w środę...
...(i tak 5 minut wymieniania wolnych terminów szefa)
-pan poczeka, ja zapytam szefa...
Śmiech na sali...
Idę spać ;)
Prezesi jakich zdarzyło mi się poznać nie umawiają się z nikim przez sekretarkę - pewnie z szacunku do osoby z którą się spotykają.
Jak to sobie niby wyobrażasz?!
-witam pana, tu asystentka XYZ, spotkanko we wtorek?
-nie mogę we wtorek
-to środa 15?
-nie mogę w środę...
...(i tak 5 minut wymieniania wolnych terminów szefa)
-pan poczeka, ja zapytam szefa...
Śmiech na sali...
Idę spać ;)
Napisałem przecież 1500-1800netto
Zresztą kula do wróżenia nie ma tutaj żadnego związku ;) Pracodawca ma określony budżet za jaki może obsadzić dane stanowisko - więcej po prostu nie da, a będzie - zależnie od Twojej reakcji- chciał ugrać jak najmniej. Ale MĄDRY pracodawca da Ci tyle, żeby dał jak najmniej i żebyś jednocześnie była zadowolona!
Znam ludzi co zgadzają się pracować za 1500 na rękę podczas gdy racjonalna stawka kogoś totalnie zielonego na tym samym stanowisku to 67% więcej - i ta sama osoba spokojnie i bezproblemowo by tyle ugrała, GDYBY była tego świadoma.
Zresztą kula do wróżenia nie ma tutaj żadnego związku ;) Pracodawca ma określony budżet za jaki może obsadzić dane stanowisko - więcej po prostu nie da, a będzie - zależnie od Twojej reakcji- chciał ugrać jak najmniej. Ale MĄDRY pracodawca da Ci tyle, żeby dał jak najmniej i żebyś jednocześnie była zadowolona!
Znam ludzi co zgadzają się pracować za 1500 na rękę podczas gdy racjonalna stawka kogoś totalnie zielonego na tym samym stanowisku to 67% więcej - i ta sama osoba spokojnie i bezproblemowo by tyle ugrała, GDYBY była tego świadoma.
A co mi tam, niech się wstydzi ten co widzi :)
Spółka ASSA ABLOY Mercor Doors kontynuuje działalność Mercor SA w zakresie oddzieleń przeciwpożarowych. Grupa ASSA ABLOY jest światowym liderem na rynku systemów zabezpieczeń drzwiowych. Oferowane produkty są dostosowywane i certyfikowane zgodnie z europejskimi normami, by zapewnić bezpieczeństwo i wygodę ludzi w budynkach mieszkalnych i komercyjnych. Strategicznym celem ASSA ABLOY Mercor Doors jest dynamiczny, zrównoważony wzrost działalności prowadzonej w segmencie oddzieleń przeciwpożarowych.
STAŻYSTA/KA DO PRAC ADMINISTRACYJNYCH
Zadania:
Obsługa połączeń telefonicznych, zarządzanie obiegiem informacji
Organizacja spotkań biznesowych, konferencji
Przyjmowanie gości zagranicznych
Prowadzenie korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej
Obsługa programów IT ( m.in. AX)
Oczekiwania:
Wykształcenie min. średnie
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. C1)
Znajomość Ms. Office na poziomie bardzo dobrym
Umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie w zakresie powierzonych obowiązków
Mile widziany staż i/albo doświadczenie związane z administracją
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Oferujemy:
Płatny staż
Możliwość uczestnictwa w realizacji interesujących projektów
Możliwość rozwoju poprzez współpracę w doświadczonym i profesjonalnym zespole
Spółka ASSA ABLOY Mercor Doors kontynuuje działalność Mercor SA w zakresie oddzieleń przeciwpożarowych. Grupa ASSA ABLOY jest światowym liderem na rynku systemów zabezpieczeń drzwiowych. Oferowane produkty są dostosowywane i certyfikowane zgodnie z europejskimi normami, by zapewnić bezpieczeństwo i wygodę ludzi w budynkach mieszkalnych i komercyjnych. Strategicznym celem ASSA ABLOY Mercor Doors jest dynamiczny, zrównoważony wzrost działalności prowadzonej w segmencie oddzieleń przeciwpożarowych.
