Widok

meble agata

czy ktos zamawiał u nich meble (matarnia)?? jak długo czekaliście na dostawe?



image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
ja zamówiłam 29 grudnia i kazali nam czekać 4 tygodnie.... jak do tej pory jeszcze się nieodezwali... pani wpisała zamówienie w zeszyt i powiedziała że zadzwoni...a my nie dostaliśmy potwierdzenia zamówienia
Mam nadzieję że jednak meble do nas dojadą
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
my zamawialiśmy, kazali czekać 4 tygodnie i dzień przed upływem terminu zadzwonili że wszytsko już jest. na transport, który był w cenie mebli musieliśmy jeszcze poczekać 5 dni, bo mieli zajęte terminy na transport. generalnie-bez zarzutu, wszystko ok.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
Zadzwonila???....bo jestem ciekawy :-)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
my zamawialiśmy 22 grudnia , nie określili nam terminu kiedy będą, powiedzieli , ze w dostawie po nowym roku.
ostatnio dzwoniłam do nich i powiedzieli, ze część mebli już jest, ale część nie dotarła jeszcze i powinny być w II połowie stycznia. niestety terminu nie podali :(.



image
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
współczuję.. sama też teraz walczę z remontem i co chwilę są jakieś przesunięcia terminów, szlag mnie trafia, ale z tymi meblami to akurat nie było problemu, może mieliśmy szczęście
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1

TEN SKLEP TO POMYŁKA!!!

Przestrzegam każdego przed zakupami w tym salonie.... niekompetentni ludzie, wydłużający się czas reklamacji, ba...! Nawet zapomnienie o reklamacji! Trzeba dzwonić i się upominać a do tego czasu spać na materacu na ziemi...

Kupiliśmy kanapę w styczniu br. Przyszła po 3 tyg od wpłacenia gotówki- żenada! Mało tego... towar farbował więc oddaliśmy do reklamacji.... która ciągła się i ciągła... w końcu po 3 miesiącach przyszła kanapa- bez poduszek!!! i znów czekam na zwrot poduszek!!! Najgorsze jest to, że nie ma NIGDZIE głównego zarządu sieci tych sklepów z którym można by było tą sprawę załatwić! Samowolka i naciąganie ludzi na kasę...

Z tego co poczytałem to nie tylko sklep w Rybniku ma takie akcje... w przypadku tej sieci sklepów to chyba powszechne....
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
ZGADZAM SIE JA CZEKAM NA ROZPATRZENIE REKLAMACJI JUZ 3 TYDZIEN KUPIŁAM W AGACIE NAROŻNIK KTÓRY PO 4 MIESIĄCACH CHOLERNIE ZAPADŁ SIĘ SĄ WYCZUWALNE SPRĘŻYNY I SCHOWEK NA POSCIEL TRZEBA POTRZYMYWAC A DRUGA REKĄ WRZUCAĆ GDYŻ SWOBODNIE NIE DA SIE WŁOŻYĆ POŚCIELI DO SCHOWKA
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dramat! złożyłam reklamację dot. łóżka i czekam miesiąc na rozpatrzenie. Oczywiście mimo obietnic nikt nie oddzwania, a informacje są skąpe. Nie mam pojęcia jak długo jeszcze bedę czekać. Ide do sądu konsumenckiego.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
sklep nie uznaje reklamacji zasłaniając się decyzja producenta. Pierwszą reklamację rozpatrzyli w ciągu 2 dni - odrzucenie, odwołanie od reklamacji również odrzucili w ciągu 2 dni. Czyli bardzo szybko! Bez wnikania w temat. Zastanawiam się, czy na reklamacje składane pocztą elektroniczną nie odpowiada automat. Kupiony narożnik ROYAL przetarł się w miejscu, gdzie się siada częściej. Dodam, że stało się to po ponad roku używania.
Oczywiście stwierdzono, że są to uszkodzenia mechaniczne. Bo na kanapie nie wolno siadać!!!! Czy kanapa za 2 tys. jest tylko na rok?
Składam wniosek o mediacje do Inspekcji Handlowej, ale podobno unikają nawet tego. Nie polecam tego sklepu
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Prośba o kontakt

Szanowna Pani,
w odpowiedzi na Pani wiadomość chcielibyśmy poprosić o ponowny kontakt z salonem w celu wyjaśnienia sytuacji.
Jeżeli we wniosku z reklamacją nie zamieściła Pani zdjęć prosimy o dosłanie ich. Przekażemy je producentowi i postaramy się aby producent pozytywnie rozpatrzył reklamację.

Pozdrawiam
E-rzecznik Agata Meble
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
To są chyba jakieś jaja.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


Faktycznie Agata Meble to jaja. Zakupiłam u nich meble w sierpniu 2017 r. Zamówiłam łącznie z transportem, wniesieniem i montażem - wszytko tak jak reklamują na swoich stronach. Przyjechały paczki nietkniete, w kolejności przyjechał montażysta rozłożył opakowania, elementy itp. stwierdził: brak kilku części - między innym "stópek szaf" oraz brak innych elementów - dotyczy KOMODY SALMA- i to że płyta tylna ma po prostu nie ten wymiar co trzeba. Montażysta - podkreślam - montażysta z firmy którą Agata Meble współpracuje ściśle - wypisał stosowny protokół w kolejności złożono reklamację. Raczej sprawa bardzo przejrzysta - niestety nie dla Agaty Meble. Pismem z dnia 03.09.2017 znak 2017/REKL/GKR/003881 dział reklamacji ( póki co nazwiska nie podam ) pisze że na podstawi m.in dokumentów przyjęcia przez nich towaru na ich magazyn - wszystkie elementy składowe były w komplecie - obecnie pominę fakt czy oni faktycznie otwierają każdy karton na magazynie i liczą np. śrubki. JAk można było przewidzić - reklamacja bezzasadna.
Jak również wyżej wspomniałam - protokoły pisały firmy ściśle współpracujące z Agatą Meble. Czuję sie totalnie nabita w butelkę, oszukana. Wszystko opłacone - meble w częściach na środku pokoju- montażysta pojechał a częsci podpierają ściany. Obecnie nerwy które przechodzę NIE są w żadnym razie warte tego zakupu. Te informacje pisze mi syn ja mam 65 lat chciałam sobie na jesień życia zrobić mały remont na który odkładałam - zrobiłam sobie niepotrzebne nerwy- które w moim wieku tym bardziej nie sa mi potrzebne.Syn próbował złożyć ale nawet nie ma co złożyć bo elementów brakuje ( pomijam to ze za montażystę zapłaciłam ) Faktycznie świat sie zmienił i jest dziki kapitalizm - byle sprzedać, sprzedać byle co. Na koniec dodam - kupujecie "kota w worku" , na chybił trafił. Albo będziecie mieli szczęście i będzie ok. albo nie będziecie mieli szczęścia i wydacie kasę i zostanie wam masa niepotrzebnych nerwów.
Wiem, ze otwierają salon w Rumii, syn jest budowlańcem z Redy - zrządzeniem losu buduje bardzo dużą deweloperkę niedaleko aqua parku - wiec nowym lokatorom pewnie uświadomi "co nie co" gdzie lepiej nie kupować - może chociaż taka sprawiedliwość będzie.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0


Faktycznie Agata Meble to jaja. Zakupiłam u nich meble w sierpniu 2017 r. Zamówiłam łącznie z transportem, wniesieniem i montażem - wszytko tak jak reklamują na swoich stronach. Przyjechały paczki nietkniete, w kolejności przyjechał montażysta rozłożył opakowania, elementy itp. stwierdził: brak kilku części - między innym "stópek szaf" oraz brak innych elementów - dotyczy KOMODY SALMA- i to że płyta tylna ma po prostu nie ten wymiar co trzeba. Montażysta - podkreślam - montażysta z firmy którą Agata Meble współpracuje ściśle - wypisał stosowny protokół w kolejności złożono reklamację. Raczej sprawa bardzo przejrzysta - niestety nie dla Agaty Meble. Pismem z dnia 03.09.2017 znak 2017/REKL/GKR/003881 dział reklamacji ( póki co nazwiska nie podam ) pisze że na podstawi m.in dokumentów przyjęcia przez nich towaru na ich magazyn - wszystkie elementy składowe były w komplecie - obecnie pominę fakt czy oni faktycznie otwierają każdy karton na magazynie i liczą np. śrubki. JAk można było przewidzić - reklamacja bezzasadna.
Jak również wyżej wspomniałam - protokoły pisały firmy ściśle współpracujące z Agatą Meble. Czuję sie totalnie nabita w butelkę, oszukana. Wszystko opłacone - meble w częściach na środku pokoju- montażysta pojechał a częsci podpierają ściany. Obecnie nerwy które przechodzę NIE są w żadnym razie warte tego zakupu. Te informacje pisze mi syn ja mam 65 lat chciałam sobie na jesień życia zrobić mały remont na który odkładałam - zrobiłam sobie niepotrzebne nerwy- które w moim wieku tym bardziej nie sa mi potrzebne.Syn próbował złożyć ale nawet nie ma co złożyć bo elementów brakuje ( pomijam to ze za montażystę zapłaciłam ) Faktycznie świat sie zmienił i jest dziki kapitalizm - byle sprzedać, sprzedać byle co. Na koniec dodam - kupujecie "kota w worku" , na chybił trafił. Albo będziecie mieli szczęście i będzie ok. albo nie będziecie mieli szczęścia i wydacie kasę i zostanie wam masa niepotrzebnych nerwów.
Wiem, ze otwierają salon w Rumii, syn jest budowlańcem z Redy - zrządzeniem losu buduje bardzo dużą deweloperkę niedaleko aqua parku - wiec nowym lokatorom pewnie uświadomi "co nie co" gdzie lepiej nie kupować - może chociaż taka sprawiedliwość będzie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja wczoraj narzekałam...a wieczorem Pani zadwoniła że meble czekają :)
dzisiaj jadę zapłacić i umówić sie na transport...
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
jutro mijają 4 tyg. od złożenia zamówienia. wrrrr..
dziś zadzwoniłam do salonu. nie dotarła 1 rzecz zatem całość nie została skompletowana.
pozostaje mi czekac . :/
co gorsza poinformowano mnie, ze witrynka MOŻE będzie pod koniec miesiąca.

moze, ale nie musi... super



image
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
nadal czekam!!!
szok!



image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jutro meble przyjezdzaja, a w czwartek montaz

niestety, witrynki nadal brak. bedziemy musieli ja najprawdopodobniej przywiezc i złożyc sami.

w koncu okazało sie po zwodzeniach nas przez sklep, ze witrynka bedzie, ale dopiero w kolejnym transporcie - w marcu

na pocieszenie pani dodała, ze i tak to nie jest długo, bo niektórzy czekaja 4 MIESIACE !!!



