Widok

relokacja / co gdzie i jak

Witam

Od pewnego czasu zastanawiam się poważnie nad przeprowadzką do trójmiasta jednak nie bardzo wiem jak się za to wszystko zabrać. Być może ktoś z was już był w takiej sytuacji i podpowie co i jak.

Aktualnie mieszkam w małym mieście ok. 100 km od trójmiasta. Wydaje mi się, że w trójmieście mógłbym się rozwijać zawodowo, poznać nowych ludzi i przede wszystkim 3miasto bardzo mi się podoba.

Mam 27 lat i jestem po technikum informatycznym ( nic szczególnego ) ale jak na swój wiek mam trochę doświadczenia zawodowego. Rok pracowałem jako operator maszyn na hali produkcyjnej, rok pracy w biurze rachunkowym na stanowisku młodszy księgowy podatkowy oraz ponad rok jako informatyk w jednej z sieciówek.

Prywatnie zajmuję się wdrążaniem projektów stron i sklepów internetowych oraz optymalizacją ich pod względem wyszukiwarek. Często wspieram sklepy internetowe w zakresie logistycznym i administracyjnym. Z sukcesem wprowadzałem produkty Polskich sklepów na rynek zagraniczny w tym USA za czym idzie marketing internetowy także nie jest mi obcy. Choć chciałbym zaznaczyć iż nie jestem programistą. Trochę handluje na giełdzie kryptowalut.

Jestem w miarę kumatym chłopakiem, potrafię kreatywnie myśleć i nie boje podejmować się trudnych decyzji, lubię rozwiązywać problemy ; )

Czy moglibyście Państwo pokierować do jakich firm w trójmieście mógłbym aplikować? Wiem, że mam słabe wykształcenie na papierze ale nie biorę tego pod uwagę, zdarzało mi się prowadzić szkolenia dla pracowników z dyplomem magistra i inżyniera IT.

Oraz jak organizacyjnie rozwiązać kwestie przeprowadzki, pierw szukać stancji czy pracy? Idealnym rozwiązaniem byłaby sytuacja gdyby pracodawca zapewnił zakwaterowanie choćby na okres próbny za opłatą choć wiem, że jest to niemożliwe.

Jeżeli ktoś był już w takiej sytuacji i ma to za sobą, byłbym wdzięczny za wszelkie porady.

Serdecznie pozdrawiam.
popieram tę opinię 0 nie zgadzam się z tą opinią 0