Widok

mam pytanie do mam prowadzących działalość lub zajmujących się księgowością

Praca Temat dostępny też na forum:
jak wyżej. Mam kilka pytań, założyłam działalność i zastanawiam się nad samodzielnym prowadzeniem księgowości. Czy są tu jakieś osoby mające już wprawę w podobnych kwestiach?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
chętnie sie podłącze pod zapytanie:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
"rodzina i dziecko"?
to raczej zły dział na tego typu pytania ;)

na temat natrafiłem bo jest 'świeżo założony' - co chcecie wiedzieć? w miare możliwości postaram się odpowiedzieć...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
piszę tu bo największe szanse na odzew.
Jestem zupełnym laikiem dlatego proszę o wyrozumiałość.
ZUS i całą resztę płacimy "z góry czy z dołu" tzn na początku lipca za lipiec czy czerwiec?
Będę na ryczałcie, ogólną zasadę rozliczania znam. Faktury będę wystawiała na łączną kwotę 3 tyś. Po odliczeniu składek itd pozostaje mi podatek ok 9 zł. Czy muszę go opłacać bo słyszałam, że kwota do 3 tyś jest nieopodatkowana.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
składkę za czerwiec należy opłacić do 10 lipca, składkę za lipiec do 10 sierpnia, za sierpień do 10 września itd.

Największy dochód przy, którym podatek wynosi po zaokrągleniu do pełnych złotych zero, to przy progresywnej skali podatkowej (0 %, 18%, 32%) kwota 3091 zł (zaokrąglona do pełnych złotych).

Czyli od naliczonego podatku w skali roku można odliczyć 556,02 PLN - jednak należy pamiętać, że w przypadku gdyby była Pani już w tym roku zatrudniona np. na podstawie umowy o pracę to Pani pracodawca prawdopodobnie odliczał już 1/12 tej kwoty od Pani miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy.