Widok

praca w call center- Gdansk Przymorze

Przymorze Temat dostępny też na forum:
witam, jestem studentka (studiuje dziennie) i chcialabym podjac dodatkowo prace. znalazlam ogloszenie o pracy zwiazanej z tel. obsluga klienta w call center w Gdansku na Przymorzu. Czy ktos ze studentow pracuje lub pracowal tam? czy mozna elastycznie dopasowac godziny? i jakie wynagrodzenie? z gory dziekuje za odpowiedz.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
Było, poszukaj sobie na tym forum, niejeden wątek był o pracy w tym callcenter.
Poszukaj "transcom" na tym forum, bo tak nazywa się ta firma.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
nie jest prawda to, co mowisz. transcom nie jest jedyna taka firma na przymorzu, bo wlasnie dostalam zaproszenie na rozmowe do jakiejs innej. ponadto informacje na innych watkach sa stare- z 2010, dlatego chce sie dowiedziec jak to wyglada teraz i w konkretnym przypadku- bo chodzi o studentow dziennych.
popieram tę opinię 3 nie zgadzam się z tą opinią 0
Nic nie szkodzi, że wypowiedzi są stare. Tam się nic nie zmieniło ;)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
carrie, tylko nie idź do transcomu, oszuści i wyzyskiwacze, psycha siada, zwierzchnicy podsłuchują a współpracownicy donoszą na Ciebie zwierzchnikom, że siedzisz przy biurku nie w tej pozycji, co trzeba, masakra.
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
Ty się Carrie w głowę puknij,bo wypowiedzi w "starych wątkach" są nowe, o ile oczywiście potrafisz czytać....przeczytaj sobie chociażby wątek "Transcom" czy "Firma Transcom".Wypowiedzi są z bieżącego roku.Ejmen.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
buahahaha, ale masz wyobraźnie :)
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
jakie to call center nie jest , podstawą jest minimalna krajowa + oczywiscie jakis procent od osiągniętej normy, która zazwyczaj jest niedoosiągnięcia, ale jak bedziesz miala szczescie do minimalnej pensji dodadzą ci może w porywach 200zł.