image
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Firma, która reklamuje się, jako profesjonalna (?), gwarantująca
wysoką, jakość swoich produktów i usług. TO KPINA!! Zero
profesjonalizmu. Zamówiona kanapa nie dała się skręcić,
ponieważ, otwory na zawiasy były krzywo wywiercone ( wada
fabryczna) nie centrycznie (krzywo ). Panowie, którzy mieli kanapę skręcić (
wchodzi to w zakres usługi) nie mieli nawet śrubokrętów!!!
Dzwoniąc z reklamacją ( dział reklamacji) rozmawiałam z Panem, który
pensje bierze za powtarzanie jednej formułki pt." taka jest
procedura" Równie dobrze, może zastąpić tego Pana, nagranym
automatem!! Mówiłam jak do ściany. Myślałam, że kanapa zostanie
zabrana, a przywieziona nowa, BEZ WAD. BŁĄD!!! Łatwo kupić,
wystarcza pieniądze. Żeby zamienić kanapę zepsutą na dobrą, trzeba
złożyć plik dokumentów!! i czekać 2 tygodnie!! Tylko, na czym, w tym
czasie mam spać? NIGDY WIĘCEJ ZAKUPÓW W SALONIE AGATA!! I szczerze
każdemu ten salom odradzam
Sprzedają wadliwe meble i jest kolosalny problem z zaminą na
dobre. Chyba ta pozal się boże "procedura" specjalnie została
wprowadznoa, żeby klienta skutecznie do reklamacji zniechęcić a tym pozbyć sie bubla!!
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 0
po pierwsze zawsze są śrubokręty i grzechotki na samochodzie może coś ci się porąbało wiele razy korzystałem z tej firmy transportowej i są naprawdę bardzo dobrze wiedza co robią....
po drugie agata meble a transport to nie są te same firmy !! DTS Transport to podwykonawca Agaty Meble aa za ich błędy nie można obwiniać transportu !!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
To Agata wynajeła tą firme wiec jest za nią odpowiedzialna...czy się mylę?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam,
na dostawę - ok 4-6 tygodni. Ale to jeszcze nic. Na załatwienie reklamacji ja czekam już 7-my tydzień. Nie odpowiedzieli nawet na nią. Dodzwonić się na Al. Krakowską w Warszawie to graniczy z cudem. Nie POLECAM. Kpina z klienta. !!!!!!!!!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0
To już wiem gdzie nie kupować mebli.
imageimage
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
znajomi u nich kupili rogowke i bardzo sobie chwala
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 2
Wiadomo, różne sytuacje się zdarzają. Jednak jeśli większość opinii jest negatywnych to ja wolę uniknąć niepotrzebnych problemów.
Na szczęście większość mebli mam już skompletowane, potrzebuję jeszcze tylko małego stolika do kanapy.
imageimage
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
kupiłam tam rogowkę na wiosnę - wszystko O.K. - nawet przed terminem :-))) ja mogę polecić ....
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam
Chciałam przestrzec wszystkich przed zakupami w Agata Meble w Warszawie na Al. Krakowskiej. Moja historia wygląda tak - w lutym zamówiłam kanape, wplacilam 30% zaliczki i czekalam, zgodnie z umowa 4 tygodnie. I po 4 tygodniach zadzwonila przemila Pani i poinformowala mnie, ze kanapa jest do odebrania. Zaplacilam grzecznie, umowilam transport...no i zaczely sie schody. Otóż w dniu transportu dowiedzialam sie, ze kanapa jest uszkodzona i musze poczekac tydzien na wymiane uszkodzonej czesci. Po tygodniu okazalo sie, ze musze poczekac kolejne 2 poniewaz - zle w magazynie podali uszkodzona czesc. Zaplacilam za kanape 100% wartosci, i dalej nie mam mebla, a pan z dzialu reklamacji zaproponowal 5% rabatu - kpina w bialy dzien, odsetki karne wynosza wiecej. Stanowczo odradzam
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 3
Ja też chciałem poważnie przestrzec przed zakupem w Meble Agata w RYBNIKU. To jest kpina a nie porządny i profesjonalny sklep. Żeby tlko kupic a później to absurdalne zbywanie jeżeli chodzi o jakąkolwiek reklamację. Dwa razy już mi odrzucili. Najgorsze jest to że wmawiają że sam sobie mebel uszkodziłem. Czowiek wydaje niemałe, ciężko zarobione pieniądze a oni wciskają uszkodzony towar i na dodatek widac że przepakowywany a nie fabrycznie zapakowany. I jeszcze powiedzą że przeszedł rygorystyczne procedury sprawdzania jakości. Odradzam zakupów w MEBLE AGATA RYBNIKU!!!
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 1
ja akurat bardzo sobie chwale ten sklep ,zamawiam sobie u nich co miesiac jeden mebelek do salonu zeby od razu duzej kasy nie