STAŻYSTA/KA DO PRAC ADMINISTRACYJNYCH
Zadania:
Obsługa połączeń telefonicznych, zarządzanie obiegiem informacji
Organizacja spotkań biznesowych, konferencji
Przyjmowanie gości zagranicznych
Prowadzenie korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej
Obsługa programów IT ( m.in. AX)
Oczekiwania:
Wykształcenie min. średnie
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. C1)
Znajomość Ms. Office na poziomie bardzo dobrym
Umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie w zakresie powierzonych obowiązków
Mile widziany staż i/albo doświadczenie związane z administracją
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Oferujemy:
Płatny staż
Możliwość uczestnictwa w realizacji interesujących projektów
Możliwość rozwoju poprzez współpracę w doświadczonym i profesjonalnym zespole
Obsługa programów IT ( m.in. AX)
Oczekiwania:
Wykształcenie min. średnie
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. C1)
Znajomość Ms. Office na poziomie bardzo dobrym
Umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie w zakresie powierzonych obowiązków
a teraz patrząc na to - czy to jest poważna firma? i do tego chce zatrudniać za 1800 zł brutto, to za ile zatrudnia byle programistę ze znajomością C# c+ i nie wiem ruby za 5 zł/h ?
Wróc tytuł brzmi STAŻYSTKA. Na stazu w it dostaje się 2300 netto +- i zalezy od firmy - co nie zmienia faktu, że HR-owiec tworzący to ogłoszenie chyba nie ma pojęcia o poziomach językowych
Oczekiwania:
Wykształcenie min. średnie
Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. C1)
Znajomość Ms. Office na poziomie bardzo dobrym
Umiejętność pracy w zespole i zaangażowanie w zakresie powierzonych obowiązków
a teraz patrząc na to - czy to jest poważna firma? i do tego chce zatrudniać za 1800 zł brutto, to za ile zatrudnia byle programistę ze znajomością C# c+ i nie wiem ruby za 5 zł/h ?
Wróc tytuł brzmi STAŻYSTKA. Na stazu w it dostaje się 2300 netto +- i zalezy od firmy - co nie zmienia faktu, że HR-owiec tworzący to ogłoszenie chyba nie ma pojęcia o poziomach językowych
Mam doświadczenie w dużej zagranicznej korporacji, ale do korporacji w szklanej klatce nie bardzo chciałabym wracać. Faktury wystawiałam na stanowisku sekretarki - więc nie wiem co się tak burzycie - wszędzie oszczędności więc taka sekretarka robi co jest do roboty i już.
Natomiast na rozmowach padają kwoty 2500 - 2800 netto a to dla mnie jakoś skromnie przy pełnej dyspozycyjności.
Natomiast na rozmowach padają kwoty 2500 - 2800 netto a to dla mnie jakoś skromnie przy pełnej dyspozycyjności.
O, znowu trafiłam na coś takiego :
Polskie Ratownictwo Okrętowe sp. z o.o.
Świadczymy usługi transportu morskiego i usługi dźwigowe dla przemysłu morskiego offshore, a w szczególności holowania oceaniczne, seismic support, usługi przeładunku i transportu towarów.
Specjalista ds. Obsługi Biura Zarządu i Administracji
Miejsce pracy: Gdynia
Region: pomorskie
Wynagrodzenie: 2 - 4 tys. zł brutto
Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za:
Kompleksową obsługę biura Zarządu Spółki,
Prowadzenie sekretariatu i kancelarii Spółki,
Obsługę spotkań biznesowych, klientów, dostawców, przychodzących połączeń telefonicznych, poczty e-mail,
Organizowanie wyjazdów służbowych, spotkań firmowych,
Prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu,
Prowadzenie archiwum zakładowego,
Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynkiem i flotą samochodową Spółki,
Prowadzenie spraw związanych z pakietem medycznym,
Prowadzenie spraw związanych z łącznością (tel. stacjonarne, GSM, Internet),
Zaopatrywanie biura w artykuły papiernicze, spożywcze, gospodarcze, sprzęt biurowy, itp.,
Przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych o Spółce,
Koordynowanie i autoryzacja treści umieszczanych na stronie www Spółki.
Od kandydata oczekujemy:
Wykształcenia wyższego,
Biegłej znajomości języka angielskiego,
Doświadczenia zawodowego w pracy w sekretariacie i /lub Biurze Zarządu min 1 rok,
Bardzo dobrej znajomości MS Office,
Wysokiej kultury osobistej i dyskrecji,
Bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji,
Umiejętności pracy pod presją czasu,
Wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych i komunikacyjnych,
Samodzielności w działaniu, kreatywności, odpowiedzialności.
