nowy wąteknowy wątek
praca z zakwaterowaniem

Witam!

Zastanawiam się czy jest możliwość znalezienia pracy w trójmieście wraz z zakwaterowaniem.
Jeżeli tak to gdzie byście Państwo proponowali uderzać na początku, hotele, prace sezonowe, delegacje?

Mieszkam ok. 130km od Gdańska w małej miejscowość. Kilka miesięcy temu straciłem pracę i postanowiłem wyjechać do większego miasta (padło na trójmiasto) jednakże nie bardzo wiem od czego zacząć. Na początek zastanawiałem się nad podjęciem pracy wraz z zakwaterowaniem jednakże nie wiem czy są takie możliwości ( dużo pracowników jest na miejscu ).

Mam 24 lata, z zawodu jestem informatykiem, pół roku pracowałem jako kasjer/sprzedawca w Intermarche, mam także odbyty roczny staż w biurze rachunkowym jako księgowy podatkowy, praktyki zawodowe jako informatyk w gimnazjum, oraz wiele prac bez umowy np. sezonowe zbiory czy praca na budowie.

Prosił bym o jakieś rady czy są w ogole jakieś szanse na znalezienie pracy
(Gdańsk Gdynia Sopot ) czy lepiej sobie odpuścić i wyjechać za granice.

Re: praca z zakwaterowaniem

A co potrafisz jako informatyk? Bo tu na informatyków zawsze spore zapotrzebowanie jest.. Jest tu Intel na przykład.
Na pracę z zakwaterowaniem marne szanse

a mieszkasz może w grudziądzu?

Może lepiej stancje wynająć. Mieszkałam tak rok, moje pierwsze mieszkanko na chybił trafił znalazłam w necie. Mieszkałam wtedy też 100 od Gdańska, więc nawet nie oglądałam pokoju wcześniej, po prostu się wprowadziłam. Warunek jest jednak oczywisty. Nie możesz zarabiać najniższej, bo nie wyżyjesz w najbardziej marnym pokoiku.
p.s. osobiście polecam mimo wszystko emigrację:D

Witam!
Dziękuję za zainteresowanie się moim tematem.

Panie @kkk jestem z okolic Elbląga, od Grudziądza dzieli mnie dość spory kawałek.