placic ,teraz odbieram trzeci moj mebelek i czekalam 3 tygodnie a podali 5 tygodni ,transport mam swoj wiec nie narzekam ,ja jestem zadowolona,producentow mebli jest tam wielu podejrzewam ze to oni daja ciala,a nie sklep
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
To samo chcialam napisac, przeciez to nie meble marki Agata tylko wielu producentow, jaki producent takie wady czy zalety produktu, terminowosc itp.
Ja kupilam tam stol Denwara i bylam bardzo zadowolona z obslugi i z samego stolu tez jestem, czekalismy ok 2 tygodni.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kupuję meble w Agata Meble, im płacę za towar i to sklep odpowiada za jakość i za swoich podwykonawców. Zasłanianie się producentem to bardzo nieprofesjonalne podejście do klienta.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
strasznie amatorsko zorganizowana firma. nie są w stanie w ciągu 8(!) godzin zorganizować alternatywnego transportu (choćby taxi bagażowe jakieś). tekst buraka: "nie przyjedziemy w tym dniu i godzinie bo coś tam nam wyskoczyło i może pan sobie przyjechać i meble na miejscu odebrać". chyba jasne, że klient decyduje się na zakup w określonym miejscu ze względu na całość oferty, w tym dowóz. nie zawracał bym sobie głowy zakupami w tym sklepie, gdybym wiedział, że to tak działa. ostrzegam
popieram tę opinię 5 nie zgadzam się z tą opinią 2
Opinia została zablokowana przez moderatora
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
spawa meble niezły kolo ale ja nie chce tych mebli ze spawem co za partol
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
Polecam lokalną firmę http://www.meblokomfort.pl
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
http://www.agatka.efora.pl/ nowe gorum agata Meble
Podaj dalej ----->
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A oto moja historia:
w Agata meble zamówiliśmy narożnik, łoże oraz meble (4 elementy). Na dostawę czekaliśmy 8 (słownie: osiem tygodni). Meble przyszły ostatniego dnia w ostatnim tygodniu. Panowie którzy (właściwie jeden z nich) meble wnosili, delikatnie rzecz ujmując czystością nie grzeszyli. Uświnili mi nową kanapę w jasnym kolorze oraz świeżo pomalowane ściany. Plus taki, że narożnik jest z materiału odpornego na brud. Następnego dnia przyszedł Pan skręcić meble. Z łóżkiem trzeba było mu pomóc gdyż był sam (a przecież za zapłaciliśmy za montaż właśnie po to, żeby samemu się w to nie bawić!) a meble były uszkodzone oraz wybrakowane. Na 4 elementy jedynie półka nie ma wad. Jedna z szafek nie miała pólek ponieważ pracownica źle zamówiła. Meble od ponad 4 tygodni są w trakcie reklamacji, a ponieważ nasze prawo nie określa terminu reklamacji to nie wiadomo ile czekać jeszcze będziemy. Od nikogo, ani od pracownicy która źle zamówiła szafkę, ani od panów z działu reklamacji słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. Równie dobrze mogliśmy zamiast szafki( która dla nas w tej chwili jest bezużyteczna) dostać biurko i też Agata Meble by to reklamowała. Ogólnie NIE POLECAM a wręcz ODRADZAM zakupy w Gdańsku. Ja rozumiem, ze Agata nie odpowiada za uszkodzone meble od producenta ale także nie robi nic w zakresie reklamacji.
popieram tę opinię 6 nie zgadzam się z tą opinią 2
Dzisiaj odebralem naroznik zamowiony ok. 4 tyg.temu, czas realizacji zgodny z ustalonym.Transport zalatwilem sobie sam(ok.75km w jedna strone).Odebralem towar z magazynu,kurde nie sprawdzilem(towar zapakowany w szczelne paczki z kartonu i foli).Podpisalem odbior zgodny z faktura kupna.W domu rozpakowuje i kolor naroznika inny niz zamowiony.Zamiast szarego- brazowy.I co teraz?Porazka....
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
A poznaliście "super Kierowniczkę" D.Kowalską?
To dopiero numer!
Nie polecam nikomu kontaktu z tą panią.
Co za typ!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
W sytuacji, gdy na popularnym forum pojawia się kłamliwy i oczerniający wpis, można żądać jego usunięcia, wydania oświadczenia przez autora wpisu, iż nie był on zgodny z prawdą oraz przeprosin, a także wpłacenia określonej kwoty na cel społeczny. W przypadku, gdyby osoba wobec której takie roszczenia są złożone nie godziła się na ich spełnienie, sprawę można złożyć do sądu.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
ludzie!

