Widok

prezent na roczek dla dziecka które wszystko ma

Rodzina i dziecko Temat dostępny też na forum:
mam dylemat. dziewczynka ma starsze siostry i zabawki wszystko po nich. Pytałam się może coś zasugerują co kupić ale nawet rodzice nie wiedzieli. Może jakies pomysły. dziewczynka ma już prawie 1,5 roku bo wcześniej się nie dało zrobić imprezy, więc takie rzeczy bardziej dla dwulatka wchodza w grę.
popieram tę opinię 2 nie zgadzam się z tą opinią 5
sesja zdjęciowa
popieram tę opinię 4 nie zgadzam się z tą opinią 0
ja zawsze stawiam na książeczki , albo gry. zawsze znajdą się jakieś nowości, poza tym wg mnie są fajniejsze od wszelkich zabawek typu FP
popieram tę opinię 9 nie zgadzam się z tą opinią 2
ja jestem fotografem to sesję będzie miała mimowolnie:) a te gry to w sumie dobry pomysł. Tylko jaka gra...
jakieś jeszcze pomysły może macie?
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 0
ukladaniki drewniane, moj dwu latek bardzo je lubi, zwlaszcza ta wersje z wedka i rybkami:))
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0
zobacz tą gre http://allegro.pl/gra-zlow-rybke-i2347262924.html
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 1
- jeździk - dzieciaki uwielbiaja takie rzeczy, może byc typowo dziewczęcy np. jak w linku lub jakiś inny - pełno jest wzorów do wyboru
http://www.swistak.pl/a17250684,BIG-jezdzik-pchacz-Hello-Kitty-Made-in-Germany.html

-jeżeli jest miejsce to trampolina - dla najmłodszych wielkość 1,4m ale wieksza by starczyła na dłużej - no i starsze tez by miały frajde (choć to droższy prezent ale moze zbiórka kilku osób)
- jakieś zabawki grajace - typu telefony, małe pianinka
popieram tę opinię 1 nie zgadzam się z tą opinią 1
mata do malowania woda,
jak chodza nad wode to ponton, czy zestaw do pluskania - takie rzeczy sie zuzywaja,dmuchane zabawki
mini koszykowka,
zestaw torebka i do tego kapelusik,
jak nie bierze wszytskiego do buzi to ciastolina,
zestaw do "herbatki" albo taki np piknikowe do zabawy w domu czy na trawie