Widok

jak udekorowac dom panny młodej?

hej. nie wiem jak przygotowac dom do wesela jakie ozdoby? nie wiem czy to sie jeszcze robi ale na weselach ktore widziłam to w domach panny młodej drzwii dekorowali bukszpanem albo merta i do tego jakies kwiatki czy kokardki czy cos takiego sie nadal robi? jeszcze brame do wjazdu do domu widziłam ze balonami dekorowali, czy to nadal sie tez robi? no i jakis plakat na dzwiach wejsciowych typu "witamy gosci weselnych" czy Wy tez cos takiego lub cos w innym stylu robicie?
czy co sie wogole teraz robi?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
"witamy gości weselnych" - bedziesz gości przyjmować w domu?
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
goscie beda do mnie przyjezdzac do domu a z domu do koscioła razem pojedziemy.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mnie się generalnie takie tablice nie podobają.
U nas (domek jednorodzinny wolnostojący) pewnie jakimś tiulem udekorujemy porecz schodów + jakieś baloniki
Być może płot, ale to dużo materiału trzeba, więc nie wiem...

Nasi goście, poza tymi, co beda noc wcześniej nocować u rodziców (kuzynka taty) plus rodizce i rodzeństwo przybędą bezpośrednio do kościoła
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
angelika sss tak z ciekawości kiedy masz ślub?

U mnie w domu było tylko paręnaście baloników pospinanych po 3 (2 perłowe, 1 złoty) na bramie na podwórze i przy wejściu do domu.
imageimage
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
robi się - jeśli się komuś to podoba - ja bym nie zrobiła. Ty sama chyba wiesz czy chcesz sobie walnąć na drzwiach coś , czy chcesz robić jakieś bramy- czy też nie. Tu nie ma znaczenia czy się robi czy nie, tylko czy Ty chcesz.
image
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
no własnie nie specjali mi sie takie " ozdoby" podobaja tzn wogole mi sie nie podobaja ale chyba jakos trzeba dom przystroic tylko nie wiem jak. jak inaczej to zrobic, moze Wy macie jakies pomysły?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
nic nie trzeba, ale jak już chcesz to np. moja kuzynka miała tylko wejście czyt. furtkę udekorowaną delikatnie bardzo organzą i balonami - nie za dużo i elegancko :)
http://www.slubnemarzenie.com.pl
Kartki i zaproszenia okolicznościowe dla dzieci i dorosłych
min. na Chrzest, I Komunię, urodziny, rocznice.
Zaproszenia, zawiadomienia, zawieszki, winietki itd. na ślub
Ślubne dekoracje kościołów i sal weselnych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja bym chyba zrezygnowała z dekorowania "furtki" bo mam duża brame bez "furtki małej" i chyba to by łanie nie wygladało . tylko drzwi wejsciowe do domu bym jakos udekorowała tylko nie wiem jak. ten pomysł z orgazna fajny tylko jak ją na tych drzwiach ułozyc? masz moze jaks fotke?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
nie nic nie mam, ale pomyśle i dam znać, faktycznie jak nie msz małej furtki to duża brama nie będzie dobrze wyglądała w tej opcji :)
http://www.slubnemarzenie.com.pl
Kartki i zaproszenia okolicznościowe dla dzieci i dorosłych
min. na Chrzest, I Komunię, urodziny, rocznice.
Zaproszenia, zawiadomienia, zawieszki, winietki itd. na ślub
Ślubne dekoracje kościołów i sal weselnych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Karolinka29 wkleje ci linka jak mniej wiecej wyglada wejscie do mojedo domu zebys wiedziała co zrobic: to link z fotka http://www.pogodnydom.pl/uploads/projects/bielik/bielik_w1.jpg
nie ma do czego zbytnio zamontowac ozdób bo nie ma zadnych filarow, sa tylko schodki i daszek nad wejsciem.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
jak nie przerażają cię balony możesz na schodkach przed drzwiami postawić taką bramę, jak niektórzy do kościoła biorą
a materiałem przyozdobić dół balkoniku nad wejsciem