nie dawajcie się tak oszukiwać i poczytajcie ustawę o ochronie konsumenta.

1. bierzcie kwitek z podpisem sprzedawcy, że termin oczekiwania to np 4 tygodnie. Termin dostawy dłuższy niż wskazany? to prawo do odstąpienia od umowy z powodu niezrealizowanej umowy.

2. składając reklamację wpiszcie, że naprawa torawu lub zwrot gotówki. Jeżeli reklamacja trwa dłużej niż 2 tygodnie, to jest to równoznaczne z uznaniem reklamacji!!!!!!! wtedy idziecie do sklepu, jak nie ma naprawionego mebla, to żądacie kasy do reki i tyle, szukacie lepszego sklepu.

korzystjcie ze swoich praw!
popieram tę opinię 7 nie zgadzam się z tą opinią 2
kupiliśmy z mężem rogówke stolik i meblościankę w nowo otwartej Agacie w Gdańsku. Zamówienie zostało złożone 2 listopada miało wszystko być gotowe w terminie do 4 tyg oczywiście z transportem gratis. Po 5 tygodniach dzwonili że meblościanka jest ale rogówka niestety bedzie pod koniec stycznia. Mąż przez trzy tygodnie dzwonił do firmy by w ramach rekompensaty za opuźnienia przywieźii to co mają , ciągle go odsyłali by dzwonił od jednego do drugiego działu świeta były bez mebli. Wkońcu sam dziś jedzie po te meble. Dodam że dziś również dzwonili z transportu i mówili że wkońcu przywiozą, mąż zapytał o termin, to powiedzieli że po nowym roku. Niepolecam chyba ze komuś się nie spieszy...
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
zacznij ot tego ze transporty a agaty to nie są te same firmy transport jest tylko podwykonawcą i za agaty błędy nie odpowiadają !!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 3
Strasznie żałuję, że nie zaglądałam tu wcześniej czyli przed zakupem mebli Agata. Ale jeśli choć jedną osobę powstrzymam od tej decyzji , to już będę zadowolona. To jakiś cholerny koszmar!!!! Na reklamację czekałam 2 miesiące , a po upływie tego czasu napisali mi , że mam sobie sama przyjechać odebrać i zamontować zareklamowane elementy. SZOK!!!! Oczywiście naprawy uszkodzonych elementów dokonałam już dawno za własne pieniądze, bo nie miałam ochoty spędzić świąt na kartonach. LUDZIE, OMIJAJCIE TE SKLEPY Z DALEKA!!!!!
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
na wybrzezu szybciej towar dochodzi bo przecież kontenery z cin są za płotem. Totalna cińszczyzna- nie wierzycie to zapytajcie o pochodzenie red appla.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
Witam!
Moje doświadczenie ze sklepem MEBLE AGATA są takie, że nie zepsuł się tylko zakupiony tam koc.
Kupiłam stół z krzesłami. Znając ich podejście do terminów realizacji zamówienia wybrałam taki, który był na stanie i ze swoim transportem. Stół po rozpakowaniu okazał się źle wykonany, więc pojechałam z nim od razu z powrotem wymienić. Okazało się to niemożliwe, kazali mi wrócić do domu z tym stołem i złożyć reklamacje i oni się do niej ustosunkują. Zrobiłam haje i uparłam się, że stamtąd nie wyjdę dopóki mi tego nie przyjmą zgodnie z rękojmiom, która ich obowiązuje, ponieważ towar jest niezgodny z umową. Więc po ciężkich bojach przyjęli mi go i po paru i kilku niezbyt uprzejmych telefonach dostarczyli mi nowy do domu.
Aktualnie jestem na świeżo po reklamacji krzesła z tego kompletu, które po prostu się rozjechało jak osoba siedziała na nim przy stole. Odpowiedzią na reklamację była odmowa uzasadniona złym montażem i złym użytkowaniem (bo widać, że krzesła z AGATY nie służą do siedzenia na nich). Opowiedziałam im, że nie zgadam się z odmową i żądam naprawy krzesła, na co dostałam odpowiedz, że odrzucają moje żądanie ale sprawę kierują do realizacji działu reklamacji. W piśmie trzy zdaniowym dwa sobie przeczą. W efekcie krzesło mi wymienili.
Kolejnym zakupem w salonie agata decor był serwis herbaciany na 12 osób. Dzbanek popękał i się rozciekł przy pierwszym parzeniu herbaty. Reklamację uwzględnili bez większych emocji, ale trwało to 2 miesiące.
Po tych wszystkich niemiłych doświadczeniach omijam sklep szerokim łukiem i wszystkim odradzam zakupy.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 1
Potwierdzam wszystkie wcześniejsze negatywne opinie o saloonach Agata. To jest po prostu firma krzak. O szczegółach już niedługo. Niemniej radzę omijać saloony Agata szerokim łukiem. Ja osobiście nie polecam saloonu w Warszawie - Okęcie. Zresztą jak czytam o ich sallonach to wszędzie maja ten sam chłam
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 1
Zaczynam się zastanawiać czy to ja mam takie szczęście czy jednak u Was coś jest nie tak. Ja żadnych problemów nie miałam z zakupem, wyborem (doradztwem) jak i z dostawą w salonie Agata meble. KAżdy z nas jest człowiekiem i jeśli powstaje jakiś problem trzeba rozmawiać i wyjaśniać. Widziałam że w sieci działa rzecznik tego salonu któy chętnie służy pomocą.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
ile sie czeka haaaa nawet jak kupuje sie "od reki" to na towar czeka sie po 3 -4 godziny ,bo tak pracownicy tam szybko pracuja , a to system sie zawiesza , lub kolejka do kas pol godzinna .... maja bardzo dobry sklep , super ceny i wybór ale obsługa koszmaaar, człowiek tylko białej goraczki dostaje i cały dzień traci .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Odradzam zakupy. Zero profesjonalizmu. Lepiej brac od producentow od razu, szybsze terminy i lepiej przy reklamacji. ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!! Klamia sprzedawcy jak z nut. (Przepraszam za brak polskich znakow-pisze na telefonie).
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dla mnie zawsze wszystko jest w jak najlepszym porządku. Teraz nowy otwarty ogromny salon w Krakowie dokonał w mojej głowie zawrotu. wszystko zawsze było w porządku, szybka dostawa bez problemów. szkoda że niektórym Wam tak się zdarzyło, że coś było nie tak.. mam nadzieję że to był taki pierwszy i ostatni raz.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja tez jakoś nie miałam przykrych doświadczeń z nimi, to raczej jakieś pojedyncze sytuacje wychodzą na jaw i się kumulują - stąd tyle negatywów. Jak ktoś nie ma nic do zarzucenia to nie ogłasza tego wszem i wobec więc normalne, że takich pozytywnych opinii jest mniej.
Dodam jednak swoją - będzie jedna więcej:)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
W sklepie kupowałam nie raz i nie zdarzyły mi się przykre sytuacje. Jak ktoś już tu napisał, zazwyczaj jak człowiek wychodzi zadowolony ze sklepu nie obwieszcza tego całemu światu. Osobiście polecam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ja też jestem zadowolona, kupowałam narożnik, wiedziałam, że czas oczekiwania to około 4-5 tygodni, tyle faktycznie czekałam, nie mam zastrzeżeń. Niedługo będziemy zamawiać mebelki do pokoju dziecięcego, widziałam, że mają świetne zestawy, nie mogę się już doczekać, ale jeszcze trochę muszę ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ludzie, to się już robi śmieszne z tymi negatywnymi komentarzami. Czarny PR jest karany, do niektórych najwyraźniej to nie dochodzi.

Kupiliśmy z mężem zestaw wypoczynkowy. Po zakupie przyszli do nas goście, m.in. nieco nawiedzona koleżanka, która jak tylko się dowiedziała, że meble z Agaty, zaczęła biadolić i omal biedna na zawal serca nie zeszła. Że tyle negatywnych komentarzy w necie, na pewno nam się te meble rozlecą i ogółem mocno zepsuła mi humor i radość z zakupu.

