Widok

jeszcze nie narzekam, choć są pierwsze sygnały że nie jest dobrze

Niestety moje osiedle zostało w całości sprzedane Vectrze przez starego dostawcę internetu (Biall-Net -polecam, świetny serwis, prawiie bezawaryjne usługi, jeśli była awaria to nawet w nocy naprawiali, ale coś złego działo się raz na "ruski rok").

W ciągu 3 tygodni odkąd jestem w Vectrze kilkakrotnie już nie było internetu, przerwy po kilkadziesiąt minut. Wyraźnie jest słabszy sygnał (podejrzewam że dlatego że idzie po sieci telewizyjnej a nie internetowej w budynku). Dodzwonienie się na infolinie niemożliwe. Przy każdej awarii, nawet jeśli trwa tylko kwadrans, od dzisiaj im będę pisać mejle z informacją. Jak będzie tych mejli dużo to się zastanowię nad dalszym tokiem działań...
Moja ocena
obsługa: 2
 
oferta: 3
 
jakość usług: 1
 
awaryjność: 6
 
przystępność cen: 5
 
ocena ogólna: 2
 
3.2

* maksymalna ocena 6

popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Fakty nie slowa, awarie nie są naszym celowym działaniem. Dokładamy wszelkich starań, aby występowały jak najrzadziej. Nadmieniamy, że ze względu na wzmożony ruch, czas oczekiwania na połączenie może być wydłużony, za co przepraszamy. W razie wystąpienia usterki, prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres mailowy gdanskpomoc@vectra.pl . Do dyspozycji pozostają również inne formy kontaktu: infolinia, formularz zgłoszeniowy, adres kontakt@vectra.pl.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 4
do góry