lub dwie jakieś donice z dużymi krzaczkami/kwiatami po bokach drzwi (pewnie takie juz macie;) )

tak ja bym to widziała
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
agaB a z czego ta "brame" zrobic? z jakiegos drutu wygiac? czy jak to sie robi?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
oj, tego nie wiem :( - to już pytanie do firm dekoracyjnych...
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
znalazałam na allegro taki stelaż do bramy... http://allegro.pl/item928436980_brama_weselna_brama_dla_mlodych.html

a masz możliwość przymocowania czegość do ściany domu? przy drzwiach - bo może tam do ściany poprzyczepiać...
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
może zrobimy "zrzutę" na taką bramę?;)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
wow no fajna tylko strasznie duzo kosztuje jak na jeden raz.
ale wpadł mi do głowy inny pomysł jak ja zobaczyłam: moze z takiech desek-listewek drewnianych cos takiego mozna samemu zbudowac co myslicie?
w obi w dziale ogrodow chyba cos podobnego widziłam (troche inne ale ogolnie cos w tym stylu)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
my nie będziemy ozdabiać domu, szczerze to nawet o tym nie pomyślałam;)
imageimage
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
u mnie wszyscy w rodzinie robia takie ozdoby na wesela i ja tez mysle zrobic bo to taka jakby u nas tradycja.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
no jak tradycja to trzeba ją podtrzymać;) delikatnie ozdobione wejście do domu na pewno będzie fajnie wyglądać
imageimage
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
karolinko moze ty wiesz jak taka brame sie robi?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
na tym foto jest ozdobiona ta brama sztucznymi kwiatami ale te kwiaty chyba sporo kosztuja bo i duzo ich trzeba.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
myślę, że balonami tez możesz to przyozdobić

350zł też uważam za sporą inwestycję - dlatego propozycja, byśmy się np w 5 panien zrzuciły (a potem jeszcze odsprzedały;) )

jeszcze pomyślałam o czymś innym, co można później wykorzystać

w meblach ogrodowych są takie bramki ogrodowe np. http://bartosz.pl/oferta_foto.asp?id=14 - koszt podobny do tej metalowej, ale potem masz ozdobę ogrodową...

popytaj się też firm dekorujących, ile kosztowałoby przystrojenie domu, albo choćby wypożyczenie takiej bramy z dekoracją (nie musża być chyba same kwiaty)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tu masz inne bramki ogrodowe: http://www.complex.gda.pl/index.php?option=com_asortyment&oferta=drewno_ogrodowe&katid=33&Itemid=9&task=ak
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
właśnie takie cos w obi widziłam. musze pojechac zobaczyc ile to kosztuje.

na forum chyba cieżko ze złozeniem sie na kupno czegos bo wiadomo ze nikt tak naprawde sie nie zna a potem moga byc problemy wiec ja sie nie pisze na takie składanie, choc to dobry pomysł ale nie w wypadku forum niestety.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ten complex to firma na kaszubach, oni mają sprzedaż w castoramie, ale z tego co wiem, też na kościuszki (po drugiej stronie wiaduktu od Galerii Bałtyckiej) są i tam też można bezpośrednio u nich kupić...

akurat podałam te dwie firmy, bo od nich kupuję ogrodówkę dla moich niemieckich klientów, jak pokażesz o który dokładnie ci chodzi, to powiem, ile tak +/- kosztuje
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
agaB o ten mi chodzi: http://www.complex.gda.pl/index.php?option=com_asortyment&oferta=drewno_ogrodowe&Itemid=9&katid=33&task=sa&asid=72

albo taki sam ale bez doniczek po bokach.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
przez tą bramę, co na allegro znalazłam, to podpatrzyłam, co jeszcze facet ma i się "zakochałam" w dekoracji koscioła