Oferujemy:
Umowę o pracę,
Dynamiczne środowisko pracy,
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmie z wieloletnią tradycją,
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej.
Polskie Ratownictwo Okrętowe sp. z o.o.
Świadczymy usługi transportu morskiego i usługi dźwigowe dla przemysłu morskiego offshore, a w szczególności holowania oceaniczne, seismic support, usługi przeładunku i transportu towarów.
Specjalista ds. Obsługi Biura Zarządu i Administracji
Miejsce pracy: Gdynia
Region: pomorskie
Wynagrodzenie: 2 - 4 tys. zł brutto
Poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za:
Kompleksową obsługę biura Zarządu Spółki,
Prowadzenie sekretariatu i kancelarii Spółki,
Obsługę spotkań biznesowych, klientów, dostawców, przychodzących połączeń telefonicznych, poczty e-mail,
Organizowanie wyjazdów służbowych, spotkań firmowych,
Prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu,
Prowadzenie archiwum zakładowego,
Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynkiem i flotą samochodową Spółki,
Prowadzenie spraw związanych z pakietem medycznym,
Prowadzenie spraw związanych z łącznością (tel. stacjonarne, GSM, Internet),
Zaopatrywanie biura w artykuły papiernicze, spożywcze, gospodarcze, sprzęt biurowy, itp.,
Przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych o Spółce,
Koordynowanie i autoryzacja treści umieszczanych na stronie www Spółki.
Od kandydata oczekujemy:
Wykształcenia wyższego,
Biegłej znajomości języka angielskiego,
Doświadczenia zawodowego w pracy w sekretariacie i /lub Biurze Zarządu min 1 rok,
Bardzo dobrej znajomości MS Office,
Wysokiej kultury osobistej i dyskrecji,
Bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności planowania, ustalania priorytetów oraz podejmowania decyzji,
Umiejętności pracy pod presją czasu,
Wysoko rozwiniętych umiejętności negocjacyjnych i komunikacyjnych,
Samodzielności w działaniu, kreatywności, odpowiedzialności.
Oferujemy:
Umowę o pracę,
Dynamiczne środowisko pracy,
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmie z wieloletnią tradycją,
Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej.
LOTOS Kolej Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającym się przewoźnikiem kolejowym. Właścicielem 100% udziałów jest Grupa LOTOS. Podstawowym zadaniem Spółki jest kompleksowa kolejowa obsługa spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Grupy LOTOS i podmiotów zewnętrznych. Wysoka jakość świadczonych usług, otwartość, elastyczność oraz atrakcyjne oferty przewozowe sprawiają, że LOTOS Kolej jest cenionym partnerem licznych przedsiębiorstw.
Sekretarka/Asystentka(Asystent)
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer referencyjny: 8/SA/LK/16
Wymagania:
Wykształcenie wyższe,
Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
Biegła znajomość języka angielskiego potwierdzona certyfikatem, mile widziana znajomość języka niemieckiego,
Bardzo dobra, praktyczna znajomość MS Office: Excel, Word i Power Point,
Wysoce rozwinięte umiejętności organizacyjne i interpersonalne oraz wysoka kultura osobista,
Prawo jazdy kat. B,
Zadania:
Prowadzenie sekretariatu i spraw związanych z obsługą biurową,
Planowanie kalendarza Dyrektora/Zarządu i dbanie o jego realizację,
Przygotowywanie prezentacji w PowerPoint,
Przygotowywanie raportów, tłumaczeń, notatek,
Koordynacja obiegu dokumentów i informacji, obsługa EOD,
Organizacja spotkań z kontrahentami oraz spotkań wewnętrznych,
Organizacja wizyt gości - rezerwacja sal konferencyjnych, hoteli, restauracji itp.
Rozliczanie delegacji służbowych,
Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim,
Obsługa telefoniczna: odbieranie telefonów i przełączanie rozmów.
Kandydatom oferujemy:
Współpracę na podstawie umowy o prace,
Możliwość rozwoju umiejętności zawodowych,
Przyjazną atmosferę pracy,
Atrakcyjny pakiet socjalny m.in. opieka medyczna, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ubezpieczenie grupowe z funduszem inwestycyjnym opłacane przez pracodawcę.