Minął rok i zestaw wygląda niemalże identycznie, jak w chwili zakupu. Na obsługę też narzekać nie mogę - nikt nie skakał co prawda koło mnie, kawki nie podawał, o zdrowie nie pytał, ale opisanych buraków nie spotkałam ani jednej sztuki.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ludzie, to się już robi śmieszne z tymi negatywnymi komentarzami. Czarny PR jest karany, do niektórych najwyraźniej to nie dochodzi.

Kupiliśmy z mężem zestaw wypoczynkowy. Po zakupie przyszli do nas goście, m.in. nieco nawiedzona koleżanka, która jak tylko się dowiedziała, że meble z Agaty, zaczęła biadolić i omal biedna na zawal serca nie zeszła. Że tyle negatywnych komentarzy w necie, na pewno nam się te meble rozlecą i ogółem mocno zepsuła mi humor i radość z zakupu.

Minął rok i zestaw wygląda niemalże identycznie, jak w chwili zakupu. Na obsługę też narzekać nie mogę - nikt nie skakał co prawda koło mnie, kawki nie podawał, o zdrowie nie pytał, ale opisanych buraków nie spotkałam ani jednej sztuki.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Rozumiem, że jeśli sklep robi ludzi w kona to mamy milczeć? Ja dostałem część swojego zamówienia po ponad dwóch tygodniach od daty która była ponoć nieprzekraczalna, teraz czekam już dwa miesiące na biurko i oczywiście samemu muszę dzwonić z pytaniami, nikt nie da znać, że towar będzie opóźniony.

Jak dla mnie, bada oszustów.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Opinia została zablokowana przez moderatora
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja zamawialam, nie czekalam jakos dlugo i musze przyznac, ze meble sa bardzo solidne i swietnie mi sie komponuja w salonie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Oni mają ogromny wybór różnego rodzaju mebli, w różnym stylu dlatego też lubię odwiedzać ich salon, jest w czym wybierać, przebierać :) a dla mnie to czysta przyjemność :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Kupiłem 4 krzesła, każde po 500 zł, okazało się że są wadliwe, wszystkie 4 mają urwane mocowanie sprężyn. Czekam już 2 miesiące na reklamację, co dzwonię to mówią mi, że za 2 godziny oddzwonią. Koszmar. Mam nadzieję ze nie bedziesz musial reklamować nic u nich!
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy ktoś z Was wie, które meble z oferty Gali Collezione są dostępne w Agacie?
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Majka, chcesz mieć porządne meble !?
Z całą pewnością nie znajdziesz takich w salonie Agata, poczytaj komentarze one nie kłamią i bardzo żałuję tego, że wcześniej tu nie zajrzałam i nie poczytałam .
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Dołączam do grona niezadowolonych klientów. Mój wpis to nie jest czarny PR, ponieważ podaję nr reklamacji więc informacje są do zweryfikowania. Proszę również zwrócić uwagę na nr reklamacji. Ponad dwa tysiące! Miesiąc temu kupiłam w Meble Agata krzesło, model: P & W-020 CZARNY 2597C. Skusił mnie nowoczesny design. Któregoś dnia usiadła na nim koleżanka, coś jej upadło na podłogę, wyciągnęła po to rękę i runęła jak długa na ziemię. Odpadły prawe nogi krzesła. Nie trzeba być specjalistą, żeby zauważyć, że zastosowany klej po prostu ,,puścił", a pod wpływem ciężaru nogi się wyłamały. Wyłamały się w idealny sposób, bo dokładnie na łączeniach więc ewidentnie łączenia są za słabe. Na złożoną reklamację dostałam odpowiedź: ,,Informujemy, iż reklamacja nr 2813 dotycząca krzesła P & W-020 jest niezasadna. Krzesło posiada uszkodzenie mechaniczne. W związku z tym Pani roszczenie reklamacyjne zostaje oddalone.". Okazuje się zatem, że krzesła z Meble Agata nie wytrzymują działania siły mechanicznej jaką jest siedzenie. Mniemam, że krzesła mają pełnić w pomieszczeniu wyłącznie funkcje ozdobne. Szczerze odradzam zakupy w tym sklepie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Witam. Ja również mam podobny problem z krzesłami. Złożyłam reklamację 2 m-ce temu i do dzisiaj żadnej odpowiedzi. Telefonów oczywiście nie odbierają.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Reklamacje mebli to koszmar, są traktowane jak zło konieczne, zapoznaj się z regulaminem oraz rozejrzy się za rzecznikiem praw konsumenta może coś doradzi.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Czy ktoś z Was był w nowym salonie Agata meble w Gdańsku? interesuje mnie rabat na meble Beatrice
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
zamówiłam meble dla dzieci miały być za cztery tygodnie i są ale tydzień później i nie wiem czy sie cieszyć czy płakać bo zadowolona pani przez telefon mówi mi że mogę odebrać meble bo już są tyle że nie wszystkie a nie wiadomo kiedy będzie reszta .................. meble zapłacone żenada niech je sobie pani do domu weźmie ja u konkurencji kupie...........
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Mój narożnik po uzgodnieniu terminu w 21 dni dotarł do domku. Bez przygód. Narożnik bez uszczerbków. Jestem zadowolona.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
a ja właśnie jestem po rozmowie z pracownicą salonu i jestem tak wkur... że nigdy więcej tam nic nie kupię. Przy wyborze kanapy zostałam poinformowana że do 4 tygodni kanapa będzie u mnie. Okazało się że pierwszy tydzień nie jest wliczany bo to czas dla sklepu na złożenie zamówienia, czyli defacto czeka się 5 tygodni.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Tak naprawdę to zależy, ja miałam dostarczoną sofę równo po 4 tygodniach od przyjścia do salonu i zamówienia jej.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
My zamawialiśmy jakieś 2 tygodnie temu, ale przy Fashion House, Pani z obsługi przemiła i bardzo pomocna :) ale z niecierpliwoscia czekamy na meble, no i łóżko z materacem (żeby się w końcu wyspać ;) ), widziałam tylko jedną opinie na temat tych mebli i nie była pozytywna. Mam nadzieję, że się nie rozczarujemy i że wszystko bedzie w najlepszym porządku.