image

musze sprawdzić jeszcze cenę na kwiaty sztuczne... ale 8 stojaków to koszt jakieś 400zł, szarfa pewnie koło 100zł, a za podobną dekorację ze sztucznymi kwiatami jakaś firma mi zaśpiewała 700zł...
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
AgaB a czym ty sie zajmujesz jesli moge zapytac?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
super dekoracja na tym foto. tylko jedna rzecz mnie zastanawia jak goscie przechodza przez te szarfy do ławek? bo nie kazdy kosciół ma wejscie do ławek od strony ścian.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jestesmy gapy - tam też jest cennik
i z tego cennika (detalicznego) ci podaję - ta bramka z donicami (nr kodowy 3010) to cena 277zł (brutto)
bez donic (3005) - 177zł (zaokrąglałam ceny w górę)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
wtedy jak śdorkowa nawa jest szeroka, możesz zwęzić przejście między szarfami
inaczej - niestety - szarfy nie mogą być

my mamy wejscie od bocznych naw i mnie akurat zależy by "zmusić" gości by nie wchodzili do głównej nawy - żeby nie zrobili "morza czerwonego" jak bedizemy wchodzić i wychodzić z kościoła
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
no to niezła cena i jeszcze do ogrodu sie przyda. ja tez gapa jestem bo nie szukałam nawet cennika (z przyzwyczajenia bo wiekszosc sprzedawcow nie zamieszcza cen)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
to fakt dobry pomysł. bo niektorzy ida i nie patrza.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
stąd o tym pomyślałam, jak zaczęłyśmy "drążyć" temat;)

myślę, ze jak się wczytasz, to epwnie też będą szersze/węższe... bo oni na różnych łukach robią...

zresztą podobny asortyment znajdzie po marketach typu obi, praktiker...
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
z tym idą i nie patrzą...
parę lat temu byłam na ślubie koleżanki, ona właśnie zastosowała "trik" z szarfami, a miała ślub na 17 (a na 18 "normalna" msza była)
i pod koneic ślubu do koscioła weszła starowinka na mszę na 18 i dzielnie parła główną nawą do przodu kościoła (stukając laską)
dopiero jak doszła do swojej ławki (gdzie 5 od przodu klicząc) zorientowała się, że nie ma jak wejść:)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja akurat takiej bramy jeszcze nie mam, ale w moich planach ona jest (może w tym roku nawet) na nasze wesele kolega nam zrobił taki łuk, ale niestety uległ on zniszczeniu; macie dziewczyny trzy rozwiązania: zrobić zrzutę na forum w kilka i macie profesjonalną bramę, ktorą potem możecie odsprzedać (fajna tutaj była kiedyś akcja z parasolkami), wypożyczyć z jakiejś firmy dekoracyjnej albo kupić ogrodową za grosze i przy odrobinie fantazji zrobić ją samemu elegancko :)
http://www.slubnemarzenie.com.pl
Kartki i zaproszenia okolicznościowe dla dzieci i dorosłych
min. na Chrzest, I Komunię, urodziny, rocznice.
Zaproszenia, zawiadomienia, zawieszki, winietki itd. na ślub
Ślubne dekoracje kościołów i sal weselnych
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
karolinka - a idziesz na zrzutę?
z tymi stojakami też?

mozesz mi podesłać ofertę strojenia na maila? kościół by mnie podobnie jak na fotce interesował...

agandrzej@o2.pl
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja sie jeszcze w obi i practikerze rozejrze ile taka bramka tam kosztuje i zobacze na co sie zdecyduje.

na składanie sie sorki nie pisze sie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
angelika - zapytać się możesz;)

mam kilka dziedzin działalności

etatowo pracuję w firmie, która produkuje zabawki i ozdoby z drewna i sklejki (w temacie okołoślubnym skorzystam i walnę małą autoprezentację w formie linku do aukcji: http://allegro.pl/item952072904_amor_amory_decoupage_walentynki_4_wzory_zakochani.html - mogą być też inne wzory, albo rozmiary); dodatkowo "dorabiamy" pośrednicząc w handlu "ogrodówką" z niemcami - stąd znam te dwie firmy, co ci pokazałam - to nasi główni dostawcy

poza tym mam swoją "mała" działalność - takie oto ozdoby z kamienia i metalu: www.visterm.pl
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
angelika - rozumiem i nie ma problemu:)