Sekretarka/Asystentka(Asystent)
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer referencyjny: 8/SA/LK/16
Wymagania:
Wykształcenie wyższe,
Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
Biegła znajomość języka angielskiego potwierdzona certyfikatem, mile widziana znajomość języka niemieckiego,
Bardzo dobra, praktyczna znajomość MS Office: Excel, Word i Power Point,
Wysoce rozwinięte umiejętności organizacyjne i interpersonalne oraz wysoka kultura osobista,
Prawo jazdy kat. B,
Zadania:
Prowadzenie sekretariatu i spraw związanych z obsługą biurową,
Planowanie kalendarza Dyrektora/Zarządu i dbanie o jego realizację,
Przygotowywanie prezentacji w PowerPoint,
Przygotowywanie raportów, tłumaczeń, notatek,
Koordynacja obiegu dokumentów i informacji, obsługa EOD,
Organizacja spotkań z kontrahentami oraz spotkań wewnętrznych,
Organizacja wizyt gości - rezerwacja sal konferencyjnych, hoteli, restauracji itp.
Rozliczanie delegacji służbowych,
Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim,
Obsługa telefoniczna: odbieranie telefonów i przełączanie rozmów.
Kandydatom oferujemy:
Współpracę na podstawie umowy o prace,
Możliwość rozwoju umiejętności zawodowych,
Przyjazną atmosferę pracy,
Atrakcyjny pakiet socjalny m.in. opieka medyczna, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, ubezpieczenie grupowe z funduszem inwestycyjnym opłacane przez pracodawcę.
Pierwszy raz (tam wyżej) wytrzymałem...
Taaaaaaaaaaaaaak............. OCZYWIIIIIIIIIIIIIIIIIŚŚŚŚCIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
geniusz!!!
GENIUSZ BIZNESU! nam tu rośnie...
Bo "Pan Prezes" nie ma lepszych zajęć niż ciąganie się po sądach o milionowe odszkodowania za molestowanie albo szantaż że się sekretareczka wysprzęgli żonie i rozpad małżeństwa z podziałem majątku i orzecznictwem o winie.
Weź dorośnij dzieciaku.
Taaaaaaaaaaaaaak............. OCZYWIIIIIIIIIIIIIIIIIŚŚŚŚCIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
geniusz!!!
GENIUSZ BIZNESU! nam tu rośnie...
Bo "Pan Prezes" nie ma lepszych zajęć niż ciąganie się po sądach o milionowe odszkodowania za molestowanie albo szantaż że się sekretareczka wysprzęgli żonie i rozpad małżeństwa z podziałem majątku i orzecznictwem o winie.
Weź dorośnij dzieciaku.
To chyba będzie rekord :) ha ha i jeszcze foto do tego :
Asystentka/Asystent Zarządu
VTS Sp. z o.o.
Gdańsk, pomorskie
Asystent
2016-11-22 do końca 17 dni
Asystentka/Asystent Zarządu
Asystentka/Asystent Zarządu jest to osoba odpowiedzialna za obsługę Zarządu spółki zarządczej firmy VTS oraz zarządzanie zadaniami realizowanymi przez Dział Administracji.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie Biura Zarządu,
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentacji wewnątrz firmy oraz pomiędzy Zarządem a Radą Nadzorczą,
Nadzór i realizacja obowiązków Zarządu wynikających z zapisów statutu i regulaminów spółki,
Zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa i Członków Zarządu,
Organizacja podróży służbowych,
Przygotowywanie danych do sprawozdań i prezentacji,
Prowadzenie korespondencji w języku polskim, rosyjskim i angielskim,
Kontakty z firmami zewnętrznymi i instytucjami,
Zarządzanie budżetem administracji i Zarządu,
Nadzorowanie pracy sekretariatu.
Oczekiwania:
Minimum 5 - letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub z zakresu administracji),
Wiedza z zakresu funkcjonowania Biura Zarządu,
Umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów w języku polskim i angielskim,
Biegła znajomość języka angielskiego,
Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego,
Bardzo dobra obsługi MS Office,
Wysoka kultura osobista,
Doskonała organizacja czasu pracy,
Orientacja na efekty i jakość wykonywanych zadań.