Chciałabym by te meble jednak przyszły za 2 tygodnie a nie dłużej ;) ale poczekamy zobaczymy, jak dostaniemy i skręcimy, to się wypowiem, czy jesteśmy zadowoleni, czy nie :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
My dostaliśmy meble, czas oczekiwania 3 tygodnie. Ja wyżej pisałam na obsługę nie narzekam.

Komplet mebli wygląda świetnie, bardzo mi się podobają, jakość wykonania średnia jak na niemieckie meble, spodziewaliśmy się raczej czegoś innego za tą cenę. Zagłówek łóżka zbyt słaby, by się na niego oprzeć (przynajmniej sprawia takie wrażenie). No i jeszcze mogłabym się przyczepić do braku półek w szafie, bo za ta cenę moim zdaniem powinny być w komplecie, a tak muszę zamówić u nich bądź u stolarza i czas oczekiwania kolejne 3 tygodnie.
Aha jeszcze co najważniejsze instrukcja jest do bani, w końcu skręciliśmy meble, zajęło nam to 2 wieczory (na szafę i łóżko), oznaczenia są naprawdę beznadziejne, więc to powinni poprawić ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
mam narożnik z serii gala collezione - taki jak w ddtvn tyle, że kolor i konfiguracja inne. Narożnik był na czas (nawet nieco za wcześnie) przez co 2 mce musiał stać w garażu i nic mu się nie stało, mimo, że jeden moduł leżał na drugim. Ponieważ odbieraliśmy sami to Pan z magazynu "własnymi ręcyma" pomagał nam ten wielki mebel (ponad 3 m szerokości + szezlong) w dwóch elementach na auto wrzucać. Z narożnikiem nic złego się nie dzieje, czyści się łatwo, montaż o dziwo zajął dosłownie parę minut. Ja ogólnie polecam, ale podobno Gala to inna bajka niż cała reszta.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
My także mamy http://www.allemeble.com/Meble/Narozniki-wypoczynkowe-47 narożnik w pokoju dziennym oraz kanapę w pokoju dziecka właśnie z tego salonu. Były tanie ale są mega wygodne i przez 3 lata jeszcze nic się im nie stało.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
Agata meble są super!
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 0

Przedwczoraj przyszedł narożnik i fotel wszystko w czasie takim jak nam powiedziano w dniu zakupów. Fotel jest mega wygodny, z funkcją relaks :) Narożnik również, wybraliśmy z funkcją spania. Spory pojemnik na pościel to kolejny plus.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Witam dołączam się do GRONA NIEZADOWOLONYCH.Dnia 1.02 2017 zakupiłem komodę po dwóch tygodniach pojechałem odebrać paczki z komodą.W domu okazało się ze to nie ta komoda zaznaczę że magazynier sprawdził dwa razy moje zamówienie.No i jazda kilkadziesiąt telefonów po 15 min wyjaśnianie co i jak sklep ,magazyn ,reklamacje i tak w kółko. Mamy 8 marca paczki sobie czekają dostawa miała być dzisiaj miedzy 10-12 ,a jest jyż 21 30 i echo. To już są KPINY Z NAS KLIENTÓW.Robiłem pierwszy i ostatni raz zakupy agacie meble.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

To w ogóle jakiś cud że Agata jeszcze istnieje. Mamy 2017 rok a w sklepie Agaty trzeba czekać na zamówiony towar po 5 tyg i dłużej, Ja rozumiem że transport statkiem z Chin trwa, ale dziwię się że oni jeszcze ciągną przy takiej konkurencji na rynku.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


Faktycznie Agata Meble to jaja. Zakupiłam u nich meble w sierpniu 2017 r. Zamówiłam łącznie z transportem, wniesieniem i montażem - wszytko tak jak reklamują na swoich stronach. Przyjechały paczki nietkniete, w kolejności przyjechał montażysta rozłożył opakowania, elementy itp. stwierdził: brak kilku części - między innym "stópek szaf" oraz brak innych elementów - dotyczy KOMODY SALMA- i to że płyta tylna ma po prostu nie ten wymiar co trzeba. Montażysta - podkreślam - montażysta z firmy którą Agata Meble współpracuje ściśle - wypisał stosowny protokół w kolejności złożono reklamację. Raczej sprawa bardzo przejrzysta - niestety nie dla Agaty Meble. Pismem z dnia 03.09.2017 znak 2017/REKL/GKR/003881 dział reklamacji ( póki co nazwiska nie podam ) pisze że na podstawi m.in dokumentów przyjęcia przez nich towaru na ich magazyn - wszystkie elementy składowe były w komplecie - obecnie pominę fakt czy oni faktycznie otwierają każdy karton na magazynie i liczą np. śrubki. JAk można było przewidzić - reklamacja bezzasadna.
Jak również wyżej wspomniałam - protokoły pisały firmy ściśle współpracujące z Agatą Meble. Czuję sie totalnie nabita w butelkę, oszukana. Wszystko opłacone - meble w częściach na środku pokoju- montażysta pojechał a częsci podpierają ściany. Obecnie nerwy które przechodzę NIE są w żadnym razie warte tego zakupu. Te informacje pisze mi syn ja mam 65 lat chciałam sobie na jesień życia zrobić mały remont na który odkładałam - zrobiłam sobie niepotrzebne nerwy- które w moim wieku tym bardziej nie sa mi potrzebne.Syn próbował złożyć ale nawet nie ma co złożyć bo elementów brakuje ( pomijam to ze za montażystę zapłaciłam ) Faktycznie świat sie zmienił i jest dziki kapitalizm - byle sprzedać, sprzedać byle co. Na koniec dodam - kupujecie "kota w worku" , na chybił trafił. Albo będziecie mieli szczęście i będzie ok. albo nie będziecie mieli szczęścia i wydacie kasę i zostanie wam masa niepotrzebnych nerwów.
Wiem, ze otwierają salon w Rumii, syn jest budowlańcem z Redy - zrządzeniem losu buduje bardzo dużą deweloperkę niedaleko aqua parku - wiec nowym lokatorom pewnie uświadomi "co nie co" gdzie lepiej nie kupować - może chociaż taka sprawiedliwość będzie.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Hmmm ja zamawiałam w salonie agaty meblościankę do salonu. absolutnie mam inne odczucia... niestety jestem samotną matką wiec zależało mi na kompleksowej obsłudze łączeni z pobraniem wymiarów, transportem i montażem. sprzedawcy w salonie byli bardzo uprzejmi pomogli mi nawet z wyborem kolorystyki tak aby meblościanka pasowała do stylu całego wnetrza. po trzech tygodniach mialam złożone meble w domu, a sam montaż zrobili bardzo szybko - uwinęli sie w pol dnia, a panowie za filizanke kawy i ciacho, ktrym ich poczestowalam, pomogli nawet wniesc telewizor z piwnicy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