a taka ogrodowa to później "normalnie" się przyda i do wykorzystania
tam u ciebie przy drzwiach i taka z donicami, o ile by była z odpowienim rozstawem, też by było dobra - tylko czy coś fajnego zdąży do ślubu w donicach wyrosnąć...
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
w sklepie ogrodniczym juz wyrosniete kwiatki bez problemu mozna kupic wiec mysle o takiej opcji:) zaraz obejze twoja autoreklame:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ale fajne te ozdoby z kamienia. piesek mi sie podoba:) sam to wykonujesz?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
sama miało byc:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
prawie - tzn kamieniarz mi przygotowuje kamienie odpowiednio nawiercone pod moje metalowe części (które też mi kto inny robi)

ja skłądam to do kupy i firmuję;)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
znalazłam na allegro girlandy kwiatowe za 9,9zł
http://allegro.pl/item943806083_girlanda_roze_biale_180cm_wesele_slub_85_732.html

myslicie ze by były dobre do ozdobienia bramy tej ogrodowej?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
AgaB fajną robote masz:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
myślę, ze do wykorzystania te girlandy - trzeba tylko policzyć ile...
ale zawsze można usupełnić przestrzeń jakimiś tiulami/organzą
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak własnie mysle ze dodac do tego jakis tiul albo organze jak piszesz. chyba na próbe jedno zamowie i zobacze jak to w rzeczywistości wyglada.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
grunt, że już pomysł - zaczepienie masz...
a dalej pójdzie samo;)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
tak to najwazniejsze i mysle ze to dobry pomysł z taka brama. tylko jeszcze sie dowiem czy moze wypozyczenie oryginalnej bramy by sie opłacało.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
AgaB w tej chwili nie jestem w stanie zaoferować Ci takiej dekoracji jak na fotce, nie mam bramy ani stojaków - dopeiro się przymierzam, ja dekoruje troszkę inaczej :) a na składkę też się raczej nie pisze bo i tak muszę to zakupić dla swojej firmy i tak, a mam znajomego kowala i do niego chce uderzyć po ofertę :)
http://www.slubnemarzenie.com.pl
Kartki i zaproszenia okolicznościowe dla dzieci i dorosłych
min. na Chrzest, I Komunię, urodziny, rocznice.
Zaproszenia, zawiadomienia, zawieszki, winietki itd. na ślub
Ślubne dekoracje kościołów i sal weselnych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a ja się muszę do mojego kowala uśmiechnąć - ile on by za to policzył;)

może do kamieni jeszcze bramy i kwietniki ślubne w ofertę dorzucę;)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
i kurcze, nakręciłaś mnie na temat, o którym jeszcze nie zaczęłam myśleć (dekoracja kościoła, domu...) - nie wstyd ci?;)

karolinka - ale i tak podeslij dekorację kościoła, ok?
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
kto ja?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Karolinka a mi tez mozesz wysłac oferte dekoracji? i ceny? moj e-mail w moim profilu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
karolinka i daj znac jak bedziesz miała juz ta brame:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a kto zaczął ten temat, o którym nie myślałam i planowałam do co najmniej czerwca nie myśleć?;)

no i jest marzec, a ja się różnymi wizjami już nakręcam... dorbze, ze weekend już puka;)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
hehe sorki:);p ja po prostu tak mam ze o wszystkim duzo szybciej mysle i planuje i porownuje co sie lepiej opłaci i co jak zrobic. nie lubie nic na ostatni mo ent. lubie sie wczesniej zorientowac w sytuacji i czasem jakis fajny pomysł wpadnie - jak dzisiaj:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
wczesniej nawet nie pomyslalam ze taka bramke na wejsciu mozna zrobic a teraz juz wiem:) i mysle zo to bedzie super tylko jeszcze kwestia dokładnego zapoznania sie u ustalenia jak to wykonac.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
wiesz, ze żartuję, prawda?