Oferujemy:
Pracę na samodzielnym stanowisku nastawiona na ścisłą współpracę z najwyższym szczeblem zarządzania w firmie,
Współpracę ze spółkami powiązanymi w różnych częściach świata,
Kreowanie i wdrażanie procedur z zakresu administracji i obsługi Zarządu,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Możliwość rozwoju zawodowego,
System kafeteryjny świadczeń pozapłacowych.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV ze zdjęciem), wraz z numerem referencyjnym w temacie maila w ciągu 30 dni od ukazania się ogłoszenia za pomocą:
Asystentka/Asystent Zarządu
VTS Sp. z o.o.
Gdańsk, pomorskie
Asystent
2016-11-22 do końca 17 dni
Asystentka/Asystent Zarządu
Asystentka/Asystent Zarządu jest to osoba odpowiedzialna za obsługę Zarządu spółki zarządczej firmy VTS oraz zarządzanie zadaniami realizowanymi przez Dział Administracji.
Zakres obowiązków:
Prowadzenie Biura Zarządu,
Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentacji wewnątrz firmy oraz pomiędzy Zarządem a Radą Nadzorczą,
Nadzór i realizacja obowiązków Zarządu wynikających z zapisów statutu i regulaminów spółki,
Zarządzanie kalendarzem spotkań Prezesa i Członków Zarządu,
Organizacja podróży służbowych,
Przygotowywanie danych do sprawozdań i prezentacji,
Prowadzenie korespondencji w języku polskim, rosyjskim i angielskim,
Kontakty z firmami zewnętrznymi i instytucjami,
Zarządzanie budżetem administracji i Zarządu,
Nadzorowanie pracy sekretariatu.
Oczekiwania:
Minimum 5 - letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze lub z zakresu administracji),
Wiedza z zakresu funkcjonowania Biura Zarządu,
Umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów w języku polskim i angielskim,
Biegła znajomość języka angielskiego,
Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego,
Bardzo dobra obsługi MS Office,
Wysoka kultura osobista,
Doskonała organizacja czasu pracy,
Orientacja na efekty i jakość wykonywanych zadań.
Oferujemy:
Pracę na samodzielnym stanowisku nastawiona na ścisłą współpracę z najwyższym szczeblem zarządzania w firmie,
Współpracę ze spółkami powiązanymi w różnych częściach świata,
Kreowanie i wdrażanie procedur z zakresu administracji i obsługi Zarządu,
Atrakcyjne wynagrodzenie,
Możliwość rozwoju zawodowego,
System kafeteryjny świadczeń pozapłacowych.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV ze zdjęciem), wraz z numerem referencyjnym w temacie maila w ciągu 30 dni od ukazania się ogłoszenia za pomocą:
napisałem:
"ogarnięta asystentka powyżej 7000 netto i tak nie ugra"
napisałaś:
"ktośtam oferuje 2-4k - Gdzie tu do 7 tys netto?"
No widzisz, "ogarnięta asystentka" powinna mieć perfekcyjne opanowaną umiejętność czytania ze zrozumieniem ;)
Wszak NIE napisałem, że "każda firma krzak od tak z d*py daje 7000"
Napisałem, że 7000 to absolutne a wręcz niespotykane nieosiągalne MAKSimum na tym stanowisku.
"ogarnięta asystentka powyżej 7000 netto i tak nie ugra"
napisałaś:
"ktośtam oferuje 2-4k - Gdzie tu do 7 tys netto?"
No widzisz, "ogarnięta asystentka" powinna mieć perfekcyjne opanowaną umiejętność czytania ze zrozumieniem ;)
Wszak NIE napisałem, że "każda firma krzak od tak z d*py daje 7000"
Napisałem, że 7000 to absolutne a wręcz niespotykane nieosiągalne MAKSimum na tym stanowisku.
To 'czytanie ze zrozumieniem' o taka nowa wersja nazywania kogoś idiotą.
Już nie wypada obrzucić kogoś inwektywami więc zamiast tego pisze się "nie umiesz czytać ze zrozumieniem".
Może pora opanować "pisanie ze zrozumieniem" - bo cały czas się okazuje, że tych wspaniałych wypowiedzi nie rozumie czytający.
PS
Pytanie było o to ile teraz w Trójmieście zarabiają sekretarki, NIE ile sekretarki nie zarabiają ;)
Już nie wypada obrzucić kogoś inwektywami więc zamiast tego pisze się "nie umiesz czytać ze zrozumieniem".