zamawiałam w listopadzie, powiedzieli że czas oczekiwania- tygodni i.... i odebralismy nasze mebelki po tym czasie. Super terminowo, tym bardziej że wczesniej to samo zamawialiśmy w Verso i przez 3 miesiące obsługa zbywała nas historyjkami z kosmosu w celu usprawiedliwienia, dlaczego tak guzdrają się z zamówieniem. Kabaret.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Jeśli idzie o Agata Meble (stosunkowo nowy salon w Rumi), to już moje drugie smutne doświadczenie z zamówionymi meblami (poprzednim razem nad wyraz wyrozumiale potraktowałem wtopę Agaty jako "wypadek przy pracy", który przecież może się zdarzyć każdemu).
Niestety drugi raz to to już duże przegięcie (nie chce mi się pisać o szczegółach) ale niebywałym skandalem jest tu potraktowanie mnie - bądź co bądź klienta, zostawiającego tam grube pieniądze - przez obsługę salonu w Rumi!!!
Precyzyjne ustalenia przy zakupie (co do wielkości mebla) były całkowicie jasne, jednak przy dostawie wyszło typowo po polsku, tzn. że .... niestety ale mebel zwyczajnie nie zmieści się w drzwiach wejściowych!?!
I co niezmiernie istotne, to dwie kwestie, które jak się okazuje należy wyraźnie rozgraniczyć. Otóż panowie, którzy elegancko, terminowo przywieźli mi zakupiony towar, wykazali się niebywałą wręcz cierpliwością i pomysłowością - dwoili się i troili żeby bez uszczerbku wcisnąć mebel do mieszkania - słowem profeska w najwyższym wydaniu (ja na ich miejscu nie siłowałbym się z tym bałaganem, który nie miał prawa się zmieścić i bezradnie rozłożyłbym ręce, zwalając winę na salon). W tym miejscu jestem winny przeprosiny tym panom, bo - jakżeby inaczej, typowo po polsku - moje niezadowolenie skoncentrowałem na nich. Więc raz jeszcze bardzo przepraszam panów z DTSu (młodzi panowie z białego Merca - szacun Panowie). Tak, z DTSu a nie z Agaty, bo pomimo, że na aucie reklamuje się Agata, to panowie dostarczający meble, jedynie je dostarczają i z pewnością nie są odpowiedzialni za ustalenia przy składaniu zamówienia w Agacie .
Szczegóły a zwłaszcza słowa w jakich mógłbym opisać żenujący, wyjątkowo nieprofesjonalny a wręcz bezczelny sposób potraktowania mnie przez obsługę salonu Agaty przy mojej próbie wyjaśniania tych "drobnych nieścisłości" odnośnie zakupionego towaru (w tym warunków dostawy/wniesienia/wymiarów), niestety nie nadają się do upublicznienia.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Weźcie pod uwagę, ze Agata nie sprzedaje swoich mebli jak np ikea tylko meble rożnych producentów, jest jakby pośrednikiem, choć zakupu dokonuje sie u nich. Sytuacje o których piszecie mogą zależeć w dużym stopniu od sposobu załatwiania takich spraw przez producenta. Ja nie miałam z nimi złych doświadczeń, ale możliwe-czytając masę nieprzychylnych komentarzy, ze to prawda. Chyba tylko do prawnika i rzecznika praw konsumenta sie zgłosić i tam szukać pomocy
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0


Wahałam sie nad nimi ale ostatecznie wybrałam z Kieleckiej Fabryki Mebli i to był dobry wybór.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1


Również zamawiałam meble w Kieleckiej Fabryce Mebli i bardzo polecam :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0

Inne tematy z forum Co kupić - wyposażenie

Garaż na czas budowy domu (4 odpowiedzi)

Witam. Stoję aktualnie przed dylematem co postawić, garaż blaszany czy z pustaka? Chcemy przed...

Jakie meble do salonu ? (141 odpowiedzi)

Jakie macie propozycje do wąskiego salonu 3,5 x 6 m. Podobał mi się ostatnio w internecie komplet...

Aranżacja wnętrz/ wyposażenie (26 odpowiedzi)

Niebawem wraz z moim narzeczonym w końcu przeprowadzamy się do nowego mieszkania. Póki co panele...

do góry