a tak serio - to ja tak do organizacji ślubu zadaniowo podchodzę punkt po punkcie co załatwić
bo inaczej to napalam się na wsyzstko co widzę i nie ogarniam tego, mam masę pomysłów... więc lepiej bym na raz góra o 2 sprawwach myślała - bo wtedy jest szansa, ze załatwię;)

dobra, troszkę namieszałam... ale nic tam...:)

idę na ciasto - dziś Grzegorza imieniny...
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
wiem wiem ze zartujesz spoko:) znam sie na zartach:) to smacznego zycze.

ps jak masz tak duzo pomysłow to podzuc jeszcze jakis ogolnie zwiazany z weselem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
dziewczyny oferte wyśle wam jak tylko wróce z pracy, a co do planowania to naprawdę lepiej szybciej bo ślubny sezon tuż tuż i jak chcecie kogoś wynająć to cza najwyższy się rozglądać i potem mieć już spokój albo czas na inne rzeczy :)
http://www.slubnemarzenie.com.pl
Kartki i zaproszenia okolicznościowe dla dzieci i dorosłych
min. na Chrzest, I Komunię, urodziny, rocznice.
Zaproszenia, zawiadomienia, zawieszki, winietki itd. na ślub
Ślubne dekoracje kościołów i sal weselnych
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Andzelika, zdradz chociaz, w ktorym roku bierzesz slub.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
w zadnym, przeciez to sciema. dziewczyna ma rozdwojenie jazni :D
komedia czytac jej watki i pytania o slub
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
bez komentarza!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
surin odczep sie wkoncu ode mnie

poczytaj sobie to: http://forum.trojmiasto.pl/czy-zalujecie-swojego-wyboru-t147408,1,11.html?hl=213.77.16.#hl


i kto tu jest kłamczuchem?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
angelika-sss
A czemu po prostu nie napiszesz kiedy masz ten ślub :) czy to jakaś tajemnica? W końcu po to jest to forum ja też jestem ciekawa bo dużo wątków zamieszczasz i też mnie nurtuje to pytanie;)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Adusia przez takie osoby jak SURIN nie podaje mniejsca ani daty slubu. przesladuje mnie ona na kazdym kroku. nie zna mnie i nie wie jak jest a stawia swoje wymyslone opinie.

ps. czy w regulaminie korzystania z forum jest punkt ktory mowi ze trzeba napisac kiedy ma sie slub zeby mozna było korzystac z forum?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ehehe nie no nie ma ;) ale czasami jak piszesz wątki to ta data przydała by się albo chociaż rok bo wtedy łatwiej pomagać :) Twoje wątki nie powiem pomogły mi w kilku sprawach ;) bo nawet mi do głowy nie przyszło myśleć o niektórych sprawach jakie poruszałaś :)
image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Adusia1987 moze i fakt by pomogło ,ale wystarcza mi to co sie dowiem i sama reszte nie na forum załatwiam. daje jakos z tym rade nie podajc daty slubu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ciesze sie ze komus moje wątki sie przydały.wkoncu po to jest to forum :) a nie tylko do zachwycania sie soba i chwaleniem:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
angelika sss nie prez surin nie podalas daty slubu. ty tego od pol roku nie robisz a ja wysledzilam ciebie jako sciemniare miesiac temu.
dziwne ze czesc dziewczyn wie ze ty to slynna prostaczka annaxxxx
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
bez komentarza. nie ma ochoty z toba dyskutowac sciemiaro-> poczytaj sobie i przypomnij jak ty sciemiałas w wątku ktory wyzej podałam.
pozdrawiam
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
może odkurzyć wystarczy i umyć kibelek? :-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
co? nie rozumiem.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
oj angelika, nie pomyslalas ze pracujac w duzej firmie jest duzo osob czytajacych i udzielajacych sie na forach wiec maja to samo ip. ale co ja tobie glupiutkiej bede tlumaczyla.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
surin naprawde? to dlaczego mojego ip sie czepiasz i na podstawie niego piszesz o mnie te kłamstwa?

a tak poza tym w tym wątku co podałam to akurat o twoje ip nie chodzi tylko o nik ktory akurat nie jest tak popularny zeby ktos sie pod ciebie podszywał. ale co ja ci głupiutkiej bede tłumaczyc;p
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 2
do góry