Może pora opanować "pisanie ze zrozumieniem" - bo cały czas się okazuje, że tych wspaniałych wypowiedzi nie rozumie czytający.
PS
Pytanie było o to ile teraz w Trójmieście zarabiają sekretarki, NIE ile sekretarki nie zarabiają ;)
Znów mam wspomnieć o czytaniu ze zrozumieniem?
Przecież praktycznie wyczerpaliśmy* ten temat... A Ty (złośliwie!) odnosisz się do wyłącznie jednej z 100 wypowiedzi.
*) Zaczynając od tego, ile zarabiają początkujące sekretarki a kończąc na tych z najwyższej półki.
ps. Masz rację - zwrócono mi uwagę, że wyzywanie ludzi często odnosi efekt przeciwny i nieprzyjemnie się czyta. Mi personalnie jest absolutnie bez najmniejszego znaczenia, czy ktoś jest tzw. "debilem" czy "osobą o upośledzeniu umysłowym w stopniu lekkim" ;) No cóż - trudno, najwyżej część z w/w nie zrozumie co do nich rozmawiam. Uwierz mi, w najmniejszym stopniu nie robi mi to różnicy ;)
Przecież praktycznie wyczerpaliśmy* ten temat... A Ty (złośliwie!) odnosisz się do wyłącznie jednej z 100 wypowiedzi.
*) Zaczynając od tego, ile zarabiają początkujące sekretarki a kończąc na tych z najwyższej półki.
ps. Masz rację - zwrócono mi uwagę, że wyzywanie ludzi często odnosi efekt przeciwny i nieprzyjemnie się czyta. Mi personalnie jest absolutnie bez najmniejszego znaczenia, czy ktoś jest tzw. "debilem" czy "osobą o upośledzeniu umysłowym w stopniu lekkim" ;) No cóż - trudno, najwyżej część z w/w nie zrozumie co do nich rozmawiam. Uwierz mi, w najmniejszym stopniu nie robi mi to różnicy ;)
Małe firmy których nie stać na dobrych pracowników właśnie się z rynku zwijają.
Dużym i średnim lokalnym firmom duża rotacja i zatrudnianie najtańszych pracowników odbija się czkawką.
Duże korporacje dopiero zaczynają zauważać problem
Moim zdaniem dwa i pół tysiąca za pracę przedstawioną na powyższych stanowiskach to o tysiąc złotych za mało, zwłaszcza dla osoby w pełni spełniającej oczekiwania przedstawiane w ogłoszeniu.
Godzina lotu do germanów w tym na lotnisko jadę pół godziny to czasem mniej niż stoimy dziennie w korkach - cena lotu w obie strony to 100 dolarów - ok 350 zł (wczoraj sprawdzałam bilety)
Najniższa możliwa pensja 8,5euro po 168h (etat) daje nam około 1500 euro miesięcznie po zaniżonym kursie 6000 złotych
koszty jedzenia i utrzymania różne - a i tak idzie przywieźć te 100euro z powrotem
Zarabiając 2500 na tak kosztownym, reprezentacyjnym stanowisku ile zaoszczędzisz mieszkając w dużym mieście?
Może zapytam się ile trzeba dołożyć :P
Dużym i średnim lokalnym firmom duża rotacja i zatrudnianie najtańszych pracowników odbija się czkawką.
Duże korporacje dopiero zaczynają zauważać problem
Moim zdaniem dwa i pół tysiąca za pracę przedstawioną na powyższych stanowiskach to o tysiąc złotych za mało, zwłaszcza dla osoby w pełni spełniającej oczekiwania przedstawiane w ogłoszeniu.
Godzina lotu do germanów w tym na lotnisko jadę pół godziny to czasem mniej niż stoimy dziennie w korkach - cena lotu w obie strony to 100 dolarów - ok 350 zł (wczoraj sprawdzałam bilety)
Najniższa możliwa pensja 8,5euro po 168h (etat) daje nam około 1500 euro miesięcznie po zaniżonym kursie 6000 złotych
koszty jedzenia i utrzymania różne - a i tak idzie przywieźć te 100euro z powrotem
Zarabiając 2500 na tak kosztownym, reprezentacyjnym stanowisku ile zaoszczędzisz mieszkając w dużym mieście?
Może zapytam się ile trzeba dołożyć :P